שמחתי לשמוע שחברות הקונגרס האנטישמיות שונאות ישראל

שמחתי לשמוע שחברות הקונגרס האנטישמיות שונאות ישראל

לא יכנסו לארץ.
נקווה שההחלטה המבורכת לא תשתנה.
בקשר לאיומים של המפלגה הדמוקרטית(שקצת נשמעים כמו....אנחנו נעה לשלטון ואז נחסל את ישראל) שיעשו בדק בית איך קרה שבין שורותיהן גדלו שתי נשים אנטישמיות כאלו שלא מסתירות את שינאתן ליהודים וישראל.
 

dory38

New member
גם אני, תאמיני או לא

אלה לא סתם מבקרות של ישראל, אלה תומכות BDS. אני לא אומר לירות בהן, אני אומר לאסור את הכניסה (כפי שעשו ובצדק) ובמקרה הטוב, להכריז עליהן כאישיות בלתי רצויה.
 

שחר 676

Well-known member
מנהל
אבל חבר הכנסת לפיד , זה שאתה תצביע עבורו בבחירות הקרובות

דווקא תומך בכניסתם לישראל באלו המילים "אמנם מדובר בשתי חברות קונגרס רדיקליות, אך ההחלטה לא לאפשר להן כניסה לישראל מנוגדת לאינטרס המדיני שלנו. כפי שנתניהו יודע היטב זו טעות קשה שנותנת רוח גבית ל-BDS ופוגעת עוד יותר ביחסינו עם המפלגה הדמוקרטית".
 

dory38

New member
בסדר, שיחשוב מה שהוא רוצה

הן באו למטרה שלילית, לא לקדם את השלום. מצטער, יש לי ולו שם אי הסכמה. מותר לי, נכון? אני לא הולך בעיניים עצומות אחרי הנבחרים שלי.
 

שחר 676

Well-known member
מנהל
עוד לא אבדה תקוותנו


 

דיברגנט חדש

Well-known member
אתה הולך בעיניים עצומות אחר העדר שאומר שצריך להחליף את ביבי

אם נשווה לעולם הספורט, שראיתי שאתה מתעניין בו, ההבדל בין יאיר לפיד לביבי, הוא בין ליגה ג' לליגת העל. והמבין יבין.

אגב, גם בספורט יאיר לפיד חלש, הושפל בקרב וניסה לגנוז סרטון בו מפסיד בנוק אאוט ונופל לקרשים
 

dory38

New member
גם נתניהו לא צדיק

אדם שאוכל שרצים בפרהסיה ואומר בכל פגישה עם גורם דתי, "בעזרת השם", זו לא צביעות? בוז'י, עם כל חסרונותיו, היה שומר מצוות אדוק יותר ממנו.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
יש הרבה דברים שאומרים מכוח האנרציה

הרבה פעמים נפלט להרבה, גם לאתיאסטים ביותר, המילה "בעזרת השם" או לחלופין מילה שלא קשורה לדת: "אימאל'ה" שברור שהיא לא תעזור לך.
 
זה לא טיעון

אני לא יודעת למי אתה מצביע אבל אני דיי בטוחה שאתה לא מסכים איתו על כל דבר.

יאיר לפיד סך הכל ייצר לעצמו משפט שכולם יכולים להזדהות איתו.....הימנים יזדהו עם זה שהוא חושב שהן רדיקליות, השמאל עם זה שצריך לתת להן להיכנס.
זו המהות של יאיר לפיד,צלופח שיגיד לכל אחד מה שהוא רוצה לשמוע.
 

שחר 676

Well-known member
מנהל
אני מצביע לנתניהו כמובן שהוא "הגרוע פחות" בעיניי.

ואת צודקת , זה לא טיעון , זו אנקדוטה חביבה ביני לבין דורי


לפיד וגנץ מבטלים אחד את השני , האחד תחמן עד כאב , השני תמים עד כאב....
 
לא יודעת אם גנץ תמים אם הצליח לגרום לאיש הכי יהיר בפוליטיקה

לוותר לו על המקום הראשון.
הוא פשוט אדם רגיל שהצליח בגלל נסיבות להתקדם מאוד אבל למעשה כשל בכל משימה.
כשל כרמטכ"ל, כשל בעסקים,כושל בלשונו כל יום.
הוא לחוץ,הוא מבולבל,עייף,לא עומד בעומס ונראה על סף התמוטטות....אני חושבת שטוב היו עושים לו היו שמים את גבי אשכנזי בראש,מוותרים על הרוטציה המטורללת הזו עם לפיד ושולחים את גנץ לבית הבראה.
 

שחר 676

Well-known member
מנהל
ליאיר לפיד לא הייתה ברירה , במחנה השמאלי היה סחף עצום לכיוון

הרמטכ"ל בדימוס , הגבוה , יפה התואר ובעל העיניים התכולות וזאת למרות שהוא "הותיר" את עמדותיו הפוליטיות מעורפלות ומעומעמות......מגיע רגע מסוים בו אדם חייב לחשוף את משקלו הסגולי וגנץ נחשף "במלוא הדרו" רק כשמאוחר היה להחליפו

המחנה השמאלי ראה בגנץ מועמד עדיף בהרבה על לפיד והפעיל לחץ כביר על האחרון לאחד כוחות בראשות גנץ. לפיד הבין בחושיו המחודדים כי אם לא יצטרף לגנץ הוא יואשם בהעדפת האינטרס הצר שלו על פני "טובת המדינה" אשר מחייבת את החלפת נתניהו.

אך אט אט הולך ומתברר לכולם {ובמיוחד ללפיד} כי גנץ אינו מסוגל להנהיג את "שלושת המופלאים" שכן הוא התגלה כחלש , נאיבי ועייף ובין כל שותפיו להנהגה החל לשרור חוסר אמון וזלזול מוחלט.

אשכנזי מזלזל מאד בגנץ , הוא מזלזל גם בנער התפנוקים יאיר לפיד - גנץ חושד באשכנזי ולא בוטח בו , גנץ בטוח כי לפיד פוגע בסיכויי המפלגה לזכות בבחירות - לפיד מתנהג כשור בחנות חרסינה ומריץ קמפיין בחירות במנותק מכולם - לבוגי יש כריזמה של עציץ , כולם מבינים זאת ומתנהגים אליו בהתאם , שום תרומה אלקטורלית הוא לא מביא.

היחיד שיכול לתת איזשהו סיכוי לחבורת המסכנים הללו הוא אשכנזי אך ללא שום גוף פוליטי ממשי מאחוריו גם הוא משתרך מאחור וחסר יכולת ממשית.

מפלגת "כחול לבן" מצליחה עד כה לא להתפרק בשל כח האינרציה בלבד.

אני כמובן לא אובייקטיבי אך כך בדיוק אני רואה את מה שמתרחש במפלגה הזאת , מפלגה ללא שום "דבק" מלבד "שנאת נתניהו".
 

dory38

New member
אני לא בטוח שהחרדים יסכימו עם מה שאמרת כאן

אחת הסיבות שהחרדים לא יישבו עם כחול לבן (במידה ואכן יהיו המפלגה הגדולה ביותר, מה שממש מוטל בספק), היא נוכחותו של לפיד. אל תתפלאי, שאם גנץ יראה שלפיד מהווה נטל ולא נכס בדרך לראשות הממשלה, הוא עוד יפרק את השותפות איתו.
 

שחר 676

Well-known member
מנהל
דורי , נשוא הערצתך , יאיר לפיד , נמצא בבעיה קשה......

מצד אחד הוא בנה את הקריירה הפוליטית שלו על שנאת יהודים חרדים ומצד שני חבריו להנהגה דורשים ממנו להתמתן שכן הם בונים על החרדים שיצטרפו לממשלה הבאה אותה הם מייחלים להקים בעזרתם.

לפיד ניסה לסתום את פיו ולהתיישר עם ראש מפלגתו אך ברגע שהבין כי בסיס כוחו אשר מושתת על "שונאי יהודים חרדים" {כמוך דורי} הולך ומתערער הוא חזר לסורו למורת רוחו של גנץ.

לפיד לא פרייאר , אני בטוח כי הוא מריץ אין ספור סקרים אישיים אשר בודקים פעם אחר פעם את הפופלאריות שלו עצמו לעומת זו של גנץ אותו הוא משתוקק להחליף בראשות המפלגה....ובמיוחד כעת כשגנץ מתגלה לציבור כהרבה פחות טוב מאשר הוא נראה מלכתחילה.

נראה כי לפיד מנהל קמפיין תקשורתי עצמאי במנותק משאר חברי מפלגתו ואף אחד מהם לא מסוגל להתעמת איתו פשוט מפני שלמיטב ידיעתי כל פעילות התשתית /סניפים/ פעילים שייכת למפלגת "יש עתיד" ולא ל "כחול לבן" , כלומר כולם סרים למרותו של יאיר לפיד בלבד.

דורי יקר , המפלגה לה אתה מתעתד להצביע לא שווה כלום וגם אתה יודע זאת , אני מציע לך להצביע למפלגת "האבודה" , שם נטיותיך הפוליטיות ימצאו מענה הולם.
 

dory38

New member
מצדי שהליכוד ינצח, העיקר שנתניהו ישלם על מעשיו

האסיר הנמלט עדיין מתבצר, אבל בסוף ילכדו אותו. אל תדאג, תזכה לראות אותו מובא בפני שופט. בטורקיה זה היה בטח בפני כיתת יורים, אבל לא כל החלומות מתגשמים לצערי.
 

שחר 676

Well-known member
מנהל
כיתת יורים ? אלו חלומותיך ?....עכשיו אתה מבין

מדוע אני מתייחס אליך כפי שאני מתייחס ?
עכשיו אתה מבין מדוע איחלתי לך את מה שאיחלתי לא מזמן ?
עכשיו אתה מבין מדוע כל כך הרבה עלבונות מוטחים בך ?

אני משתדל לאללה לדבר אליך בנימוס....אך אתה לא לומד , אתה אף פעם לא לומד , כל כך עצוב לראות שנישארת אותו קיצוני כפי שהיית בעבר.

נגד האיש לא הוגש אפילו כתב אישום אחד ואתה כבר מכנה אותו "אסיר נמלט" ? חחחח

צר לי לאכזב אותך יקירי אבל זכור היטב את דבריי , יש סיכוי גדול מאד שבסופו של כל ההליך המשפטי נתניהו יצא צח כשלג ואני אפילו לא רוצה לחשוב מה תעולל לעצמך אם אכן כך יקרה.

מסכן.
 

שחר 676

Well-known member
מנהל
דורי , אתה חייב להזהר בלשונך....

בעבר כבר ביצעת מספר פעמים עבירה מסוג "הסתה ל....."



כרגע לא ביצעת עבירה אבל אתה קרוב לבצע אחת .

אני מציע לך לא להמשיך ולצעוד במשעול עליו אתה מהלך שכן לא בטוח שאחד כמוך ישרוד אפילו שעה בתא מעצר..... "הבבונים" להם אתה כל כך לועג לא יקבלו אותך בברכה......אם אתה מבין למה אני מתכוון.

הדברים נכתבים מתוך דאגה ולא במטרה לפגוע.....שים לב למוצא פיך , כבר עברת על החוק לא פעם ולא פעמיים בעבר.
 

dory38

New member
כן, כבר תכננתי לברוח לקנדה אם ביבי ינצח

נראה לך? לא אעולל לעצמי כלום, אל תדאג לשלומי. לגבי ההסתה, לא קראתי לכך שנתניהו יועמד בפני כיתת יורים. אני רק אומר שבטורקיה (ושוב, אני מכוון אותך לערך "עדנן מנדרס", יש גם בעברית ולא רק) של שנות ה-60 תלו ראש ממשלה על מעשים דומים לשל נתניהו. למרבית השמחה או הצער, ישראל אינה טורקיה ואנשים רעים (יהודים כערבים) מקבלים יחס מקל וסבלני. למשל, יגאל עמיר רוצה להקים מפלגה. זה נשמע לך נורמלי?
 
למעלה