הדרת נשים- כן או לא?

RonspotNL

New member
מה זה האתר הזה?

אין לי זמן לשטיפות מח דתיות ולתאוריות לא הגיוניות כששוב הדתות השונות כולל היהדות קיימות אלפי שנים בלבד העולם והיקום מילארדי שנים...כשיש 4000 דתות אמונות ואלים עם אותו הרעיון בדיוק לא מוזר?
 

דיברגנט חדש

Well-known member
משנה לך האתר או כותב המאמר שהיינו פרופ' לפיזיקה?

פרופ' נתן אביעזר
המחלקה לפיסיקה, אוניברסיטת בר-אילן
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אז את טוענת שהפרופ' לפיזיקה לא מתעסק עם פיזיקה?


אגב, קבלי גם את פרופ' דורון אורבך, ראש הקבוצה לאלקטרוכימיה בבר אילן
 

RonspotNL

New member
שים לב הוא חזר בתשובה

מה שאומר שהוא ככל הנראה משהו בחייו השתבש .... דתיים ואנשים שחוזרים בתשובה מאבדים סוג של מחשבה והגיון אין להם חיבור למציאות אדם שטוען שיש אלוהים צריך להוכיח את זה ואין כל ראיה והוכחה לחבר דמיוני שכזה אחרת זו לא הייתה אמונה כמו כל ה4000 האמונות והדתות האחרות
( ושוב אם היה חבר שכזה
1) לא היה צורך ב4000 דתות ואמונות
2)הרב היה יכול לשלוח את החולים שמגיעים אליו לחבר הדמיוני הזה ללא צורך בעזרת רופא מוכר... )
אבל שוב אתה יכול להאמין בכל שטות מותר לך ולו ולחיות על בסיס אמונה ללא כל בסיס כשלרוב רק ילדים ועוד קבוצה שנמצאת לרוב בבתי חולים לחולי נפש מאמינים בחברים דמיוניים

אגב אני זכר לא נקבה תודה
 

דיברגנט חדש

Well-known member
תיקראי את הכתבה ותביני שחזר בתשובה בשל ההוכחות שגילה בתחומו

כמו כן, הוא ממשיך בעבודתו וממשיך לגרוף פרסים שזה סותר את אשר כתבת!
 

RonspotNL

New member
תגיד אתה מסוגל לקרוא ולהבין את הנקרא? אני גבר מה לא ברור לך?

שנית זה לא מעניין אותי שהוא עובד בעיניים למחייתו העובדות הן אחרות
 

דיברגנט חדש

Well-known member
עובדות?


רק במילה הזאת, רואים שאין לך שמץ של מושג במדע!

כדאי שתקרא קצת עליו, דור שני לניצולי שואה שרוב משפחתו נספתה, הוא ואשתו למדו בבליץ ה0מולני, היה חבר פעיל מאוד בתנועת "הצופים", עשה שירות צבאי קרבי בסיירת "גולני" היוקרתית, ולאחר מכן עבר קורס קצינים. השירות בסיירת "גולני", מוקף בחברי קיבוצים (הייתי עירוני מושפל במיעוט), עזר עוד יותר להרחיק אותו מכל רגש מסורתי.
התחיל ללמוד כימיה, המקצוע האהוב עליו מלימודי התיכוניים, באוניברסיטת בר-אילן, בעיקר עקב הקרבה לבית. מהר מאוד גילה שהתמזל מזלו בבחירה זו. יחד עם זאת, שנות לימודיו היו קשות מאד עקב עול שירות המילואים. היה סמ"פ בגדוד חי"ר, ונקרא בכל סמסטר לכמה שבועות שירות בצבא, ובמשך כל תקופת הלימודים היה במרדף מתמשך אחרי חומר הלימודים שהיה צריך להדביק, עקב החיסורים הרבים.
אף על פי כן הצליח בלימודיו. המשיך בלימודי תואר שני ושלישי, ואת כל אלה גמר בהצטיינות. במקביל ללימודי תואר שלישי באוניברסיטת בר-אילן השלים לימודים מלאים לתואר ראשון בהנדסה כימית ב"טכניון". גם את לימודיו אלו סיים בהצטיינות.
היה עליו לפרנס משפחה גדלה, לצורך כך ניצל את עברו כקצין סיור ופנה להדרכת טיולים. הסכימו לקבל אותו לגוף שנקרא "מרכז הסברה" בתנאי שיוכיח שיודע היסטוריה וגיאוגרפיה ברמה המתאימה להדריך קבוצות ישראליות הבקיאות בחומר. כדי לקבל את העבודה הזו הסתגר שעות ארוכות עם ספרי היסטוריה של עם ישראל, היסטוריה כללית ותנ"ך. הצליח לעבור את הבחינות, ובמהלך כל לימודיו, בתיאום עם המנחה שלו ללימודים לתארים מתקדמים, הדריך יום בשבוע סיורים וטיולים, וכך יכלו משפחתו להתקיים מבחינה כלכלית.

בלימודי הדוקטורט נגע כמעט בכל שטחי הכימיה, תוך הכרות הולכת ומעמיקה עם הכימיה המופלאה של החיים. ב"טכניון" השתלם בהנדסה, תוך הכרות מעמיקה עם תחום חשוב ביותר של המדע המודרני – תרמודינמיקה. תחום זה, שלצערו מעט מדענים באמת מבינים אותו, מתווה את החוקים היסודיים שעל פיהם פועלת הכימיה (יצירת החומרים השונים למיניהם).

ככל שלמד יותר, כך התברר לו שהכימיה של החיים - פוטוסינתזה, תהליכי צמיחה, הארגון הפנימי של כל תא חי ויחסי הגומלין המורכבים (ברמת המולקולות) המאפשרים ומזינים את תופעת החיים - לא יכלה להתפתח במקרה. היא גאונית מידי, מתוכננת מידי לפרטי פרטים מכדי להיות מקרית. כל עלה של דשא שאנו דורכים עליו כמה פעמים ביום בלי לשים לב, הוא תשלובת מפעלים (זעירים) כימית מפוארת ומתוחכמת, ששום תשלובת כימית תעשייתית מעשה ידי אדם לא יכולה להתחרות בה מבחינת יעילות, אפס ליקויים ותכליתיות. היה לו ברור שלפי החוקים הבסיסיים של הטבע, יצירה ספונטנית של חיים ללא יד מכוונת וללא תכנון מראש איננה אפשרית.
החוויה המדעית החשובה ביותר שלו בשנות לימודיו הייתה התפעלות. התפעלות מהאיזון העדין שמחזיק את החלקיקים האלמנטריים באטום, את האטומים בתרכובות, את גרמי השמים בחלל (כשקיים כוח גרביטציה עולמי שאמור לכנס אותם יחד), ובעיקר התפעלות מהמהלכים הכימיים הגאוניים שיוצרים ומתַחזקים חיים.
לאמיתו של דבר, הפרסים היוקרתיים ביותר בכימיה ניתנו לאנשים שהצליחו לחקות ייצור של חומרים טבעיים, מה שכל עלה או פקעת של צמח יודעים לעשות בדייקנות ובאמינות מוחלטות.

התברר לו שלא רק שהמדע איננו סותר אמונה, אלא אדרבא, המדע המודרני הינו הכלי היפה ביותר של האנושות שניתן על ידו להתפעל מהבריאה. העבודה המדעית נותנת בידי אדם כלי התבוננות מדויקים ורבי עוצמה. בעצם, אי אפשר להבין את העולם ללא כוח עליון בורא ומכוון. להפתעתו גילה שאינו יוצא דופן בכך שגילה את אלוקים דרך המדע. קדמו לו גדולי המדענים - אבות המדע המודרני: אייזיק ניוטון - אבי הפיסיקה הקלאסית, מקס פלאנק וארווין שרדינגר - אבות הפיסיקה המודרנית, לואי פסטר - מאבות הרפואה המודרנית, מייקל פאראדיי - אבי האלקטרוכימיה, ועוד ועוד.
 

RonspotNL

New member
נראה שאתה מנסה לעשות לו יחסי ציבור

(בטח אתה מקבל על זה משכורת) בכל מקרה בטח שהמדע סותר אמונה על פי האמונה יש חבר דמיוני שאין כל ראיה והוכחה לקיומו ושהעולם קיים 5700 שנה בלבד כשאפילו התרבות הסינית עתיקה יותר כשהעולם קיים מילארדי שנים אפילו הסיפור הראשוני בתנ"ך לא הגיוני בכלל אז שוב אתה יכול להאמין לכל שטות ללא בסיס זכותך
 

דיברגנט חדש

Well-known member
כבר הוכחת שאין לך עקומת למידה ועל כן, תגובתך לא מפתיעה אותי

תמשיך לחיות בבורות בלתי מנוצחת ואל תיתן לעובדות לבלבל אותך
 

RonspotNL

New member
ההפך זו אתה שחי בבורות

ואני בהחלט נאמן לעובדות לאמונות שלך אין כל בסיס
 

RonspotNL

New member
במקרה הזה כנראה שכן

הרי אתה צריך להסתכל בעובדות גילו של העולם יותר מ5700 שנה בלבד אפילו תרבות סין עולה על 5700 שנה בלבד אז איך לכל הרוחות אתה יכול לחשוב שכל מה שאתה מאמין בו נכון? כשתחשוב לרגע על הסיפור הראשוני אדם נוצר מחבר דמיוני וחווה מצלמו של אדם(מה שבלתי אפשרי )הם מביאים 3 בנים לפי הסיפור כשאחד מהתאומים רוצח את אחיו עם מי בדיוק הרוצח המשיך בחייו? וזהו נגמר הסיפור בחייך תחשוב בהגיון לרגע האמונות האלה לא קשורות ולא מחוברות למציאות ובזה זה מתחיל ובזה זה נגמר
 

trilliane

Well-known member
מנהל
"הוא נתן כבוד וחיים להמוני אנשים בלי לבקש דבר" – חוץ מתרומות

 

trilliane

Well-known member
מנהל
עדיין, הוא ביקש... מה הוא רואה מזה אני לא יודעת. בדקת מקרוב?

קראת את דוחות של העמותה שלו?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בקיצור, אינך יודע... ואתה "מאמין מטבעך"?
לא רואים עליך

 
למעלה