תראו את הסרט ג'וקר

dory38

New member
תראו את הסרט ג'וקר


ראיתי אותו במשך יומיים, באיחור אופנתי של כמה חודשים. גם למי שלא התחבר לסרטים המקוריים של באטמן משנות ה-90 ולסרטים היותר חדישים (אני רק לישנים, עם מייקל קיטון), מומלץ ביותר. יש שם תמות כבדות משקל: משפחה, אלימות, מחלות נפש וצדק חברתי. רק שאלה למי שראה, כי לא הבנתי: ארתור פלק (השם של ג'וקר בסרט) נראה מעורב בתחילתו של קשר רומנטי עם סופי, שכנתו בבניין. בהמשך היא מתייחסת אליו כאילו הוא אדם זר. מה רצו התסריטאים שנסיק- שהכל התרחש בדמיון שלו, שיש לה בעיות זיכרון או שזה נשאר פתוח? או שזה אולי סתם חור בעלילה?
 
סרט מדהים,אחד הטובים,ראיתי אותו מזמן ועכשיו הוא הגיע

ל-VOD של יס ואני אראה אותו שןב.

ואכן בקשר לשאלה שלך, הכל היה בדמיון שלו.
לא היה בינהם שום קשר, אני כבר לא ממש זוכרת אבל מראים לקראת סוף הסרט איך בעצם הכל היה מדומיין והיא לא באמת נמצאת איפה שהוא דמיין אותה.
 

dory38

New member
מעניין מה שאת אומרת, לא שמתי לב

אם הכל התרחש בדמיון, זה אפילו עושה את הסרט לעוד יותר טוב ממה שחשבתי. בכל מקרה, חואקין פניקס ודה נירו אדירים. ולגבי הבמאי, טוד פיליפס: הוא בהחלט עלה בשנים האחרונות לליגה של הגדולים. פעם הוא עוד ביים קומדיות טפשיות כמו רוד טופ, סטארסקי והאץ' (לא הסדרה המקורית, אלא סרט הרימייק מ-2004) וסרטי "הנגאובר". אחרי כלבי מלחמה מלפני כמה שנים, הוא שינה כיוון ועכשיו הוא מועמד לאוסקר, לתפקיד הבמאי הטוב ביותר. הוא גם אחד מכותבי התסריט, שנכתב בהתבסס על דמויות DC קומיקס אבל שונה קצת כדי למשוך קהלים נוספים, לאו דווקא מעריצים שרופים של הסרטים המקוריים.
 
ברור

הרגע בו הבנו שזה מדומיין היה רגע מדהים.
לדעתי ההתחלה של הסרט היתה פשוט כמו סיכות מתחת לעור
הרגע הזה שהנערים רודפים אחריו ומכים אותו.
האיפזודה באוטובוס בה הוא מנסה להצחיק את הילד ואמא של הילד פוגעת בו כל כך קשה.
אתה מתחיל להבין אותו ואת הרצון שלו לפגוע באחרים.
סרט קשה ומדהים גם יחד.
 

חיא2

New member
ודאי בדמיון שלו

הוא סובל מסכיזופרניה, אינו מפריד בין דמיון לבין מציאות. אבל הכי חשוב - הוא לא רצח את אבי העטלף, זו נקודת מפתח, וגם התעלמת קצת מההבטים החברתיים-החתרניים שבדמות בסרט, ושככל הנראה אגדת באטמן עברה היפוך חתרני לגמרי.
 

dory38

New member
בדיוק, אריק

במקור, הג'וקר הוא הרוצח והארכי פושע. פה, מתברר שהוא שה תמים ביחס למפגין שביצע רצח. אבל,ברור לך שאם זו הייתה המציאות האמיתית, הוא היווה השראה לרוצח ויכול היה להפוך לשותף לדבר עבירה.
 
למעלה