MKR - ישראל, ואצל האוסטרלים

חביף

New member
MKR - ישראל, ואצל האוסטרלים

אז..
בינתיים שלושה זוגות לחצי הגמר.
סה"כ עלו לגמר 8 זוגות, כלומר נשאר עוד מקום אחד.
אז מי עלה -
העממיקו - לבנה וחי
הדוגמניות [ העממיקו מהצד האוזבקי ] ויקי ואווה
צעירים חסרי מנוח - עדן [ לא זוכר ת'שם של הבן זוג שם]
נופו לגמרי - המבוגרות המבשלות מבצלאל. הכיוון ברור - העולם שייך לצעירים ממוצא יהודי. נראה איזו הפתעה יכינו לנו היום.
ברור שלשם האיזון - כל זוג אתמול ניצח במנה אחת, כמובן שאין לנו הצבעה שקופה של השופטים על כל מנה, אלא רק סיכום ההצבעה שלהם, שזה, לצערי הכי עבודה של הפקה בקידום אינטרס/מועמד רייטינגי כזה או אחר.
המזה"ת האלים , במקרה דנן, ירדניות, הרים ראש ונהג באלימות מילולית. האדיל וסוניה פתחו ג'ורה על כל המשתתפים, במיוחד על זוג הנסיכות המבוטקסות ומנותחות באגרסיביות רבה, שמבשלות מחורבן, וקיבלו בעיטה החוצה מהתוכנית. ברור שחיטוט קל בגוגל גילה שלעולם האמת איננה חד-מימדית חוהיה אירוע אלים יומיים לפני הקלטת התוכנית בבית המלון, ובכלל הן טוענות, הירדניות, שהעריכה היתה נגדן באופן מגמתי, ושהאירוע בגינו הן "שחררו לשון ופה" נגע בנקודות קשות מעברן, מהבריונות כילדות זרות. למי שלא יודע, אוסטרליה היא מדינה גזענית מאוד.
 
גם אני ראיתי את הפרק אתמול

ואני לא יודעת למה, אבל דווקא התוכנית הזאת סוחפת אותי יותר מכל תוכנית בישול אחרת. הייתי מרוצה ששתי הדוגמניות עברו הלאה. הן חמודות, יודעות לבשל ויש להן ביצים. לא הולכות על בטוח כמו לבנה וחי שהולכים על האוכל המרוקאי שתמיד טעים.
 

חביף

New member
אוכל מרוקאי תמיד טעים?

קצת הגזמה. כבר אכלתי אוכל מרוקאי מזעזע. וכן בושל על ידי "סופר בשלנית".
 
אני לא יודעת איזה אוכל מרוקאי אכלת

אבל אני מכירה את האוכל המרוקאי מעל ארבעים שנה ויש לי גיסה בשלנית לעילא ולעילא ועד היום כל מה שאכלתי אצלה היה טעים ברמות אחרות. אבל, יש מצב שיש להם כל מיני תבשילים שאני לא הגעתי אליהם ולא העזתי לגעת בהם כמו חלקי פנים למשל שאני לא אוהבת ולא נוגעת בהם כולל כל מה שקשור לכבש. אז מן הסתם לא אכלתי מגוון רחב של אוכל מרוקאי.
בכל אופן, כאשר מדובר בתחרות בישול, אני תמיד בעד אוכל נועז ופורץ גבולות ולא בעד אוכל ביתי מבית סבתא. זה ממש לא מעניין אותי כי ממילא אני לא יכולה לטעום אלא רק להתבונן.
 

חביף

New member


 
ראיתי אמש בטעות או במקרה פרק מתוך 'בואו לאכול איתי'

וזה היה קצת הזוי וקצת מצחיק עם הקרינות של זה מהחמישיה הקאמרית ששכחתי את שמו
והזוג האחרון שאירח ממש הרג אותי. איזה בית אלליי ואיזה אוכל היא בישלה, על פניו נראה טעים מאוד ואילו האורחים נראה לי שלא היו אובייקטיביים ודי הכשילו אותם. חבל שאני מפספסת את התוכנית הזאת כל הזמן
 

חביף

New member
ימי שלישי וחמישי

המצחיק הוא "שי אביבי" והוא עושה עבודה נהדרת.
 
למעלה