למזרחיסטים המקצוענים שבינינו - דילמה

חביף1

New member
למזרחיסטים המקצוענים שבינינו - דילמה

עתירה לבג"ץ נגד חוק הלאום: האנטי-ערביות פוגעת גם במזרחים
כחמישים פעילים מזרחים בולטים, בהם סמי מיכאל, פרופ' הנרייט דהאן כלב ויוסי צברי עתרו לבג"ץ בטענה שבנוסף על הפגיעה במיעוט הערבי, חוק הלאום מדיר את ההיסטוריה והתרבות של יוצאי מדינות ערב ומחזק את האפליה שלהם
מאת: אורלי נוי 1.1.2019


כיצד יתמודד איש לאומי גאה כשחוש, ידידי האהוב עם העמדה שעולה מהטקסט בקישור, אפילו בכותרת? מתברר שאמסלם וחזן וביטן וגם זוהר דואגים למגר את תרבות אבותיהם באותה מהירות בה הם מאמצים סממני "מזרחיות" א-לה- מירוש רגב-סיבוני.
"הָעֲרָבִית שֶׁלִּי אִלֶּמֶת
חֲנוּקָה מִן הַגָּרוֹן
מְקַלֶּלֶת אֶת עַצְמָהּ
בְּלִי לְהוֹצִיא מִלָּה
יְשֵׁנָה בָּאֲוִיר הַמַּחֲנִיק שֶׁל מִקְלְטֵי נַפְשִׁי
מִסְתַּתֶּרֶת
מִבְּנֵי-הַמִּשְׁפָּחָה
מֵאֲחוֹרִי תְּרִיסֵי הָעִבְרִית".
השורות האלה לקוחות מתוך שירו של המשורר, הסופר והחוקר אלמוג בהר, "הערבית שלי אילמת", שמובא במלואו בתחילתה של עתירה יוצאת דופן שהוגשה הבוקר (שלישי) לבג"ץ נגד חוק הלאום: כחמישים יהודיות ויהודים יוצאי ארצות ערב והאסלאם דורשים את ביטולו של החוק לא רק משום שהוא "פסול מעיקרו, פוגעני, משפיל וגזעני, אנטי-דמוקרטי השולל את מעמד המיעוט הערבי-פלסטיני בישראל כמיעוט לאומי ומקבע היררכיה ואי-שוויון חברתי", אלא גם – ובכך ייחודה של העתירה – משום שמדובר ב"חוק אנטי-יהודי המדיר את ההיסטוריה והתרבות הערבית, הרבנית הפופולרית והעכשווית, של יהודים יוצאי ארצות ערב והאסלאם, מחזק את נחיתותה של התרבות היהודית-ערבית במרחב הציבורי במדינת ישראל, ומעגן ברמה החוקתית את תעודת הזהות של מדינת ישראל כאנטי-ערבית".

כמובן שמי שחתם על התביעה הנפלאה הזו אינם אנשי ימין הבזים ל"סמול"
בלי להתחיל להבין איך הראש המטורלל בבלפור מעוות גם אותם, אלא אנשי "סמול" שנואים [ נו, האוכל שלנו משמין ] : בין החתומים על העתירה הסופר סמי מיכאל, פרופ' יהודה שנהב, פרופ' יוסי דהאן, פרופ' הנרייט דהאן כלב, הפעיל החברתי ואיש הפנתרים השחורים ראובן אברג'יל, אמן הספוקן-וורד והשחקן יוסי צברי, ועוד. את העתירה כתבה והגישה עורכת הדין נטע עמר שיף.
אשאיר לכם את התענוג לקרוא את השאר. ולא זה לא עיתון הארץ, שומו שמיים והאזיני ארץ.
 

dory141

New member
ברור לכל בר דעת שרגב ושאר הזבלות לא מייצגים את העדה המרוקאית

או את המזרחים ככלל בישראל. מדובר בפוליטיקאים ציניים שתופסים טרמפ על חוק פופוליסטי ומסוכן. אותי יותר מטרידה נורית קורן, שהיא ממוצא תימני בכלל. רואים אותה בסלפי הלאום המפורסם, מחייכת כמו מטומטמת ואולי היא כזאת. טוב, ממתי כניסה לפוליטיקה מחייבת איי קיו מינימלי, הן בליכוד והן מחוצה לו?
 

שחר 676

Well-known member
מנהל
אז מה דורי , בחרת להשען על משענת

קשה רצוץ בדמות חבורת שמאלנים קיצוניים אשר מתנגדים לחוק הלאום ?
טוב מה הפלא , אתה שמאלני בדיוק כמו האמא המאמצת שלך...

תכניס לך טוב טוב לראש , אתה איש שמאל ולאחר ההתבטאויות המסיתות והמסוכנות שלך אשר חוזרות על עצמן פעם אחר פעם הייתי ממליץ לך להמעיט בביקורות על מנת המשכל של אנשים אחרים.
 

שחר 676

Well-known member
מנהל
חבורה של משתכנזים טיפשים

שהם גם שמאלנים קיצוניים או כאלו אשר בעברם היו "פנתרים שחורים" והיום הם חתולי רחוב מסורסים ונלעגים.

לגייס את הנושא המזרחי בכדי לפגוע בחוק הלאום ? חחחח

הלו כל בר דעת אשר שפוי בדעתו מבין היטב כי חבורת משתכנזים שמאלנים קיצוניים ושאר מטומטמים חברה לה יחדיו בכדי להתחנף לחונטה השמאלנית....

כל מעשה של השמאל הקיצוני נגוע בנכלוליות מחליאה וכך גם אוסף החלאות אשר חתומים על העתירה....

יוסי צברי הוא אמן שמאלני שהוא גם חד מיני לא ?
סמי מיכאל הוא סופר יהודי ממוצא עיראקי אשר ידוע כארכי שמאלן כבר שנים ואני מסופק אם היה מגיע להוקרה כלשהי בכשרונו הספרותי אלמלא הצהיר על שמאלניותו.

כשיהיה לי זמן אבדוק אחד לאחד את חבורת המזרחים המשתכנזים המסורסים אשר הבאת...

אין עבדים נרצעים גדולים יותר מן המשתכנזים המתרפסים אשר את שמותיהם הבאת....
מזרחים אשר הפכו להיות שמאלנים קיצוניים , חלק מהם עשו זאת בכדי להטיב עם הקריירה שלהם אשר מתבססת על חנופה לשמאל וחלק אחר עשו זאת מפני שהם סובלים קשות מרגשות נחיתות כמו כמה מן המשתכנזים אשר כותבים בוירטואליה התפוזית.
 

חביף1

New member
וייי, נחנקתי מצחוק מול גלי הזעם שלך

הפאתוס, השנאה, השימוש במונחים גבריים ובמושגי סירוס.. אכן, הם צודקים מאוד כשהם טוענים שאתה וכמוך מהרסים ומחריבים את תרבותם המזרחית.
אם הייתי סטנדאפיסט הייתי קונה ממך את הטקסט שכתבת לעיל ומעלה אותו ערב ערב, כל פעם במבטא אחר, לצהלת הקהל.
 

שחר 676

Well-known member
מנהל
תצחק כפרה , שנאה עמוקה ויוקדת....

זה מה שאני חש כלפי אותם "מזרחיי המחמד" של השמאל הקיצוני.
זה מה שאני חש כלפי אותם עלובי החיים אשר פילסו דרכם בחיים דרך התרפסות מחליאה וליקוק מגפיו של נציגי השבט השמאלני במדינת ישראל.
הוריהם המסכנים סבלו את נחת זרועם האימתנית של אותם נפילים {לשעבר}
והם לא רק שמחלו על כל החטאים אלא אף הפכו עצמם לפרקליטי הגזענים.
עלובי נפש , חסרי כבוד עצמי ולאומי , חלקם אנטי יהודיים אשר סובלים קשות מהעדר פטריוטיות.

מזרחים בעלי רגשות נחיתות כה קשים עד כי חלקם אף מנצלים את שם משפחתם המזרחי בכדי להאדיר את אלו אשר הפכו את אבותיהם לאזרחים סוג ד' .

אז לדעתך הם צודקים כשהם טוענים כלפי כי אני ודומיי "מהרסים ומחריבים את תרבותם המזרחית" ותגובתי לדבריך הם : "נראה לך שמזיז לי את האצבע מה הם או אתה חושבים עלי" ?

בעיניי הם לא פחות מאשר ערימה מהבילה וריחנית של צואה.
 

חביף1

New member
ואתה ממשיך בנאום הקקי-פיפי שלך

כמובן ללא יכולת בסיסית לאשש ולהוכיח ולו טענה אחת שלך. וואוווו כמה רעל זורם בעורקיך, וכמה עצוב שלא טרחת לקרוא שיר אחד של אלמוג בהר, למעט הקטע המצוטט במובאה שלי, אין לי ספק שאת עדי קיסר או מירי בן שמחון גם לא טרחת מעודך לקרוא, סמי מיכאל - חו"ח שתקרא על תהליכי הקליטה הקשים שלו בארץ [ הוא קומוניסט, אמא'לללללהההההההה ]. לי נראה שפרופ' שטרית, ההוא שהקים רשת חינוך ייעודית לעדות המזרח ואח"כ היגר לארה"ב זר לך לגמרי וגם שיר אחד שלו לא קראת. את שמעון אדף טרחת לקרוא? לאתי אנקרי אתה מקשיב?
בקיצור, הרבה זבל רוחש ושנאה מלובה בקקי-פיפי מפאת אלם ואוצר מלים מצומצם בפיך, אבל משהו קונקרטי - יוק!
פלא שמירוש רגב=סיבוני שלך בירכה את עמוס עוז עם פטירתו.. מה תעשה האומללה, ה"צל" ואייל גולן זה "פאר היצירה" המילולית שהיא יכולה להתנאות בה, חחחחחחח, אפילו היא יודעת את גבולות הטמטום, ככל הנראה.
 

שחר 676

Well-known member
מנהל
תקשיב טוב "מזרחי מחמד" שכמוך...

כל חלאה שמאלנית קיצונית אשר חתמה על העתירה הנכלולית הזאת הוא לא פחות מאשר "אשפה מזוהמת" , אני מצפצף על כל השמות אותן הזכרת במידה ואכן חתמו על העתירה המנוולת הזו.

מה אתה מערבב מי בשאינו מינו , מה אכפת לי בכלל אם מאן דהוא הקים רשת חינוך יעודית לעולי המזרח או משוררים מזרחים שמאלנים אשר שירתם מעניינת לי את הישבן שכן מדובר בשמאלנים קיצונים אשר חלקם אנטי ציונים , משתכנזים מתרפסים ומסורסים אשר חייבים את ההכרה בפועלם האומנותי לליחוך ישבנה של החונטה השמאלנית השלטת.

כל כך הרבה תחושות נחיתות הפכו אותם לעבדים הנרצעים שהם היום.....
חותמים סדרתיים של עצומות שמאל . מזרחים נקלים אשר מנצלים את מוצאם בכדי לשמש כעלי תאנה של החונטה...

לא הייתי אפילו יורק לכיוונם של השרצים הללו.

ולגבי עמוס עוז אומר כך , אני לא הייתי מבקר בהלוויתו בשום מצב , איני צבוע.
רגב בתור שרת תרבות מחויבת , אני לא.
אני רק יכול לומר כי טוב שהוא לפחות לא ביקש שישרפו את גופתו במקום הלוויה.

אריק , אני בטוח שגם אתה היית סומך את שתי ידיך על העתירה הבזויה הזו , בשמחה היית מנצל את מוצאך המזרחי בכדי לקדם אג'נדת שמאל קיצוני.
 

חביף1

New member
שחוש, חטפת קריז??

omg שחוש , חחחחחח, חחחחחחחח ה"מזרחיות" האותנטית, עאלק, ממש פנתר שחור אמריקאי, ראפר מקצועי. אויי להשתין מרוב צחוק.
צא מהסרטון בן 25 השניות בו אתה חי לרגע, תסתכל סביבך טוב טוב. אני בכל מקרה יכול לארגן לך הופעה באירוע 'ספוקןוורד' אם תרצה. לדעתי תקבל הרבה מחיאות כפיים.
 

שחר 676

Well-known member
מנהל
העיקר שאתה צוחק , לצחוק זה טוב...

אין דבר שאני מתעב יותר מאשר יהודים מזרחים שהם משתכנזים.....אך הצלחת אפילו להפתיע אותי עם אותם חלאות אשר קושרים בנכלוליות את הנושא המזרחי בכדי להוקיע חוק נחוץ כמו חוק הלאום.

ברגע שגילית לי על העתירה הנ"ל חשתי רפלקס הקאה עצום....משהו שלא חשתי עד עתה....חחח
 

חביף1

New member
אבל שחר זו הבעיה המרכזית

בתגובות שלך למהלך הזה. תגובות רגשיות, גופניות וכלל אינן מתייחסות לדברים. לא פעם אתה רותח עליי, שאינני קורא את דבריך עד תומם, ועונה לך. אבל עכשיו אתה עושה בדיוק אותו הדבר.
מה זה מזרחי? מי קובע? לשיטתך, מוצא עדתי אינו ערובה ל"מזרחיות" ר"ל, אם אני רוסקי-פרוסקי ותומך בענין המזרחי, אז אני מזרחי, אלא מה?!
 
למעלה