הדרת נשים- כן או לא?

דיברגנט חדש

Well-known member
הלוואי ובאמת היה להם את הידע הזה

אתה פשוט מצחיק שרופא משפחה מכיר את כל הרופאים ואת ההתמקצעות הנקודתית שלהם ולדוגמא, לא מספיק להפנות לרופא ריאות, אלא צריך להפנות לרופא ריאות שמתמחה בתת תחום מסוים בתחום הריאות.
&nbsp
לעתים, אין רופא כזה בארץ וצריך להפנות למישהו כזה בחו"ל.
 

RonspotNL

New member
סליחה?

רופא משפחה לא מכיר את כל הרופאים אבל הוא בהחלט שולח למומחים במקרה הצורך ומה זאת אומרת לא מספיק ללכת לרופא ריאות? הרי שרופא ריאות מתמחה ב וואלה ר י א ו ת ככה שהוא יכול בהחלט לספק תשובה וטיפול במידת הצורך ואם יש מומחה אחר שיכול לעזור הוא בהחלט יכול למצוא מומחה מתאים בתחום גם אולי מחו"ל אגב אם הרב כל כך מצויין למה אין לו קשר לחבר הדמיוני שיפתור לחולה את הבעיה באופן ישיר? למה צריך רופא בכלל?
 

דיברגנט חדש

Well-known member
כתוב בפרופיל שלך שאתה בן 44, אך אני מרגיש שאני מתדיין עם ילד

כשם שרופא משפחה הוא רופא כללי ולא מבין בתחומים שנדרש בשבילם עוד לימודים, כמו ריאות שנתתי כדוגמה, כך גם רופא ריאות לא מסוגל להתמקצע בכל הקשור לריאות, כי גוף האדם הוא עולם ומלואו ויש המון פרטים ואין לרופא שלא התמקצע במשהו מסוים את הידע המסוים, כי זה דורש ניסיון רב בתחום המסוים.
&nbsp
אם נראה לך שרופא ריאות מכיר את כל הרופאי ריאות ואת התמקצועם המסויימת, אתה תמים מאוד, בדיוק כמו ילד.
&nbsp
חוץ מזה, למה נראה לך שרופא יהפוך עולמות בשבילך? כי אתה חי בללה-לנד?
 

RonspotNL

New member
הילד הוא אתה

רופא כללי מבין ביותר רק שהוא לא התמחה בתחום מסויים לכן הוא שולח למומחה בתחום מסויים אין דבר כזה רופא ריאות שלא מסוגל להתמקצע בכל הקשור לריאות רופא ריאות אמור לעשות לדעת את כל מה שצריך לדעת מבחינת ידע רפואי הקשור לריאות אם כי יש רופאים שזקוקים לחוות דעת נוספת רופא לא אמור להפוך עולמות בשבילך הוא אמור לטפל בבעיה רפואית שיש לך ועדיין רב שיש לו קשר ישיר לחבר הדמיוני יכול לבקש מהחבר הדמיוני עזרה לחולה( אולי אותו חבר דמיוני אפילו יצר את הבעיה ככה שהוא יכול גם לפתור אותה ) במקום להתייעץ ברופא מומחה ועדיין במקום זה הוא שולח לרופאים שלומדים שנים ארוכות בשביל זה
 

דיברגנט חדש

Well-known member
לי יש ניסיון אישי עם רופא אורתופד שלא הבין בפציעה שהייתה לי

דיבר הרבה שטויות ופחדתי שהוא ינתח אותי.
&nbsp
למזלי היה לי חבר בחו"ל שמומחה בתחום הפציעה שלי והפנה אותי לרופא בארץ שזה תחום התמחותו ואז הבנתי איזה מזל היה לי שתחושת הבטן שלי הייתה טובה והרגשתי שהרופא המהולל הקודם שהלכתי אליו בתל הביב היה יכול לעשות לי נזק בלתי הפיך.
 

RonspotNL

New member
שוב

אתה מזלזל מצד אחד ברופא אחד שזו ההתמחות שלו ומצד שני סמכת על רופא אחר עם אותה הסמכה? כששני הרופאים נתנו לך ככל הנראה שתי חוות דעת שונות לגבי מצבך זה קורה לפעמים מה לעשות רופאים הם גם בני אדם
 

דיברגנט חדש

Well-known member
ברור, אחד היה עם התמקצעות לבעייתי ואילו האחר היה אורטופד ללא

התמקצעות למקרה האינדבידואלי שלי, שלא היה לו את היושרה הבסיסית להגיד שזה לא תחום התמקצעותו.
&nbsp
&nbsp
 
אולי אין חבר דמיוני אבל אלפי חילונים ראו בו חבר ממש טוב

ואמיתי כשהיו צריכים אותו.
שאל את הזמרת החילונית שאין לה חברים דמיוניים ושמה עלמה זוהר שזה מה שהיא אמרה עליו:
"אם הרב פירר, שלא הדיר את אמא שלי לפני 25 שנה כשאובחנה כחולת als ואף אחד אפילו לא ידע מה זה ואנחנו היינו לבד ונואשים, ולא הדיר את אחותי כשחלתה בסרטן בגיל 32 והיתה צריכה לעבור ניתוח דחוף, רוצה להדיר אותי עכשיו מלבצע שירים של שלמה ארצי - אני אחיה עם זה
לא כי אני לא מתנגדת להדרת נשים ולא כי אני לא יודעת לפתוח את הג'ורה שלי כשצריך. כי אני אמצא לי זירות טובות יותר לנהל בהן את המאבק הזה, בלי להלבין את פניו של איש חסד, שמעטים מגיעים בכלל למדרגתו. נוחו גיבורי מקלדת, אתם יורים באיש הלא נכון".

אז תמשיך בשינאת החרדים שלך בכיף, הכל טוב, אני בטוחה הרי שגם אם ילדיך יגסוס אל מול עינייך לא תפנה לרב גם אם תדע שתכלס הוא הוא האיש לכוון,לעזור ולתת מענה שלעיתם אחרים לא יכולים לתת אם בגלל הקשרים שלו ואם בגלל הידע והנסיון ולא בגלל הכיפה.

לגבי התרומות? הכל טוב, הטובים ניצחו את הרעים ועם ישראל הביע את דעתו ותרם 10 מליון שקלים והרב עדיין יעזור גם לחילונים שמחרימים ושונאים אותו.
הכל טוב.
שלא תזדקק..ואם כן? תהיה חזק ותחרים בכל מחיר,לעיתים שווה לשלם עבור ערכים.
 

RonspotNL

New member
למה שאצטרך חבר דמיוני?

אם מישהו חולה הוא זקוק לטיפול רפואי לא לרב שמאמין בחבר דמיוני כמו ילד בן 5 מצטער עם כל הכבוד החד צדדי שדתיים וחרדים ומאמינים דורשים רופאים לומדים שנים ארוכות בשביל זה לרב אין את היכולת לרפא אנשים מי ששונא זה החרדים והדתיים והמאמינים שחושבים שמגיע להם כבוד חד צדדי והתחשבות חד צדדית וכופים את דרך חייהם על אחרים ואחרות ולכן גם פחות ופחות אנשים היום מקבלים את ההתנהגות הזו כשבפועל כבוד אמור להיות משהו הדדי לא חד צדדי כשאם ילדיי או קרובי משפחה אחרים ואחרות שלי יזדקקו לטיפול רפואי הרי שאצטרך רופא או מומחה בתחום בו הם זקוקים לעזרה רפואית לא לרב כשטיפול רפואי טוב מגיע לכל אחד ואחת שיש להם ביטוח רפואי ומילא אם ה10 מיליון שקלים האלה היו עוברים לעמותת חולים כזו או אחרת הייתי אומר כל הכבוד ופה זה פשוט לא המקרה כשהוא עצמו ביטל את אירוע ההתרמה ככה שלא מעניין את הרב לעזור לאחרים ואחרות אלא לעזור לעצמו בלבד
 
תגובתך נובעת מכך שאינך מכיר כלל את הרב ומה בעצם פועלו


יש המון חולים שלא מצליחים להגיע למומחה המדוייק שהם צריכים.
שלא מצליחים להשיג את הטיפול
והדמיון שלך שביטוח רפואי פרטי פשוט יפרוש לפניך שטיח אדום וישלח אותך לכל מקום בעולם שתצטרך או פשוט יקנה לך כל תרופה הוא חביב באמת.
ויותר מזה? אגלה לך סוד קטן?
רבים מוכרים,עשירים מאוד ומקושרים מאוד נעזרו בו
אבל יש דם אנשים שלא יכולים להרשות לעצמם ביטוח רפואי פרטי ועלפי משנתך הם פשוט ימותו וזה בסדר כי אל להם לבקש עזרה מאדם שלא רוצה לשמוע אישה שרה שלמה ארצי.
ולא, הרב פירר לא ביקש ממך או מאף אחד כבוד.
נהפוך הוא, הוא נתן כבוד וחיים להמוני אנשים בלי לבקש דבר.
ןזן בדיוק בעיית השונאים,הם מסתכלים על הרב פירר כעל "החרדים" ולא על אדם פרטי שזכויותיו רבות מכדי שאפילו אם תחיה עשר מערכות חיים לא תגיע לרמה שלו בנינה ועזרה לזולת.
ואגב, ראיתי כבר במו עיני חילוני מגדף פה בפורום כשלפתע הזדקק לא היתה לו בעיה לפנות לאירגון יד שרה למשל.

היות שדבריך מונעים משינאה ותיעוב ולא יותר.
מבחנתי הדיון מוצא.
 

דיברגנט חדש

Well-known member


הוא ממשיך בשלו למרות שמסבירים לו שהרב לא מטפל, אלא רק מפנה לרופא מומחה.
כולי תקווה, שדוגמתי האישית, שכתבתי לו מעלה לפני כ-5דק', תשכיל אותו
 
עזוב,כשמישהו שונא חרדים לא ניתן לשכנע אותו אחרת

האמן לי,כשהוא יחלה וימצא עצמו מול מערכת אטומה ויצטרך עזרה? הוא יבוא כמו עכבר רטוב בגשם וירקין ראש.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
עוד קשקוש מקושקש פרי מוחך שהקשר בינו למציאות מקרי בהחלט...

 

דיברגנט חדש

Well-known member
יצאת מהמחילה?


זה שתכתבי "קשקוש" לא יעשה את דברייך נכונים כאשר הם מגוחכים וכולם רואים את זה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה שאתה מקשקש שטויות על אישה שאינך מכיר

הופך את דבריך למגוחכים וכולם רואים את זה...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
עכשיו אתה מקשקש "נראה" אף שמעולם לא ראית אותי...

 

דיברגנט חדש

Well-known member
המראה כאן הוא לא האישיו, אלא האופי, דרך ההתנהלות שלך

ההתנהגות שלך, הנזק שאת גורמת לבני מינך ועוד ...
 

RonspotNL

New member
אם המערכת אטומה את לא אמורה לפנות

לאחראים על המערכת שישנו את זה ? אם משהו במערכת לא תקין את צריכה להגיש תלונה ולבקש מהאחראים שינוי ומערכת קצת יותר נגישה אולי? להתלונן ברשת זה קל ...
 
למעלה