שאלה לדורי שעדיין נשארה חסרת מענה מצידו בתירוצים שונים

poseidon111

Active member
אתה חושב שזה ציבור פרובוקטורים? עצם ההתבטאות שלך

פוסלת אותך מלדון עניינית בנושא כי אתה מתייחס לזה כאל פרובוקציה
במקום לנסות ולחשוב שאולי הם רצו להגיד משהו ערכי, משהו שהם מאמינים בו.
נכון או לא, מוצדק או לא, לך זה לא משנה בעצם הקביעה הנ'ל.
אתה פשוט שומט את הלגיטימיות של מישהו להביע דעה שונה בנימוק שזו פרובוקציה. אתה מכיר אותם? אתה יודע אולי על עוד כאלו שלא רוצים לראות הדרה לתפיסתם מבלי שזו תחשב פרובוקציה?
איך אפשר לדון עם אדם שפוסל את טענות הצד השני מבלי שיש לו אסמכתא אחת לרפואה בכדי לתמוך בדבריו? זאת כמובן לפני שאני מדבר על ההתבטאות האומללה שלך בדבר "אלימות". איזו אלימות? הם עשו את הצעד הכי חוקי שאפשר, פשוט פרשו. לא צעקו, לא הרביצו ואפילו לדעתי לא הפגינו. בשבילך זו אלימות. נו, שוין.
# כמובן שעירך אינה מייצגת ולא אומרת כלום ושום דבר. זה מזכיר לי מישהו שמבסס טענות מספריות וסטטיסטיות על העובדה ש"יש לי שכנים ש.." ומשם לוקח זאת למחוזות מספריים בקנה מידה של אלפים ועשרות אלפים. לא רציני ובטח לא "חוק המספרים הגדולים" המדבר בעברית פשוטה על ממוצעים והקשרם לתוחלת הסופית והקשר הישיר למספרים המייצגים אותם. עירך אינה ממוצע וזה כמו שאכתוב שאני מסתמך על צפון תל אביב בבואי לשער מה מספר החרדים בין מתנדבי יד שרה.
# כמובן שהוא נכון. עובדתית גויסו השנה יותר כספים מכל שנה שקדמה לה, בלי הופעה ובלי נעליים ולמרות (ואולי בגלל) הסערה. העובדה שאם היתה נערכת ההופעה היא עובדה סטטיסטית שנמשכת לאורך כל פעילות ההתרמה המבוססת על איבנט אחד של "יד שרה". השנה גייסו יותר מכל הופעה אחרת.
אז השנה נכנסו לקופה יותר כספים. אם ההופעה היתה מכניסה כסף זה היה נחמד, העובדה שגוייסו יותר כספים, זה נחמד יותר. וזאת פרט לעובדה שבניגוד למה שנאמר על ידי המתנגדים, "יד שרה" לא נפגעה.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
כן, זאת מחאת פמיניסטיות אלימות פרובקטיביות שלמזלן הן לא היו

צריכות את שירותיו של הרב ועל כן, לא מסוגלות להסתכל בראיה מערכתית מאשר האג'נדה המטופשת שלהן, שרק פוגעת בנשים במקום לעזור להן ובמקרה שלנו פוגעת לא רק בנשים, אלא בכל הציבור שנעזר ברב, לרבות ילדים (ע"י פניה של הוריהם אליו).
אגב, קרא את תגובתי לדורי בשעה 14:24, שם נתתי את הדוגמה של צופית גרנט שמבקרת במגזר ומתלבשת כפי הנהוג שם, קרי לבוש מלא שחס ושלום לא יראו טיפת עור ורעלה ושאלתי, למה שם אין צעקה מאותן פמיניסטיות אלימות?
בנוסף, אם אני לא טועה, צופית גרנט ג"כ פמיניסטית ובכל זאת, נוהגת עפ"י הנורמה שם וזה רק מראה לך שהסיבה היא לא הדרת נשים , אלא נטו שנאה לחרדים, במיוחד שרק התבקשו לא לשיר.
&nbsp
2) עירי היא אחת מהערים הגדולות בארץ, כך שחוק המספרים הגדולים בהחלט תקף, כי הסדר גודל הוא הרבה יותר ממדגם ובטח לא משהו אינדיווידואלי.
&nbsp
3) אתה, שוב, שוגה, כי אין לך יכולת השוואה לאשתקד, כי אשתקד לא נערך מופע התרמה ולדעתי, אם היה מתקיים המופע, היו מצליחים לגייס יותר כסף.
למען הסר ספק, ברור לי שהאנטגוניזם שהפמיניסטיות האלימות יצרו, גרמו לאנשים לתרום יותר מאשר אילולא לא היה את כל הטררם, אך לדעתי, היו מצליחים לגייס יותר, אם המופע היה מתקיים.
 

poseidon111

Active member
"כן, זאת מחאת פמיניסטיות אלימות פרובקטיביות", וואללה?

שלמה ארצי פמינסטית ידועה.
עילי בוטנר פמיניסטית ידועה.
גם מוש בן ארי, אלון עדר, אבי סינגולדה והתזמורת הפילהרמונית כולם פמיניסטיות ידועות ואלימות, נכון?
אולי תפסיק לזרוק סיסמאות נבובות ותתרכז יותר בעובדות?
אז גם אני טוען שפמיניסטיות ראדיקליות גורמות נזק למטרה אבל איפה הן ואיפה המקרה שעליו דנים? המרחק הוא בדיוק אותו מרחק שבין הטיעונים שלך לעובדות
שהיו.
אתה יודע מה, תוכיח שזאת עבודה של אותן פמיניסטיות פרובוקטיביות ואלימות כפי שאתה טוען פעם אחת, אחת בלבד, במקום לחזור על הקלישאה שזרקת כמה פעמים יותר מידי.
# אתה לא מבין שאם אתה לא יודע מה קורה בערים אחרות אתה לא רשאי להשתמש אפילו ב"חוק המספרים"? קח לבדיקה עוד ארבע חמש ערים ואז אולי תוכל להתחיל להשתמש בזה עם הזהירות המתבקשת. זה א'-ב' של כתיבה אחראית.
# "להערכתי, לדעתי, אני חושב" ועוד ביטויים מסוג זה הופכים אצלך לעובדות.
הביטחון שאתה מדבר על נתונים שאתה מנחש בלבד גורמים לדבריך להיות לא רציניים.
כמו למשל הערכת שהם הפסידו כסף מביטול ההופעה. אין בזה כלום ושום דבר חוץ מחשיבה מוטה כמובן. אין לך אסמכתא להתבסס עליה שתוכיח שלו היה מופע היו יותר הכנסות. העובדה הפשוטה היא שהשנה גויס יותר כסף, אבל אתה בשלך:
"פמיניסטיות אלימות פגעו במפעל יד שרה".
לא רציני בעליל.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
לשלמה ארצי לא היה אכפת שהנשים לא ישירו ורק לאחר המחאה, הוא

הצטרף כי הוא רכיכה וכל היתר שמנית הצטרפו אחריו.
כנ"ל, נשיא המדינה שרצה לנאום באירוע ההתרמה ולאחר המחאה נסוג.
&nbsp
2) הואיל ועירי היא הטרוגנית, היא הרבה יותר משקפת מאשר כל מידגם שעושים, כי מדובר בסדר גודל של בערך פי מאה ממדגם ועל כן בהחלט ניתן להפעיל את חוק המספרים הגדולים.
&nbsp
3) א. מה הקשר ליד שרה? הרב פירר לא קשור ליד שרה.
ב. שום דבר לא הופך אצלי לעובדה, כי אני לא נביא ואני רק יכול לשערך, להצליב לאירועי התרמה שיש ב-TV ולסכומים שמגיעים שם בערבי התרמה וזה מה שעשיתי, אתה יכול להסכים ואתה יכול לא להסכים ושנינו לא נדע מי הצודק (אפקט הפרפר)
&nbsp
 

poseidon111

Active member
לא מחבב את ההשערות והספקולציות ולכן אין טעם לתגובה נוספת.

 
שלמה ארצי חחחח. "אוהב נשים" ידוע. באמת מתאימה לך הדוגמה.

אבל לקרוא "רכיכה" לאנשים המצטרפים למחאה נגד שלילת זכויות אדם ואזרח יסודיות מציבור שלם, זו נבזות שרק מנובז כמוך מסוגל לה.
 


האיש בא מסביבה מזרחית, וכנראה אף דתית, עליך לדעת. במקרים רבים, זה אומר הכל.
 
עליך להבין שהלה בא מרקע מזרחי וכנראה גם דתי. זה אומר הכל.

אצל אלה, "חפש את האשה" מאחורי כל רוע, זה כלל.
ו"פמיניזם" זה אצלם גנאי שבגנאי.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
מה % הדתיים בעירך?

אם זאת עיר כמו גבעתיים שאין בה כמעט דתיים, זה לא מפתיע, אך בערים הטרוגניים כמו עירי, הציבור הדתי הוא לרוב המתנדב הלעדי.
 
טוב לראות שהעובדה שיכולת לקבל בחינם הפכה אותך למתון יותר

ואתה כבר לא מקלל חרדים וקורא להם טליבן וכו'.
תכלס,לא היה עדיף לשלם כסף ולא ללכת לבקש עזרה מאנשי שאתה לא אוהב?
אולי בעתיד גם לא תקרא לבן אדם "מחלה ממארת" כמו שקראת לביבי (התכוונת סרטן? מזכיר את מירי רגב קצת)


לגבי השמות שהחלטת שאני רושמת בהם, זה כבר הופף אותך לשקרן ואם נוח לך להיות שקרן,תהנה.
 

dory38

New member
לא קשור, גם אם הייתי משלם 1,000 ש"ח הייתי מדבר כך

יד שרה עושים עבודה חשובה ומגיע להם כל הכבוד. זה לא קשור לפציעה של אמא שלי, גם אני נעזרתי בהם בפציעות עבר. ייתכן שלא הייתי צריך לקרוא לנתניהו בשמות הנ"ל, על אף חוסר אהדתי אליו. מודה, טעיתי.
 
למעלה