לשפוט אנשים על פי המראה זה פשוט אבסורד

dory141

New member
הבעיה היא שזה אנושי

לי כבר קראו לא פעם "קרח" או "משקפפופר". אני לא נהנה מזה, אבל משתדל שלא להתרגז מזה. האמירות מעידות על השטחיות של האומרים.
 

חביף1

New member
ממש לא אבסורד, אלא ברירת מחדל שרידתית

כיוון שהכלי החושי החזק ביותר אצל בני אדם הוא הראיה, היכולת במהירות ברק להחליט אם לנו או נגדנו חיונית לצורך שמירה על המטען הגנטי, כלומר חיינו.
התרבות האנושית היא אמנם מעטה רחב, יחסית, על התנהגות מבוססת אינסטינקטים, דע עקא שכבר היום מגלים יותר ויותר שבעלי חיים גם מהמערכות הנמוכות ביותר [ אפילו חיידקים] מפעילים מנגון החלטות שתפקידו לשמר את הדנ"א שלהם. ר"ל, שכיום בתרבות האנושית יכול אדם לטעון את הטענה שלך, לפני 200 שנים ככל הנראה היית נסקל או מורחק מחוץ למחנה, לכפר או לעיירה.
גם כיום, על מנת לשרוד במטרופולינים האל-אנושיים שלנו [ אל תשכח שמוצאנו בחבורות לקט, וחבורות ציד קטנות] עלינו להפעיל את האינסטינקט השרידתי הבסיסי ביותר- ForF, ולכן פעמים רבות, כשאראה אדם מזוקן לבוש בגלימה ארוכה אתרחק, אפילו יתברר שהוא זוכה פרס נובל לשלום.
ידע משחרר מבורות, מבערות ומדעות קדומות, אבל עדיין משיכה מינית תלויה במראה, בפרומונים הנשלחים לאוויר.
 

חביף1

New member
עכשיו גם קראתי את הסיפור ה"מזעזע"

של המסיונרית, ביני לבינך - אני נוטה להסכים עם הבחור האלגנטי, בהחלט. אולי לא הייתי ממש מעיף מהבית, אבל בהחלט מבקש ממנה לשתוק ולצאת מוקדם ככל האפשר מהבית.
פחחחחחחחחחחח
 

RossieL

Active member
מיסיונריות לשמה

ריקה מתוכן ולטעמי, לא שווה התייחסות.
רוצה לדבר על קבלת השונה, תביא דברי טעם ולא איזה סיפור מטופש דוגמת זה שהבאת.
 
למעלה