יומיים חלפו עברו מאז חזרתי לעבודה

חיא2

New member
יומיים חלפו עברו מאז חזרתי לעבודה

אין לי עדיין מושג אם שערי הלבן הקצוץ היטב, שפמי הדק וזקן התיש שלי הם הגורמים המשפיעים על התלמידים, או אולי שלל טבעותיי [ ארבע!], צמידיי [ שמונה!] או אולי עגיליי [ שלושה] או סימן ה"אום" על החזה שלי.
אבל -
גם לפי בקשה מוצהרת שלי, אני עובד עם הקבוצות הקשות ביותר בביה"ס. אני נהנה מכל רגע, ואני נהנה לרסק את כל הדעות הקדומות של המורים שלימדו לפניי.
הם בשקט, או "מפריעים" במעברים [ וזה הכי בסדר בעולם. מעבר בשיעור בין אירוע א' לאירוע ב' מיועד בדיוק לשחרור, להפגת מתח, להזיז קצת את הגוף ], הם יודעים לכתוב - אמא'לללללהההה, מהההההההההההההההה, הם יודעים לכתוב?? והם חכמים, כמה שהם חכמים.. אז מה אם הם מתקשים במיומנויות אקדמיות? כל מיומנות נתנת ללמידה, חכמה, רגישות, קריאת מצבים במציאות, זיהוי הזדמנויות.. אלה מיומנות שהחיים מלמדים, ויש להם את זה.
ובקיצור -
עוד שנה נפלאה מחכה לי.
 

חיא2

New member
שחינ'קה

אני מלמד עברית וספרות.
הפוליטיקה ממני והלאה כשאני עוסק בענייני הרוח המושלמים: שפה ואמנות.
הפוליטיקה זה אתך ולא עם המירי אהובת לבך, בטח לא עם תלמידים בגיל 14. הפוליטיקה היחידה שאני מלמד היא: כבוד להורים וכבוד עצמי. בשיחה הראשונה הסברתי שאני לא מרשה לקלל בכיתות, ואני בטח ובטח סולד מקללות על הורים מכל סוג. הסברתי שכל אחד מהם צריך לנשק את האדמה שההורים עומדים עליהם, שהם נולדו מאהבה, שההורים רוצים בהצלחתם, לכן הם בבית ספר ולא עובדים. ואם הם מכבדים את הוריהם עליהם לכבד גם את הורי חבריהם. זו הפוליטיקה היחידה. יחד עם זאת, אני מעודד אותם לומר לי מה שמפריע להם, הסברתי שאנשים שמכבדים זה את זה יכולים לומר דברים קשים זה לזה. הם צריכים לדעת איך לומר - ללא צעקות, ללא מחוות גוף אלימות וללא שפה בוטה ואלימה - אמרתי שלא קשה לומר למורה: אני כועס עליך מאוד, זה אפילו מותר ונחוץ. [ התקווה שלי שמהתנסויות עליי הם ילמדו איך לדבר טוב יותר עם ההוריםן שלהם].
 

dory38

New member
כל הכבוד לך

גם טוב מאוד שאתה לא משחיל פוליטיקה בלימוד. אצלנו המורה לתנ"ך בכיתות האחרונות עשתה את זה בטונות וזה צרם. היא המחנכת והמורה לתנ"ך, לא קמפיינרית של מר"צ.
 

שחר 676

Well-known member
מנהל
אריק......

אני בטוח שאתה איש מקצוע מעולה עם המון ניסיון אשר בהחלט יכול לצייד תלמידים בתובנות אשר יסייעו להם רבות בהמשך חייהם.
הספקתי להכיר במעלותיך הרבות במהלך שיחותינו הרבות......אך גם
במגרעותיך


הכל נפלא כל עוד אינך משוחח איתם על פוליטיקה או על נושא התמיכה
בכל מטרות "הלהט"ביה"
 

חיא2

New member
שחר היקר

בשנה שעברה תלמיד שאני מלמד השנה יצא מהארון בפני כל השכבה שלו. לא שהיה קשה לזהות שהוא חבר במשפחת הלהט"ביה, כדבריך, אבל הוא החליט שנמאס לו הרחש-בחש.
בהיותי מי שאני, כמובן, ללא "יציאה מהארון" בפניו [ הוא לא מצליח להעלות בדעתו שגם אני להט"ביה ] שאילתיו אם מעניין אותו שנלמד איזה שיר/סיפור הקשור לבחירה המינית שלו, והנה תשובתו: יצאתי כבר מהארון, כולם יודעים, אין לי צורך בכך. אם אתה רוצה.. זו בחירה שלך".
היות חלק מהלהט"ב, צאצא למשפחה אתיופית, נכה, מיעוט פוליטי, נוצרי - כל אלה הינם סובייקטים [ בני אדם בלשונך העממית ] המרכיבים את אוכלוסית תלמידי בית הספר בו אני עובד, ועיסוק ב"אחר" וב"זולת" הוא חלק מרכזי מהערכים שאנחנו מקנים לתלמידים.
בניגוד לכוונתך המוסתרת , אף מורֶה/רָה לא "מתעסק/ת" עם התלמידים. האחרון שדיבר בצורה מינית [ רק דיבר ] סיים את עבודתו שבוע אחרי שנרשמה התלונה
], ואני האחרון שיחשוב בכיוון. ברם, אבל אם יעלה הענין בוודאי ובוודאי אעסוק בו בכיתה, עם התלמידים-- למה לא?! כי שחוש הימני סובל מהומופוביה כמו חלק ממטורללי הימין? [ כולל השר ההומו.. חחחחחחח ]
 

שחר 676

Well-known member
מנהל
אתה כתבת.....

"שאילתיו אם מעניין אותו שנלמד איזה שיר/סיפור הקשור לבחירה המ-י-נ-י-ת שלו, והנה תשובתו: יצאתי כבר מהארון, כולם יודעים, אין לי צורך בכך. אם אתה רוצה.. זו בחירה שלך".

יכול להיות שזוהית על ידו כה-ו-מ-ו-ס-ק-ס-ו-א-ל מבלי שחשפת את עצמך באופן ברור וחד משמעי ? ..אל תלחוואט אותי אריק
. { אולי רמזת משהו קטנטן.....?
}

דווקא אין כאן שום כוונה נסתרת או רמיזה עמומה , אני בטוח לחלוטין שאינך "מתעסק" או חושב "להתעסק" עם שום תלמיד אך אילו הייתי במקומך הייתי נמנע מלעסוק בנושא........ואם כבר נושא החד מ-י-נ-י-ו-ת "גולגל" לפתחך הייתי מציע לך לא לשוחח עם התלמידים בנושא ספציפי זה לפני שהתייעצת עם גורם פדגוגי בכיר ממך בבה"ס שכן בהחלט יתכן כי יהיו אי אילו הורים אשר יתנגדו לכך נחרצות......אולי אפילו תואשם בשטיפת מוח מניפולטיבית או באיזשהו סוג של מיסיונריות למרות שלא התכוונת לכך.........{ אולי עמוק בפנים כן התכוונת.....
}

זו סתם הצעה ידידותית אשר כל מטרתה היא למנוע ממך מצבים אשר יכולים להיות בעייתיים מבחינתך , אני חושב ששיחות בנושא ספציפי זה עדיף שינוהלו על ידי מורים ס-ט-ר-י-י-ט-י-ם אלא אם כן מדובר ב "מרצה אורח".....אני בורר את מילותיי בקפידה אך אני בטוח שאתה מבין בדיוק למה אני מתכוון.......

מעבר לכך אומר כי בתקופה הנוכחית זו גאווה גדולה להיות מכונה "ה-ו-מו-פ-ו-ב" על ידי נציגי הלהט"ביה ותומכיהם - זו הוכחה שמוחי עדיין חושב באופן עצמוני...."המלך הוא עירום" מישהו
.....
 

חיא2

New member
אתה חי ב- 2019 וחושב כמו 1980

בוודאי שאעסוק בנושאי להט"ב לו אצטרך או לו אחשוב כי זה נחוץ. ההצעה הידידותית שלך היא כמו לבקש מגבר שיסביר על הריון לבחורות.. עזוב שטויות.
זו לא גאווה גדולה להיחשב כימנון גזען-הומופוב .. גם הימנונים שהם כאלה מנסים להיראות קצת אחרת. [ איך 'תה מסתדר עם אוחנה ובעלו וילדיו?]
 

שחר 676

Well-known member
מנהל
אני חושב כמו אדם אשר מוחו אינו נתון לשטיפת מח אמור לחשוב...

אני אדון למחשבותיי ואני מטיל ספק בריא בחלק ניכר מן "האמיתויות" אשר מושתלות במוחם של רפי השכל על ידי נציגי "הל-ה-ט-"ב-י-ה".

תאר לעצמך שמי מן התלמידים או הוריהם היה מתוודע לנטייתך המ-ינית דרך תמונות פייסבוק או דרך רשת חברתית כזו או אחרת ולאחר מכן היה גם נזכר כי ייעצת או שוחחת עם תלמידים בנושא זה ?

הייתי מציע לך לשמור את האג'נדות הפוליטיות והחד מ-יניות שלך לעצמך בתחום בה"ס...אילו אני הייתי הורה לילד אשר נחשף למשנתך והייתי מודע לנטייתך המ-ינית הייתי פועל חוקית בכדי למנוע את הישנות מעשיך.

אסור שידבק בך שום רבב מקצועי אז חסוך מעצמך את אי הנעימות וצייד עצמך באישור עקרוני מן הממונים עליך {אם הוא בכלל ינתן לך} בכדי שלא תעמוד חסר אונים במקרה של תלונה נגדך.....
אני מדבר ברצינות...ללא שמץ של סרקזם.
"אדם פיקח לא היה נכנס לצרות אשר חכם היה יודע לצאת מהם"


אתה האחרון אשר יכול לתת עצה למישהו בנושא גזענות ובימים טרופים אלו זו גאווה גדולה להקרא "ה-ו-מ-ו-פ-ו-ב".....אני מעריך מאד את אוחנה אך חלוק עליו לגבי חלק ממטרות "ה-ל-ה-ט-"ב-י-ה" ...הכל טוב כפרה. { אגב, אני ממש לא גזען , בניגוד לך}

תפנים יקירי , אדם אינו חייב להסכים עם כל מטרותיכם , זכותו ואפילו חובתו להיות נאמן לצו מצפונו ושיקול דעתו מבלי להתקל בדיקטטורה הדוחה אשר אתם מפעילים על כל מי אשר מעז לחשוב אחרת מכם.
 

RossieL

Active member
בורות עמוקה בתוך חשכה קודרת

בלי להתייחס לצד הפוליטי של המפה אלא רק לדעה באשר למורה להט"ב, זה מזעזע.
מראה כמה בורות גדולה ויותר מכך, החשכה שעוטפת את מי שמאמין באמת ובתמים שלהיות הומוסקסואל זו מחלה ור"ל, גם מידבקת.

אנשים כאלו הם אלו שלא מסוגלים לקבל שום חריג בחברה.
הם אלו שיתסיסו כיתה שלמה נגד ילד שסובל מאלרגיה ולכן ההורים מתבקשים לא לשלוח עם ילדיהם כריכים מסכני חיים;
הם אלו שיתסיסו הורים אחרים בג'ימבורי אם יראו ילד בעל תסמונת דאון;
הם אלו שיעודדו אלימות מילולית נגד אחר;
הם אלו שיגדלו/ מגדלים דור חדש - שיבוט שלהם


במידה לא מבוטלת, טוב שיש את הפורומים השונים, כדי לחשוף את אותם בני אדם, כדי שכלל החברה תדע ותיזהר מפני כאלה, כי הם הם זרע הפורענות והרע.
 

שחר 676

Well-known member
מנהל
שוב התחלת עם הצדקנות והטהרנות ?

שוב התחלת ללהג מבלי להבין בכלל על מה מדברים ?

לי אין שום בעיה עם מורה ממין זכר או נקבה שהוא להט"ב , אני פשוט חושב שמורה כזה צריך לחשוב מספר פעמים לפני שהוא מייעץ/משוחח עם תלמידי בה"ס בנושא ספציפי זה.......ואם הוא כבר מחליט לשוחח כדאי שישאל לדעתם של הממונים עליו שכן אם יוודע למי מן התלמידים או הוריהם על נטייתו המ'ינית במקביל לייעוץ כזה או אחר אשר העניק למאן דהוא בנושא זה ....זה עלול להוביל לקובלנה נגדו.

אדם כזה יכול להיות מואשם בצדק או שלא בצדק במיסיונריות או בהצדקת אי אילו נקודות אשר מצויות במחלוקת בחברה הישראלית ולדעתי , כמורה חד מ'יני אשר דעתו מן הסתם אינה אובייקטיבית עליו להמנע מכך.

אני נותן עצה ידידותית לאריק , עצה אשר אמורה לסייע לו לא להכנס לצרות אשר יכולות להמנע מבחינתו.....אני מבין שאת שוב רוצה להראות עד כמה חלקנו "בורים ונבערים" ועד כמה את "נאורה ומתקדמת" וזה בסדר גמור מבחינתי....מה שעושה לך טוב יקירתי.

עכשיו , עשי טובה , תתרכזי היטב ותקראי שוב את דבריי לפני שאת מגיבה

אני כבר מזמן הבנתי שאין ולעולם לא תהיה לך שום דעה מקורית משל עצמך.....הכל מועתק בלי שום ליטוש אישי , שום ייחוד....פוסטים מועתקים וגם דעות מועתקות של אותה קבוצה פוליטקלי קורקטית ומורמת מעם אשר את מייחלת להיות חלק בלתי נפרד ממנה.
 

אספרסו2

New member
כל המיומנויות שהזכרת

שיש להם וזה מצוין,כל מה שעלינו לדאוג הוא שהם לא ייקחו אותן לצד השלילי פלילי של הסקאלה ולכן מה שחשוב זה להקנות להם מוסר ואמפטיה לזולת על מנת שינצלו את התכונות לצד החיובי ויקחו חלק בחברה.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
למרות שכביכול אתה "יורד" לרמתם, לא הייתי רוצה שאחד כמוך ישמש

דוגמה לחינוך ילדים, גם לא הקשים ביותר.
&nbsp
מורה לא צריך שיהיו עליו טבעות, צמידיי ערסים, עגילים או קעקועים!
 

אספרסו2

New member
נהפוך הוא

השלב הראשון של שבירת הקרח עם הפרחח בפוטנציה הוא מציאת המכנה המשותף והצתת הסקרנות למה שיש לאיש הזה לההעביר לו.
&nbsp
 

zvbishvili

New member
חדשה פה, אבל חייבת להגיד..

שזה ממש לא נכון. קעקועים, תכשיטים, עגילים וכד', שום דבר מזה לא מעיד על חינוך גרוע. אלא להיפך, על דוגמא להתבטאות חופשית ולאומץ להיות מי שאתה. זה באמת המדד שלך לחינוך?
 

אספרסו2

New member
אז התשובה שלי היא

ואם תרשי לי לצטט מה שענה רונאלדו כששאלו אותו מדוע אין עליו קעקועים כשאר המתרוצצים על כר הדשא.
"ראית פעם פרארי עם מדבקות"?
&nbsp
 

חיא2

New member
זה קשור לסלידה שלו מהשמאלנות "הקיצונית" שלי

אז בעיקרון, כל דבר שאומר שהוא T' הוא מייד יצביע על C' כהיפוך מוסרי, איכותי, ראוי ורצוי של ה-T'
ותודה על התמיכה
 

חיא2

New member
למה שני יודי"ן במילה צמידֵי?

אנא, גש להכיר טוב יותר את כללי הכתיב המלא.
לדבריך עצמם, מדוע ולמה החלטת שאלו "צמידי ערסים".. ואגב, בתוך התמונה המסוימת שלי שאתה מנסה לצייר, צמידי ערסים זה דווקא טוב, כי גבריפ-גברים עונדים צמידי ערסים

ו.. הכי חשוב - איך הגעת למסקנה המופלאה ש"אני יורד" לרמתם? מה אתה יודע על רמתם? מה אתה יודע על רמתי?
OMG, שתולי המוח כבר איבדו את זה לגמרי, למעט שחוש החכם באדם
 
למעלה