ואז בוטלה השיטה הזו
אבל מה ששניכם מעדיפים לא לראות זו העובדה, שהסיבה לכל ההקלות בבגרויות הינה תוצאת החינוך היסודי, או ארחיב ואומר, גני החובה.
ר"ל
הבגרות אמורה למדוד "בגרות". היא הפכה למדד העליון של "הצלחה" בלימודי היסוד בחברה הישראלית [ 12 שנים, ללא גן חובה ], וכן בהשפעה של האוניברסיטאות למדד התקבלות לפקולטות כאלו או אחרות.
הבעיה היא, שבמקומות אחרים עשו משהו כתוצאה מהמצב הקשה, אצלנו - רק מדברים.
מחד גיסא מתייחסים למורים כאפסי אפסיים, כתחתית החבית האקדמית של החברה, כבייביסיטר'ס, כאוכלי חינם, כיריבי הורים, כנציגי הממסד המדכא ומאידך גיסא מצפים מהם לעשות "נסים ונפלאות", לחנך לערכים, למשמעת [ כשהורים מגישים תלונות במשטרה ותביעות משפטיות כנגד מורים ], ונכון, שהילדים גם יצליחו בטקס המעבר הלאומי - בגרות עם ממוצע 150 או השד יודע כמה עוד.
במצב כזה
בהיות משרד החינוך מקפצה לתפקידים פוליטיים מורכבים יותר כל דרעק וכל שמוקית משחקים במשרד, כדי להוכיח ש...