שוב דופקים את המזרחים

חיא2

New member
שוב דופקים את המזרחים

1. דוד ביטן, מזרחי לכל דבר וענין לא יהיה שר החקלאות. דפק נדפק הביטן. למה לא דפקו את האשכנזי אריה דרכי, גם? תמיד דופקים את המזרחים, מהליכוד ומהפריפריה.
2. משה אבגי הואשם "
בית משפט השלום בחיפה הרשיע במעשה מגונה את השחקן והבמאי משה איבגי וזיכה אותו מחמת הספק משני אישומים אחרים. איבגי, בן 66, הועמד לדין בגין ארבעה מקרים של מעשים מגונים ובשלוש עבירות של הטרדות מיניות בנשים שעמן עבד בעבר."
למה דפקו את ביטן, והוא לא שר החקלאות, הנה אבגי, גם אשכנזי זכה רק להרשעות "קלות הערך" . כוסאמא של האשכנזים האלה מתל אביב, מהבועה. רק שחורים מהפריפריה שקוראים להם ביטן/ביטון דופקים.
 

dory38

New member
אם ביצע מעשים מגונים הוא צריך לשבת בכלא, נקודה

לא מעניין אותי מה הנטיות הפוליטיות שלו, מה המוצא שלו ואיזו קבוצת כדורגל הוא אוהד. דין שווה לכולם.
 

dory38

New member
אירוניה דקה ויפה

ואגב, זכור לי היטב מה סבתא שלי ז"ל מצד אבא, אמרה במשך שנים על טענות הקיפוח במעברות. גם אותה ריססו ב- DDT והיא לא הלכה לבכות בשיטת האכלו לי שתו לי. היא הייתה רוב שנותיה אם חד הורית (סבא שלי נפטר כשאבא שלי היה בן 4.5), עבדה במשרה מלאה כמורה-מחנכת בבי"ס יסודי (למרות שהייתה לה השכלה אוניברסיטאית רחבה בספרות ובהיסטוריה) כדי לפרנס את אבא שלי ולא התבכיינה על כלום. היו לה חיים באמת קשים והיא כמו אלכימאית, הוציאה זהב מסלעים. ממש ראויה להערצה. בלי קשר למוצא, מי שרוצה להגיע למשהו שיתאמץ. לא יעזור להאשים את האשכנזים, המזרחים, האתיופים וכו'. סתם חוסר תיעול נכון של האנרגיה וחבל.
 

dory38

New member
בואו לא נתחיל לדבר על דרעי

האיש עשה קריירה מקיפוח עאלק ועוד ידו נטויה. כדאי שיחוקקו את החוק, שאוסר על שר שהורשע בפלילים לחזור לאותו משרד בדיוק. הייתי מחיל את האיסור גם על פוליטיקה בכלל, אבל אולי זה מרחיק לכת.
 

shirai ryu

New member
כי מה לעשות שלמזרחים יש איזה עניין עם כסף ואונס והטרדות.

שמת לב שרוב האנסים, מטרידנים וכד' הם מזרחים? לא מוזר?

שמתב לב שרוב חברי הכנסת המזרחיים לוקחים שוחד? משחקים עם הכסף של אחרים?
שמתב לב שבקיפוח הכללי, כאשר מאשימים אשכנזי בשוחד, או שהוא מקבל וואחד שנים, או שהוא חף מפשע? כי לא כולם אשמים,

הקיפוח הזה, זה בולשיט.
תפסיקו לגנוב כסף, מה ניסגר איתכם? שום דבר לא מספיק לכם.

שמת לב שרוב משפחות הפשע הם מזרחים? למה אין משפחות פשע אשכנזיות?

קיפוח זה חרטא.
 
למעלה