מה עובר על מירי רגב?

RossieL

Active member
מה עובר על מירי רגב?

רבות נכתב ונאמר על השרה מירי רגב.
וכל מה שנכתב ונאמר עליה, היא זכתה בו בזכות ולא בחסד.
ועד היום, עשה הרושם, שהיא מביאה הרבה תועלת למפלגתה, אבל האם יכול להיות שאפילו שם הבינו שהיא בסך הכל נזק מהלך?


"האם בשבועות הסוגרים של הקמפיין הפכה רגב לנטל גם בעיני בכירי הליכוד? מדוע החליט בנימין נתניהו, שהוא גם מנהל הקמפיין הראשי של הליכוד, להרחיק אותה בשבועות האחרונים אל מחוץ לזירת האגרוף?
***
משום מה היא לא הופיעה עדיין בראיון מתלהם ב"ליכוד TV". לפי גרסתה, רצו שתגיע לשם לפטפט בעליצות עם אלירז שדה, אך היא ביטלה את הגעתה בשל אילוצי לו"ז. רגב תכננה פעמיים נוספות לבוא לליכוד TV, אבל בליכוד הודיעו לה לא להגיע.
***
לכאורה ברשתות החברתיות ובכלי התקשורת רגב ממשיכה להיות שחקנית מרכזית. אבל, הלכה למעשה הפעם האחרונה שרגב נצפתה מצופפת שורות עם צמרת הליכוד הייתה בשבוע הראשון של מארס 2019, בחגיגות שבוע האופנה הישראלי, לצידה של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו. מאז, נראה שמשהו קרה. היא מורחקת, מודחקת, נעדרת."

ומה היה למירי להגיד? [רמז: קשור לשמאל]
"השרה לא מתכוונת להתייחס לספינים וסיפורי בדיות שמנסה השמאל ליצור. השמאל מבין היטב שרגב היא נכס אלקטוראלי אדיר לליכוד והיא הסמן המחבר את מפלגת העם לעם, ולכן הוא מנסה לפגוע בליכוד באמצעותה. יחסיה לש השרה עם כל שרי הליכוד ועם ראש הממשלה מצוינים. הליכוד ינצח את הבחירות למגינת ליבם של אנשי השמאל חורשי המזימות, הספינים והבדיות".

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001280093
 

חביף1

New member
נו.. הסתומה שהרוויחה בזכות ולא בחסד

את שלל הכינויים הבזים הן ליכולותיה הקוגנטיביות הן לאקדמיות והן לסביבתיות והן לגנטיות, לא טרחה לקרוא היטב את הספר של הרמטכ"ל ההוא "מי הזיז את הגבינה שלי", ולא קלטה בגרוש שהתקרבות רבה מדי לשרה יכולה להתפרש כניסיון להגיע דרך שרה לביבי. שני הפראנואידים הללו בוטחים, אולי, רק בבנם אבנר.
 

RossieL

Active member
שקט רועם

מה אומר, יש סיבה לדאגה?
השקט הרועם מגיזרת הרגב....
אולי סימן לבאות?

ובכל מקרה, השקט הזה ערב לאוזניים ��
 

RossieL

Active member
ככל שהבחירות מתקרבות, הלחץ מתגבר

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בשיחה עם אנשי הליכוד
"ריבלין רק מחפש תירוץ, יהיה לו [לגנץ] פער של שניים, שלושה, ארבעה, חמישה מנדטים, הוא ימצא את זה כתירוץ, יפיל את זה על גנץ. זה מה שיהיה, אז תקומו! תתעוררו!"


הנשיא הגיב הערב בחריפות לדברי נתניהו. בהודעה שמסר בעודו שוהה בביקור ממלכתי בקנדה, נכתב כי "זהו ניסיון נוסף להטיל דופי בשיקול הדעת של נשיא המדינה באשר למימוש סמכותו החוקית. גם הפעם, נשוב ונבהיר כי הנשיא יקבל את החלטתו כלשון החוק וכרוחו, כפי שעשו כל נשיאי ישראל בעבר. זהו ניסיון בזוי נוסף, לפגוע באמון הציבור בהחלטתו הממלכתית של הנשיא לאחר הבחירות. נשיא המדינה לא יתפתה לדברי חנופה, ולא ירא ממתקפות שכאלה, החוזרות ונשנות באופן חסר אחריות ומונעות משיקולים פוליטיים ציניים".

ככל שהבחירות מתקרבות כך גובר הלחץ של נתניהו.
וכל האמצעים כשרים, אפילו נשיא המדינה שאינו חסין מפני השמצות הנתניהו'ז.

ויש לי הרגשה שהלחץ מוצדק.
יש לי הרגשה שיקרה בבחירות מה שקרה בבחירות לרשויות.
השאננות של תומכי ביבי, הזחיחות שלהם והביטחון המופרז בניצחונו הבטוח לצד המיאוס של חלק מהתומכים שבמודע מחליטים/ יחליטו לא להצביע, ומנגד, ההירתמות של תומכי כחול לבן ש"יגיעו בהמוניהם באוטובוסים", הם אלו שיביאו למפלתו של נתניהו ויכריעו את הבחירות.

כולי תקווה ותפילה שב 10.04 נתעורר לשחר חדש.
כי גרוע יותר ממה שיש עכשיו לא יכול להיות.
 

dory141

New member
אמן ואמן

אם גנץ רוצה להיות ר"מ, לא מספיק שינצח מול הליכוד בקרב המנדטים. יש כמה אפשרויות- ממשלה עם העבודה, מר"צ, כחלון והחרדים; ממשלה עם הליכוד בלי נתניהו+ אולי העבודה ולזרוק לפח את כל החרדים, השמאל המובהק-קיצוני והימין הקיצוני; ממשלה עם העבודה, מר"צ והמפלגות הערביות. ועדיין, נתניהו המועמד המוביל.
 

dory141

New member
"כבוד השרה" מוסרת לך ד"ש, דרך YNET

רגב דורשת לבטל אירוע של גנץ בקאמרי: "מוסד ציבור"
שרת התרבות, שמשרדה ועיריית תל אביב תומכים בתיאטרון, פנתה ליועמ"ש. "אם היה אירוע של הליכוד בהבימה כל יפי הנפש היו צועקים געוואלד", היא טוענת. כחול לבן: "רגב בלחץ"
 
למעלה