כמה טיפש יכול להיות יהיר לפיד???

כמה טיפש יכול להיות יהיר לפיד???


https://rotter.net/forum/scoops1/582545.shtml

האם ח"כ יאיר לפיד שוב צייץ מהמקלחת? הערב הוא הביך את עצמו בפומבי בפעם המי יודע כמה. לפיד צייץ נגד נאומו של שר המשפטים בגנות הפרקליטות וכתב, "במשרד המשפטים, יש תמונה של אבא שלי. אילו תמונות היו יכולות להתבייש, הוא היה מתבייש היום ביורשו" | גולש חרוץ העלה בתגובה קטע ארכיוני בו נראה האב טומי תוקף את הפרקליטות בחריפות • צפו
לאחר מסיבת העיתונאים שכנס הערב (שלישי) שר המשפטים אמיר אוחנה, בה תקף בחריפות את הפרקליטות, בא חבר הכנסת יאיר לפיד ותוקף אותו בעוצמה.
בציוץ שהעלה לטוויטר כתב ח"כ יאיר לפיד, כי "‏על הקיר במשרד המשפטים, יש תמונה של אבא שלי. אילו תמונות היו יכולות להתבייש, הוא היה מתבייש היום ביורשו. באלימות המילולית, בהתקפה המכפישה על המערכת שעליה הוא אמור להגן, בחנופה השקופה לראש ממשלה החשוד בעבירות פליליות חמורות. זה כבר לא מזעזע. כבר לא מביך. זה עצוב. הגיע הזמן לשינוי".
אולם, כוכב רשת הטוויטר יאיר לוי, חשף הערב קטע מתוך ראיון שהעניק פעם אביו - טומי לפיד, שהיה אף הוא שר המשפטים, ובו הוא תוקף את הפרקליטות באותה העוצמה, אם לא חמור ממנה.
טומי אמר בראיון לעיתונאי ניסים משעל בערוץ הראשון כי "צריך להבין מה קורה, אבל אני רוצה קודם כל לומר, מי שפוגע במערכת המשפטית בישראל, זו הפרקליטות הפזיזה הזו שמאבדת גובה ואמינות עם כל משפט נוסף, ולא התקשורת שמדברת עליה".
הוא הוסיף, כי "אפרים קישון פעם כתב כי לאדם מן היישוב אין (עליו) פתק שהוא נורמלי. למי יש פתק שהוא נורמלי? מי ששוחרר מבית המשוגעים יש לו פתק. באותה המידה מה היום תעודת היושר של אנשי ציבור? כתב אישום של הפרקליטות, כי אז מראים שהם זכאים".
בהמשך הוא קורא לפרקליטות "יחידת טרור", ואומר כי היא מתפקדת מתוך אינטרסים אישיים. כמו כן הוא קרא להקים ועדת חקירה שתחקור את הפרקליטות.
 

dory38

New member
כמה טיפש יכול להיות יאיר נתניהו?

הבוטות המילולית שלו פשוט שובר כל שיא אפשרי. מותר לבקר, מותר לא להסכים, אסור לכנות נבחרי ציבור ואישי תקשורת בכינויים שכינה. אם הייתי סער או חפץ, הייתי תובע לו את הצורה.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
הוא לא יכול לתבוע אותו גם אם הוא רוצה והוא רוצה


הוא אמר את זה במסגרת חקירה משטרתית תוך כדי עדות חוסים תחת הגנה מפני תביעה.
סער היה עורך דין בתחום לשון הרע, יודע זאת.
&nbsp
אגב, למה הסטת את הנושא מיאיר לפיד ליאיר נתניהו, כי קשה לך לראות למי הצבעת?
 

dory38

New member
הצבעתי לכחול לבן, לא ללפיד

רציתי להראות את הלאומתיות. לפיד לא דייק, נתניהו הבן הסית. זה פי כמה חמור.
 

dory38

New member
לא צופה בארץ נהדרת, זה תת רמה

בלי קשר, יש לי המון ביקורת על לפיד. הוא מדבר על דמוקרטיה, למרות שבסיעה הוא כמו דיקטטור. הוא גם מאמין שהוא חייב להיות ר"מ, ממש לא. לגנץ מגיע פי כמה ממנו. הייתי שמח שלך ולשאר תהיה פה קצת ביקורת על המנהיג העליון.
 
אני אעביר עליו ביקורת כשאתה תקרא לו ראש הממשלה

המנהיג העליון כפי שאתה יודע ולא יכול להתווכח על כך(אלא אם ממש בא לך להתווכח עם עובדות) ולכן מסכים איתי אילו אנשים שנבחרים ללא בחירות, משמע יהיר לפיד הכלומניק המטומטם להחריד ובני גנץ.
תודה מראש על ההסכמה.
 

dory38

New member
את צודקת, הוא עדיין ראש הממשלה

לא נורא, כל כלב ביג'י יומו. הוא יהיה שכן של יגאל עמיר, חברו הטוב. מצדי שיחליף אותו באגף האיקסים.
 
כלב? לייד יגאל עמיר,שיחליף אותו? אני נותרת עם היכולת רק

לאחל לך בריאות הגוף והנפש.
אתה מתחיל לאבד את זה.
 

דיברגנט חדש

Well-known member


ההתנהגות הכפויית טובה שלו מזכירה את התנהגות הפמיניסטיות במחאה כנגד הרב פיהרר, שהציל רבבות של חולות וחולים ללא הבדל של מגדר וקירבה לדת.
 
ומה הקשר?
הטענה שלך שיאיר נתניהו הוא ח"כ שרוצה להיות

ראש ממשלה היא הזויה
וכהרגלך בקודש ההערצה הבלתי מוסברת שלך עד סגידה ואולי אהבה טהורה ליהיר לפיד אין לך אפילו מילת ביקורת אחת על טימטומו הגלוי והלא ניתן להכחשה וגם על הצביעות שלו שכנראה לא מפריעה לך כלל.
 

חיא2

New member
אגב, יש כמובן החולקים על שיטת האנלוגיזם הקיצוני

המאפיין את רטוריקת הביבי, הבן עם פה הג'ורה ושמעון ריקלין. כמובן באותה מחלה חלה גם שחר יקירי [ לא יקירך, אני יודע
], החדק וגם דיברגנט [ אבל דיברגנט כבר טענתי כאן הוא אדם חכם מאוד, למרות השתלטות הביבי על מוחו ], אז כך:
"לפיד יוצא פה כנגד שר המשפטים ככרוכייתו של ביבי. בצדק גמור."
ויחי ההבדל הקטן, ההקשר הפוליטי, ההיסטורי והחברתי-תרבותי. אתה מבין עכשיו איך תעמולה עובדת ביעילות? הנה הדוגמה בשיא תפארתה. תזהר ממניפולטורים מקצועניים, בוטים ממשרד הבן המטורלל ומקבלי שכר לכתיבת כל מיני תגובות.
 

חיא2

New member
הצחקתני מאוד מאוד

ממש דוגמה, נאשם, מורשע וחוטף הרשעה, ללא קלון.
ב- 2013, עוד אוהב שלטון החוק הידוע, שר המשפטים דניאל גרינברג, ביקר חריפות את החלטת הפרקליטות, בטענה של "חיסול שר משפטים עוין" לא פחות.
הקריירה הפוליטית של רמון נגמרה עם אותו אירוע, ואתה מצפה לתגובה "אובייקטיבית"?
תהיה יותר רציני .. בחיאת.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אז לכל שר משפטים שאביא לך שביקר את הפרקליטת, תפסול אותו?

הנשיא שלך, טומי לפיד ז"ל, חיים רמון, איילת שקד ועכשיו אוחנה.
 

חיא2

New member
לא.. אבל שר משפטים שהואשם על ידי הפרקליטות

בוודאי, אלא מה?!
הבעיה איננה בביקורת, שהיא נצרכת ביותר, וחבל שרק בעת משבר נזכרים להפעיל ביקורת ציבורית על הפרקליטות, אלא בסגנון, בצורת הדיבור המבחילה, האלימה וההקשר, שוב דיברגנט, אתה יותר חכם ממה שאתה רוצה להגן עליו. ההקשר הוא שאוחנה הוא מינוי בממשלת מעבר, שהעיף את המנכ"ל די מהר, ללא סיבה ממשית, מינה מקורבת משפחה לתפקיד בכיר, והנה ברגעי האמת, כשזה מתקרב יוצא לקרב, עאלק, נגד הפרקליטות. פרקליטות בתוך פרקליטות. חוג פנימי.. ממש מזכיר את "זקני ציון" וספרי הקונספירציה של רוברט לודלום, והוא משווה עצמו כמעט ל"גרון עמוק".
מה ל'שות.. אפס פוליטי, שכל כוחו ביציאה מהארון, כזה שחותך את הענף שבזכותו זכה לבנים חוקיים, מה אגידה לך ומה אומרה?
מי שהולך לישון עם כלבים קם עם פשפשים. אגב, אתה יודע שאבא של לפיד תמיד היה איש ימין.
 

dory38

New member
דניאל פרידמן, טעית לצערי

דניאל גרינברג זו החברה של בועל הקטינות, אייל גולן. נדב נייטס, ששיחק במטומטמת ובבשבילה גיבורים עפים, העז ואמר את מה שרבים צריכים להגיד, שאם הקאמרי היה בבעלותו, לא היו מעלים את המחזה של העבריין הזה. כל הכבוד, כן ירבו.
 

חיא2

New member
אכן, צדקת. טעית

אבל לגופו של ענין, לא הצלחת, כרגיל, לענות.
צר לי עליך בני אבשלום, לכוד נלכדת ברשת ...
 
למעלה