גילי כהן נגד אופירה אסייג...

שחר 676

Well-known member
מנהל
גילי כהן נגד אופירה אסייג...

ובכן , אופירה מהתוכנית "אופירה וברקוביץ" נעלבה קשות מחברה הטוב אייל גולן (הזמר) על שהעז להסיר ממנה "עוקב" ולכן הזמינה אותו אל תוכניתה בכדי לעשות "סולחה" אך בפועל היא "נכנסה" בו חופשי.....גולן דווקא ניסה להשאר רגוע ומחויך אך התקשה להסתיר את מורת רוחו מן הסיטואציה המביכה.

גילי כהן הוא אושיית פייסבוק עם מאות אלפי מעריצים והוא החליט לפרסם תגובת סטטוס מצולם כתגובה לאופירה ואותו ראיון עם גולן ואני חייב להודות שהוא "נכנס בה כאילו אין מחר"

אזהרה - גילי כהן מדבר בשפה קשה ועממית ואני ממליץ לילדים שמאלנים "קטנים" אשר גדלו במדינת צפון תל אביב לא לצפות בסרטון - שלא יהיו להם חלומות רעים בלילה......

https://youtu.be/S_w-rAfRL1E

צפיה נעימה.




אגב , נכתב בתקשורת כי אופירה אסייג מתכננת תביעת דיבה ענקית נגד גילי כהן....
 
לא ידעתי מי זה גילי כהן עד שלא נכנסתי ללינק, אז ככה

התחלתי להאזין ואז נפל לי האסימון שזה מישהו מהאח הגדול... הקשבתי לשניות הראשונות וזה הספיק לי בשביל לקבוע שנורא מצחיק שהוא עם השפה שלו הסגנון שלו והוולגריות שלו מדבר על המקום הכי נמוך בעולם ואז הפסקתי כי אולי אני לא שמאלנית ולא ילדה קטנה אבל להאזין לאיש שאני מזלזלת באינטלגנציה שלו זה לא משהו שאני נוהגת לעשות (בטח לא כל כך מוקדם בבוקר).
מעבר לזה, לא הבנתי מה בדיוק חשוב במה שאומר האדם הזה, למה אנשים צופים בו,למה אנשים צופים באופירה וברקו והכי חשוב, האם נולדה כבר אישתו הרביעית של אייל גולן?

אגב.....לסרטון המדובר יש בסך הכל 121 צפיות שאחת מהן זו אני וציפתי רק בשניות הראשונות....ומבדיקה קטנה לאיש עצמו יש בפייסבוק 120 אלף עוקבים שזה לא ממש מאות אלפים, זניח.


לא הבנתי מה למה הבאת את זה לכאן.
 

שחר 676

Well-known member
מנהל
לי אין פייסבוק כך שאיני יודע כמה צפיות היו

או לא היו אך המידע שנמסר בתקשורת מדבר על "מאות אלפי עוקבים" מה גם שפורסם כי הגברת אסייג מדברת על תביעת דיבה. קשה כך שהסרטון עורר הדים לא מבוטלים.....


מדוע העליתי את הנושא ? מפני שמאד נהניתי להאזין לראשונה לדבריו של האיש העממי הזה ובשל הפיקנטריה אשר בנושא....

אני דווקא לא מזלזל באינטילגנציה שלו בכלל , ההיפך הוא הנכון.
אני כאמור מאד נהניתי ואולי יש גם אחרים אשר ייהנו .....
 
התכוונתי צפיות ביוטיוב, לא בפסייבוק, בפייסבוק יש לו יותר

לדעתי הוא ואופירה ואייל גולן וברקוביץ ושות' כולם אותו דבר, לא צופה בהם ,לא מקשיבה לאייל גולן ובטח שלא לגילי כהן הזה.

מעבר לכך, לשמוע על שני אנשים מבוגרים (שמשמשים משום מה מודל להרבה לאנשים) הורים לילדים שרבים על עוקבים באינסטגראם גורם לי להגעל מהם עוד קצת.
פשוט מביך שזה מה שהנוער שלנו רואה ולומד
 

שחר 676

Well-known member
מנהל
אני מאד אוהב לצפות באופירה וברקו ודווקא

מפני שהם אינם מראיינים מקצועיים.....לפעמים הם שואלים פוליטיקאים שאלות בוטות וחצופות אך גם מאד מאד מתבקשות וזאת למרות שהם משתמשים בשפה אשר מוגדרת "נמוכה"...

לרוב אני מתייחס אליהם כאל צמד קומיקאים מוצלחים לאללה וכך אני מתיייחס גם אל גילי כהן רק שלדעתי הוא יהיה הרבה יותר מוצלח כמראיין מאשר אופירה וברקו....כקומיקאי הוא "שם אותם בכיס הקטן"....


וחוץ מזה אני "מת" על הומור עדתי וולגרי , אין ספק שלאחר ששמעתי לראשונה את גילי כהן אמשיך לצפות באדיקות בסרטונים אשר יפורסמו ביוטיוב , אני אוהב לצחוק.

צה"ל הוא כור ההיתוך של כולנו , כולנו בסופו של דבר נחשפים לכל לכל סלנג שהוא....

אין ספק שנושא הראיון אשר התבצע היה מביש אך גם מצחיק בעיניי והתגובה של גילי כהן לראיון קרעה אותי לחלוטין....
 
ראיתי 2 תוכניות שלהם והתיאשתי

הצעקות שם זה יותר מידי.

מעדיפה את רני רהב ושרון גל
 

אספרסו2

New member
הדו השיח שם בין שפתי הסיליקון לקוף המזמר

היה אפילו מבייש פעוטות בגיל גנון.רדידות שכזאת ועוד בערב שבת.
 
למעלה