Merry Christmas אחיי ואחיותיי

חביף1

New member
אויש, אתה תומך בחובב חתיכים לקראת האירוויזיון

סתאאאאאאאאאםםםם, לא יכלתי להתאפק, גם לי מותר
 

SupermanZW

Well-known member
גם מי ש"קודם כל ישראלי" יכול לגור בכל מדינה

העולם כבר כמעט כפר גלובלי ובכל מדינה כמעט אוכלסיות רבות ומגוונות, כמו כן הגירה הולכת ונעשית יותר ויותר נפוצה עם הזמן, למרות שהמדינות המפותחות מקשיחות את הקריטריונים בהתמדה, מה שקורה הוא קיטון בהגירה החוקית וגידול בהגירה הבלתי חוקית.

אי אפשר לשלול מאדם כלשהו (למעט אם בהיותו במדינה בה אינו אזרח ביצע פשע שעונשו גירוש) את הזכות לחיות היכן שירצה (ובלבד שלא עבר על חוקי המדינה המארחת), אפילו תאמר "מה עם מי שלא ביצע הגירה מסודרת? האם גם ממנו אי אפשר לשלול את הזכות?"התשובה היא שברוב המדינות בעולם מותר לאזרחי רוב המדינות האחרות לשהות על חצי שנה מבלי לעבוד ומי שיש לו הכנסות שאינן תלויות במיקומו ובמהלך כל שנה נמצא פחות מחצי שנה בכל מדינה בה הוא מחליט לשהות גם לא צריך לשלם מיסים על הכנסתו (למעט אם הוא אזרח ארה"ב או אריתריאה) ויש לא מעט שבוחרים בחיי נדודים כאלה.

לא קיימת בעולם הגדרה כלשהי המאלצת אדם כלשהו לחיות דווקא במדינה מסוימת ולא באחרת או אחרות.
 

שחר 676

Well-known member
מנהל
אתה מאחל חג מולד שמח ליהודים


אין מה לעשות , שמאלנים , אנו כבר רגילים...
כבר היה מי אשר טען כי השמאלנים שכחו מה זה להיות יהודים....חחח

אחרי הבחירות הקרובות אביא לכאן צילומי חגיגות נצחון של מרכז הליכוד וזאת בכדי להעכיר עליכם את עולמכם....אין כמו תמונות שמחה של אלו אשר קרוים בפיכם "ניאנדרטאלים" בכדי למוטט עליכם את עולמכם.
טוב , הגזענות תמיד הייתה חלק בלתי נפרד מנשמתכם.

מי יודע , אולי אפילו תעזבו את הארץ שכן איומים בעקירה לחו"ל בשל שלטון הימין שגורים בפיכם זה שנים....טוב , החל משנת 1977 (שנת המהפך) חלה נסיגה קשה ברמת הפטריוטיות שלכם....כרגיל , שמאלנים !
 

חביף1

New member
שוב ביהירות היהודית-לאומנית מעבירה אותך על דעתך

ולמה אתה חושב שרק ליהודים ישנה הזכות להקרא אחיי או ליהודיות אחיותיי? ולמה אתה מניח שרק יהודים גולשים בפורומי תפוז?
לך למרכז הליכוד, תהנה מסרחונות ההפלצה סביב סירי החמין.
 

שחר 676

Well-known member
מנהל
בפורום זה אין שום נוצרי....


ראה באיזו שמחה אתה מברך יהודים בברכת חג מולד שמח ובאיזו שקיקה אתה רץ להלשין לשלטונות על איזה יהודי אשר משדל יהודי אחר להניח תפילין ברחובות גבעתיים....

אריק , היהודים כבר מזמן אינם אחיך ואחיותיך, יש לך משפחה מורחבת חדשה...רק שמשפחתך החדשה עדיין לא השכילה להבין את הלך מחשבתך , מבחינתה אתה בדיוק כמוני.

ולמרות הכל אני סולח לך על חטאיך , עוד לא נואשתי מלשכנעך לעשות לראשונה בר מצווה בגילך המופלג , אולי אפילו בכותל.

נחטפת מגיל צעיר ע"י השמאלנים ולכן יצאת כמו שיצאת , בסה"כ אתה לא אשם , אולי עוד לא מאוחר עבורך...חחח
 

חביף1

New member
בראש ובראשונה - איך אתה יודע שאין..?

הורדת לכל הגברים כאן ת'מכנסיים או בדקת את עדיי הנשים דכאן, ולא מצאת צלבי זהב?
חב"ד גם בעיני יהודים חרדים נחשבים כ"אחרים", כעכו"מ והם מסיונרים פשוטו כמשמעו. הם פועלים בניגוד לחוק, מטרידים את הולכי הרגל ממין זכר, מונעים תנועה חופשית ברחוב בגלל הדוכן, ועל זה כל אחד אחר היה חוטף דוח מהפקח העירוני. [ להפגישך עם הירקנים או בעלי החנויות האחרים שחוטפים דוחות על דוחות על פחות ממעשי החב"ד ברחוב?]
אשר על כן, גם אני אוהב אותך אהבה גדולה. בניגוד אליך, אינני חושב כי נחטפת אלא התודעה שלך נחטפה על ידי אמן שכנוע גדול [ סופיסט מקצוען], ואתה מוכן להכנע לאמן השכנוע הבא, כאשר הנוכחי יירד מגדולתו. זה מאפיין את החשיבה הימנית, המחפשת בלהט את סרחונות הפלוצים סביב סיר החמין או "מדורת השבט" ואת המנהיג, ה"אבא" במקום יהווה שאיננו זמין ממש.
 

שחר 676

Well-known member
מנהל
שוב אתה מלחוואט אותי ? ...


האינטואיציות שלי קובעות כי אין פה שום נוצרי , באחריות !
יש כאן אולי יהודים אשר מתביישים ושונאים את דת אבותיהם....יש כאן אולי יהודים אשר מרוב שנאה הכריזו על עצמם כעל "חסרי דת" ולכן הם מסתובבים אנה ואנה ומברכים יהודים בברכת "חג מולד שמח" , כל כך כיף להיות
קוסמופוליטים
...

זוהי הגדרת המילה "מיסיונר" : (מלטינית missio שליחות) – "הוא איש דת הפועל להפצת דת או אמונה מסוימת (בדרך כלל נוצרית) בקרב בני דת אחרת או בקרב חסרי דת. פעילות מיסיונרית קיימת בחלק מהדתות. בחלק מהעדות הנוצריות היא נחשבה כחובה דתית."

כמו שאתה מבין , אין כאן שום מיסיונריות , יש כאן יהודים אשר פונים אל יהודים בלבד וגם "חסר דת" כמוך מוגדר כיהודי וזאת מפני שאמך יהודיה.

עצוב לראות עד כמה צורם לך לראות יהודי מניח תפילין ברחוב....שנאה עצמית נטו !
אני בטוח שאם היית מבחין ברחובות גבעתיים במוסלמים אשר כורעים ברך באמצע הרחוב ומתפללים לכיוון מכה זה ממש לא היה מזיז לך...ואם אחד מהעוברים ושבים היה מביע תרעומת היית גוער בו ומכנה אותו גזען....חחחח
הוווו , הצביעות !
יש צבועים בכל מקום אך אין צבועים גדולים מן השמאלנים , פשוט אין !

אחרי שהימין יזכה בבחירות הקרובות אביא לכאן כמויות גדולות של מלח....
אין כמו לזרות מלח על פצעיהם של שמאלנים גזענים וצבועים , תענוג...
 

חביף1

New member
נראה לי היינו כבר בשיחה הזו

חב"ד הם כת מסיונרית גם על פי ההגדרה שהבאת.
האינטואיציה שלך כבסיס וכהוכחה מתאימה בהחלט לרוח המפקד שלך ביבי ולאופי הנלוז של הימין הן הבריאתני והן הלאומני. המדע אאוט האינטואיציה אין, כנאמר - פוסטמודרניזם במירעו.
וכיוון שכבר נאמר שעם אמונה בזקן בשמים או באיש שקם מהמוות לאחר 3 ימים או כזה שעופף על סוסו לשמים איני יכול להתוכח, גם איני רוצה, שניפגש בסיבוב הבא?!
 

שחר 676

Well-known member
מנהל
חלאס עם ה " פוסטמודרניזם במירעו "


מי נוצרי פה ?
ההוא מבאר שבע ?
ההיא מנהריה ?
דורי ?
יחפה בפארק ?

מספיק לבלבל בעגולים...האינטואיציה שלי מבוססת גם על הכרת החומר אשר כותב פה.....לא נמאס לך להצהיר שאתה נושם "אוויר פסגות" ?

ההגדרה שהבאתי על מיסיונריות מדברת בעד עצמה ....כתבת כי " חב"ד הם כת מסיונרית גם על פי ההגדרה שהבאת." אך לא נימקת מדוע ?
 

חביף1

New member
קרא מחדש את ההגדרה שלך

בדוק למי פונים חב"ד.. בדיוק, לאנשים ש"לאומיותם" יהודית, אולי אך דתיותם כלל לא קיימת, והם מנסים לשכנע אותם להפוך ל"דתיים", אשכרה ההגדרה שלך. " (מלטינית missio שליחות) – "הוא איש דת הפועל להפצת דת או אמונה מסוימת (בדרך כלל נוצרית) בקרב בני דת אחרת או בקרב חסרי דת. פעילות מיסיונרית קיימת בחלק מהדתות. בחלק מהעדות הנוצריות היא נחשבה כחובה דתית."" זה שאתה ברוח הפוסטמודרניזם במירעו מבלבל בין דת ללאום, זו החלטה שלך לא שלי, וכך גם כל שאר ההסברים הנלעגים שלך על מי שמסתובב פה, כי לו תסתכל בצד שמאל למעלה, תראה שישנם קרוב ל- 9000 גולשים, מבקרים, אורבנים וכו' לפורום הזה, שאותם אינך מכיר, אז כמו שכתבתי, היהירות הלאומנית שלך, לפעמים מעבירה אותך על דעתך.
אגב, היחפה כבר לא בתפוז, חוץ מביקור חפוז בענין ללי ושמרית.
 

שחר 676

Well-known member
מנהל
אמא שלך יהודיה ולכן אתה יהודי !

אז אולי תפסיק להפריח מסכי ערפל לאוויר ?

מכיון שאמך יהודיה אתה תחשב יהודי עד יום מותך , מה לא הצלחת להבין ?
מה אתה מבלבל בשכל על הפרדה בין לאומיות לדתיות ?

אתה נולדת כיהודי , מלו אותך.....זה שעם השנים הפכת להיות "מטורלל" עדין לא אומר כי הפסקת להיות יהודי.......

איזה 9000 איש ? מי בכלל נכנס לפורום שכוח האל הזה מלבד קומץ....כך זה אצל שמאלנים , אתם חיים במציאות חלופית , בדרך כלל דימיונית.

ומה אכפת לי מיחפה בפארק , מאחל לה בריאות אושר וחכמת חיים....

שוב התחלת עם "הפוסטמודרניזם במירעו", שוב התחלת עם הפלצנות ?
אתה לא רוצה להתחיל גם עם נייר " הלקק- מוס" שלך ?
 

חביף1

New member
שוב אתה עם הכפייה הלאומנית הזו?

אתה לא תחליט לעולם עבורי או עבור אימי או עבור אף אחד מה הוא.
אני ישראלי, חסר דת, זו הלאומיות שלי, או השייכות ה"שבטית" שלי. כל השאר אתה כנראה זקוק לו מאוד, אני ממש לא. לי לא אכפת אם אתה יהודי, הוטנטוטי או סתם אינדיאני מצפון הודו, ב'מת.
 

שחר 676

Well-known member
מנהל
בעיני היהדות לעולם תהיה יהודי ...

וזאת מפני שאמך יהודיה , בדיוק כפי שבעיני הערבים אובמה לעולם יהיה מוסלמי וזאת בשל אביו מולידו .
אני לא צריך להחליט עבורך כלום ואני לא כופה עליך דבר....השנאה העצמית ממנה אתה סובל גורמת לך לחפש "כפיה" גם במקומות שאין בהם ולו שמץ של כפיה...

חג מולד שמח עאלק
 

חביף1

New member
שטויות במיץ עגבניות

אובמה לא ערבי, ו"ערביות" איננה לאום, אלא המצאה יהודית, כמו שנצרות איננה לאום, רק אצל היהודים.
וכמו אחרים כמוך - הפרשנות השבטית המאוסה של "שנאה עצמית" מעוררת יותר מאשר בוז, לגלוג ואפילו מעט התנשאות, שהרי העמדות שלך הן העמדות של האיראנים, הצפון קוריאנים ועוד קבוצות ימניות-קיצוניות שאינן מסוגלות להכיל "אחר" ללא הדבקת רכינויים, תיוגים וסימנים שליליים.
צא מזה, בחיאת, אתה יותר גדול מזה.
 

שחר 676

Well-known member
מנהל
אובמה מוסלמי ולעולם הוא יהיה

כזה בעיניי המוסלמים , כך יותר
טוב ?

שוב אתה נתלה בזוטות בכדי להתעקש לא להבין אלמנטים בדוקים ומוכחים....
ומי קבע בכלל כי הנצרות היא לאום ?

ההתפתלויות העקלתניות שלך סביב עצמך מביכות ומזכירות לי עד כמה התפתלת כשהוכחתי לך למעלה מכל ספק שהתקשורת "בישלה" את העימות המפורסם בין חבר הכנסת אמסלם לבין קצין המשטרה הבכיר בנושא חוק ההמלצות....וואלה אפילו כשהצגתי לך את צילום הוידאו המקורי של העימות מיאנת להשתכנע....לצערי, האג'נדה שלך מונעת ממך הגינות וחשיבה רציונלית....אני צודק או שאני צודק ?
 

חביף1

New member
אתה לא צודק

הענין הוא שלמדת את "הלינגו" בו אני משתמש כדי להפנותו נגדי, אבל זה לא ילך לך.
מוסלמי אינו לאום, גם יהדות על אפך ועל חמתך היא דת ולא לאום. אבל היי, 400 שנות נאורות לא עוזרות ליהודים במדינת ישראל להבין שהם ישראלים ראש ובראונה, יהודים אח"כ או לא יהודים.
 

SupermanZW

Well-known member
הוא הצליח להפיל אותך בלשונך

400 שנות נאורות? באמת? האם האנושות בתחילת המאה ה17 הייתה נאורה? אפילו היום רוב האנושות אינה נאורה וגם העולם המערבי התחיל להיות נאור רק אחרי תום מלחמת העולם השנייה.

היהודים במדינת ישראל נאורים? הרי על פי דברים שכתבת דעתך היא שרובם לא, האם אינך מוצא תרתי דסתרי בדבריך?

לגבי "ישראלים בראש ובראשונה", בדרך כלל, כל אדם בוחר לעצמו את סדר הזהויות שלו, לפעמים זו הזהות הלאומית ולפעמים לא ויש גם אנשים שאינם מגדירים עצמם על פי זהות לאומית כלשהי מכיוון שהם קוסמופוליטיים. אם מישהו מגדיר עצמו ישראלי אבל לא "בראש ובראשונה", האם אתה יכול להחליט עבורו מה הוא "בראש ובראשונה"? אם מישהו קוסמופוליטי ומסרב להגדיר עצמו על פי לאום כלשהו, אתה תקבע מה הוא "בראש ובראשונה"?

אם אתה מחשיב עצמך לנאור לא צריך להיות לך קשה לקבל את העובדה שיש אנשים שלא חושבים כמוך ואפילו אם אינם נאורים דעותיהם לגיטימיות בדיוק כמו שלך, מכיוון שאדם נאור הוא בהכרח פלורליסט וסובלני, מה שנראה שאתה לא כל כך, לפחות לא על פי מה שכתבת.
 

חביף1

New member
נסיתי פעמיים לראות את נקודות הכשל שלי

לא ממש מצאתי.
מצאתי קריאה מוזרה של הטקסט שכתבתי כולל מציאת סתירה בו, שקיימת בעולם המושגים שלך.
בוודאי שהנאורות מעודדת פלורליזם ורב תרבותיות, עד כדי כך, שישנם נאורים המוחים כנגד המחאה על מילת נשים במצרים, או פוליגמיה בשבטים בדווים אצלנו.
היה אתה נאור כרצונך, השאר לי את הנאורות שלי.
תודה
 
למעלה