תראו את הנספח

dory38

New member
תראו את הנספח

סדרה של הוט, בת 10 פרקים, מתוכם שמונה כבר שודרו (אני בשביעי). סיפור המסגרת : אבשלום, מוזיקאי שמקבל מאשתו הודעת פתע שהיא מתמנית לנספחת העלייה של ישראל בצרפת. מבחינתה, מדובר בחזרה הביתה לפאריז, חבירה מחודשת למשפחה ובסגירת מעגל. מבחינת אבשלום בעלה, מדובר בסיוט מתמשך ובהתחלה מחדש של משהו לא ידוע. הכי קשה זה לבן, אורי, שמבין כי גם בגן יש קשיים ושעליו להסתגל למציאות שנכפתה עליו בעל כורחו. אלי בן-דוד, יוצר הסדרה, מעולה כאבשלום וכנ"ל אלואיז גודה, שמשחקת את אשתו אנאבל. פנטסטי וממשיך את גל הסדרות הישראליות שמצטלמות בחו"ל, כמו המדרשה בעונה 2 ובשבילה גיבורים עפים. מי יודע, אולי תהיה מועמדת לפרס בינ"ל כלשהו. הלוואי.
 

חיא2

New member
אינני אוהב סדרות ישראליות "רציניות"

אני בעניין ה-לייט, כשזה טלוויזיה או סרט.
 

dory38

New member
שני הפרקים האחרונים כמעט ולא קומיים בכלל

בכל מקרה, אני אוהב שסדרות וסרטים מבוססים על סיפור אמיתי. זה הופך אותם ליותר אותנטי. כמובן, שכמו בכל דרך ביטוי, צריך לדעת איך להעביר את הסיפור, כלומר לחשוב איך ייקלט בעיני זר. יש משפט באנגלית: "לא משנה מה אמר ג'ון למרי אלא מה הבינה מרי מג'ון".
 

חיא2

New member
זה משפט מפתח לכותבי פרוזה ושירה, לחוקרי היסטוריה

ולמומחי תעמולה א-לה- כל הנמפלגות כיום.
 

dory38

New member
בדיוק, אריק

אתה צריך להיות מסוגל לתקשר (דרך טקסט כתוב, מצולם או אחר) עם כל אדם, שיכול מעוניין לצרוך אותו. לא רק עם עצמך. כשלמדתי קורס מדיה חברתית, אחד המדריכים שינן לנו כל שיעור "להיות עם כובע הצרכן על הראש". כלומר, לשים את עצמך בנעלי האדם שמעוניין בשירותי העסק שלך: במה הוא מעוניין, באיזה אופן, מה מניע אותו ובעזרת מפתחות אלה, תגדיל את הסיכוי להגיע אליו.
 
למעלה