הצפתים ניצחו את הפלצניות ללי ושמרית

חביף1

New member
הצפתים ניצחו את הפלצניות ללי ושמרית

את הזוג הצעיר עם האשליות שהיו משוכנעים שתפסו את אלוהים בביצים, לפחות [ לפי ראיון די דבלי במעריב, אתמול] ואת העממיקו מהמושב, חי ולבנה.
כמה אני שמח שאסתר ויהונתן מצפת זכו.
האנשים, לטעמי, הכי ישרים והכי הוגנים במשחק הדי מכור הזה.
למי שעקב, בוודאי שם לב ששלישית הסיום היא שלישייה שדפחה את עצמה קדימה בכל דרך מבחילה ודוחה אפשרית. בראש השלישייה עמדו צמד המבחילות והצבועות ללי ושמרית, למרות שיעורי האימון, הבטחון העצמי,נפול נפלו.
העממיקו נשאר עממקיו מהמושב, למרות היוקרה והדאווין של חי, כולל האגו הגדול כנראה ביחס הפוך לדברים אחרים אצלו.
עדן ועומר, שניים צעירים מניפולטיביים בהחלט מצביעים אסטרטגיים ובעלי פה לא הכי נקי בעולם, יאאא איך אני שמח בנפילתם, מגיע להם!
הידדד לאסתר ויהונתן, הידד.
 

חביף1

New member
לא יכול בלי לשתף אותכם בביקורת עוקצנית במיוחד

של אריאנה מלמד על הגמר אתמול. בניגוד אליי, היא התעלמה לגמרי משני הזוגות האחרים -

1) "אבל ב"אתגר הבישול הגדול והקשה ביותר שנראה אי פעם בישראל" התחוללה — או שתוחמנה — דרמה מרתקת יותר מכל שישברק, רולדת צוואר טלה או שלושה מפרומים מושלמים. בסוף זה היה קרב אחרון בין פרידמנים לבובלילים, אביב נגד אייל, תל אביב נגד צפת, עשירות נגד עניים — כל מה שתרצו, מן הבלונד הזוהר של שמרית (סופרת וקואוצ'רית ומרצה שהגישה תוכנית מיסטיקה בערוץ עשר) ופסי הזהב בשערה של ללי דרך הבית המרווח והאמיד שבו בחרו לבשל, בשביל ב"אמת הקולינרית" שלהן, מטבח אירופי של מסעדות יקרות ולא מאד מעודכנות — הכל שידר "תל אביביות אשכנזיות, עשירות, חילוניות פריבילגיות ומשועממות". התכונה היחידה שללי הביאה אל המסך היא יכולתה לבכות בכל פרומו.
2. יש גם היגיון קולינרי בזכייה של השניים, ואולי קריאת השכמה לסצינה המסעדנית־חווייתית־תל אביבית בכללותה: מטבח עממי ששואב השראה מן המרחב השמי, מבוסס על חומרי גלם זולים וזמינים, מפליא בבצקים ומשעשע חך לעשירונים לא פריבילגים, יכול לשאת חן גם בעיני הקשוחים והאנינים שבשופטים. אולי זה העתיד, כפי שהוא משתקף גם במיזם המצליח האחרון של חיים כהן, "יפו תל אביב". שמרית וללי הן העבר: מטבח עילי יקר ומנוכר, כמו "קרן" המיתולוגית של חיים כהן, שנסגרה לבסוף.
https://tinyurl.com/y8kyvdbd
 

דיברגנט חדש

Well-known member
מקומות שני עד רביעי בכלל לא היו מגיעים לגמר

אם היו משחקים הוגן ולא עושים קליקה כנגד השלישיה האחרת (הרוסיות, הזוג הרוסי וזוכי הגמר).
הם עלו גם בזכות אלכס שלא הבין את הקליקה שלהם ובאמת שפט אותם עפ"י מה שהכינו במקום עפ"י איך שהם שוטים, אם היה עושה זאת, הם לא היו מגיעים לגמר.
 
למעלה