הביביזם בעולם העברייני הישראלי

חיא2

New member
הביביזם בעולם העברייני הישראלי

נקודת המפתח בביביזם השורר בחיינו כיום היא - האשם תמיד את האחר. את המשטרה, את הפרקליטות, את עדי המדינה. חפש ומצא מתחת לאדמה סיבה לערער את אמינותם, לקלל אותם, לפגוע בהם - כך אולי "ישכחו" אותך. דוגמה נהדרת קיבלנו אתמול מהשר אוחנה, השטיח הנרצע החדש של ביבי אחרי: ביטן, אמסלם, זוהר, רגב-סיבוני [ מעניין, כפי שנכתב באיזה מאמר ב'הארץ', למה כל משרתיו הנרצעים הינם מתפוצת מרוקו או המגרב ], והנה אתמול שודרה בערוץ 12 התכנית "יצאת צדיק" ובה נבדק מוסך בלתי מורשה בחיפה.
אחרי צילום, שם החוצפנים הצליחו להוציא ממישהי 10500 ש"ח, מתוכם 6000 במזומן [ שזה "הס הס! לא נתת לי! זה בשביל ספקי חלפים! " ] אתגר מגיע לעימות. לשיטת הביביזם, גם אם יש עדות היא לא אמיתית, והתקשורת אשמה תמיד, חוץ ממלחכי הפנכה הקבועים: סגל וברדוגו, שמשרתים ביעילות את הקיסר - או אז האחים: אתה עבריין, אתה רמאי. מכרתי לה לפי הסכמתה, יכלה להתיעץ ושאר ירקות האשמת העיתונאי, צוות הצילום וגם הלקוחה.
לקבל אחריות?
זה בעולם אחר, זה ביפן שם חותכים את הבטן [חאראקירי] או מתפטרים מהמשרה הנכבדה. בעולם הביבי, עד שלא יתקעו אותך בבית הסוהר זה משחק פתוח, הכל כשר.
 

חיא2

New member
הבוטים הימניים דוממים לגמרי ביומיים האחרונים

בכל מקרה בטוויטר אין דממה, כידוע.
מה- דהמרקר:
אוחנה, שרוצה להציל את ה"שוגר דדי" הפוליטי שלו - יכול להשתולל כמו פיל בחנות חרסינה, אבל הוא טועה. אפילו מי שהיה הסניגור של נתניהו אומר את זה:
1]
מי שסייע להכניס את הדברים לפרופורציה הנכונה אמש הוא לא אחר מאשר עו"ד פנחס רובין, שהיה לפרק זמן מסוים חבר בצוות הסניגוריה של ראש הממשלה. באירוע נוצץ במיוחד חגגה אמש אוניברסיטת תל אביב יום הולדת 70 לעו"ד רובין, ראש פירמת עורכי הדין הוותיקה גורניצקי ושות', בנוכחות השמנה והסלתה של קהיליית המשפט והעסקים.
בפתיחת הערב ערכה גאולה אבן-סער ראיון עם רובין בסגנון "אלה הם חייך" שגלש עד מהרה לתיקי נתניהו. רובין שייצג את נתניהו לתקופה קצרצרה הדגיש שוב ושוב כי אינו מעוניין להרחיב על פרשות נתניהו בגלל נגיעתו בדבר. למרות זאת, אבן סער לחצה ורובין נענה במקצת תוך שהוא מבקש "אם אני גולש – תהסי אותי".

2]
רובין דחה את הטענה כאילו תרגילי החקירה והפעלת הלחצים על ניר חפץ, שנטען כאילו הובילו לחתימת הסכם עד המדינה, הם אירוע חריג. "גם אני עשיתי תרגילי חקירה כשהייתי חוקר במצ"ח במשך חמש שנים בצעירותי", סיפר רובין. הוא אמנם הסתייג ואמר כי הוא מתחרט על תרגילי החקירה שעשה וכי הוא סבור שהפעלת לחץ על נחקרים עלולה להיות פסולה - אבל הסביר כי טכניקות חקירה הכוללות הפעלת לחץ על נחקרים הן עניין שגרתי ויומיומי.
בנקודה מעניינת במיוחד סתר רובין את קו התעמולה שמוביל שר המשפטים, אמיר אוחנה, נגד מערכת אכיפת החוק. אוחנה עבר על החוק השבוע כשפירט מעל בימת הכנסת מידע שחל עליו צו איסור פרסום בנוגע לפעילות חקירה שעשתה המשטרה בעניינו של ניר חפץ. אוחנה טען כי פעולת החקירה כללה תחקור של פלונית שאינה רלוונטית כלל לפרשה, שנשאלה שאלות שאינן קשורות לחקירה.

נעלמה האף, נעלם הדיברגנט, גם החתולה המטורללת נעלמה לגמרי. האם יצאה הוראה מהלשכה האפלה לדומם את הכל? האם העובדה שאוריך והשני בחקירות על הטרדת אל הותירה את הטוקבקיסטים תלויים באוויר, בכאוס, ללא יד מכוונת ודף מסרים מובהק?
 

קלייטון.ש

Well-known member
זה תמיד ככה וביבי בכלל לא המציא את זה

בכל מאבק משפטי, ומאבקים בכלל, הצדדים גם תוקפים וגם מתגוננים. אם בא מישהו ומאשים או תובע מישהו אחר, הוא תמים לגמרי אם הוא חושב שאותו אחר רק ינסה להתגונן. מובטח לו שהצד האחר גם יתקוף בחזרה ועוד איך.
זה צורם במיוחד למשל במשפטים על עבירות מיניות, כאשר גבר מואשם בהטרדה או אפילו תקיפה מינית, כדרך קבע ההגנה תתקוף את האשה המאשימה, תנסה להוציא אותה שקרנית, מופקרת, חולת נפש, וכל מה שאפשר.
אלה כללי המשחק, גם אם חושבים שזה לא משחק אלא דיני נפשות.
 

חיא2

New member
ולמרות טענתך שזו "הנורמה"

אופן הפעולה הביביסטי חמור וגרוע, כי הוא מקרין על מדינה שלמה ועל מערכות שלמות, והוא הופך ל"מעין" נורמת התנהגות גם בחברה "תקינה", לא כל שכן עבריינית ממש - דוגמה קיצונית, האחים והמוסך [ אלה לא היו עורכי הדין ].
 

קלייטון.ש

Well-known member
אני משוכנע שזה ככה בכל מקום והיה ויהיה ככה בכל עת

באופן טבעי אם אתה תוקף מישהו, הוא גם יתגונן וגם יתקוף בחזרה.
אפילו בעלי חיים נוהגים כך. תסתכל על חתולים נלחמים, תראה שהם משלבים נסיגה עם תקיפה.
אתה לא יכול גם לתקוף מישהו, להאשים אותו ולהכפיש אותו, ולהעמיד בסכנה את היקר לו, וגם לצפות שהוא יתנהג לפי כללים שנוחים לך. זכותו לעשות שימוש בכל הכלים החוקיים העומדים לרשותו. ואם החוק מרשה לצד אחד להאשים, עליו להרשות גם לצד השני.
חוץ מזה מאד יכול להיות שהמאשים הוא בעצמו גם אשם, אז טוב שנדע על זה.
 
למעלה