אז נגמר כנראה עוד סיבוב בעזה

dory141

New member
אחלה, אבל מי הכי מתאים להחליף את נתניהו?

הסרט שהיה על לפיד בשבוע שעבר בכאן 11, גרם לי לחשוב, שהוא מועמד קצת פחות טוב משחשבתי. מאוד לא נאמן, מסלק מכשולים מהדרך (תשאל את שלומי לחיאני) ובכלל, שולט במפלגתו כמו דיקטטור. מאוד נחמד לדבר על פוליטיקה חדשה, ערכים ודמוקרטיה אבל "נאה דורש נאה מקיים". נכון?
נ.ב- כרגע אין מישהו יותר טוב, אז כנראה שאבחר בו שוב.
 

dory141

New member
יש לי רגשות מעורבים לגבי התפטרות ליברמן

מצד אחד, לא הוא האשם העיקרי במחדל המדיניות בדרום. הוא הקרבן והשעיר לעזאזל של נתניהו, שיודע להקריב אחרים כקורבנות ולצאת נקי. הוא יכול, הממזר,לרשום פטנט על זה.
מצד שני, אחת הממשלות האיומות ביותר בתולדות המדינה מתחילה להתפרק וזה נותן שבב של תקווה. ליברמן לא רק שלא הפסיד, הוא הרוויח. במונחים של איש היי טק, הוא עשה אקזיט ובדיוק בזמן.
 

dory141

New member
למה להם להגיש הצעת אי אמון? ליברמן כבר עשה להם את העבודה

הברקת לגבי הזמנה ההכרזה שלו על הנייה. אין לי מושג מה ליברמן יעשה, אבל די ברור שהנייה יישאר בשטח (אלא אם כן נחליט לחסל אותו ואני בעד) לעוד הרבה זמן.
 

אבי בן 1231

Well-known member
מוכרח לציין שהמשפט האחרון שלך חכם מאוד.

הלוואי שהרבה בוחרים יגיעו למסקנה להצביע ליכוד על מנת לחזק את הליכוד ולאפשר לו להקים קואליציה ללא המפלגות הרדיות, ואולי עם שמאל מתון.
 

dory141

New member
אז נגמר כנראה עוד סיבוב בעזה

מצד אחד, טוב שלא הייתה מלחמה. מי רוצה הרוגים ופצועים? אפילו לא הפוליטיקאים שאצלנו (חוץ מבודדים ביותר). מצד שני, האם תושבי הדרום נדונו להיות בני ערובה של החמאס? מצד שלישי, לא להכל יש פיתרון בי"ס שעובד.
 

dory141

New member
לא בטוח שהבנת אותי

אין לי כוונה לבחור בליכוד או בנתניהו ומעולם לא בחרתי. כוונתי היא שלפיד יהיה ראש ממשלה ומסביבו מפלגות נוספות. אגב, אין לי בעיה שהליכוד ימשיך לשלוט, אבל עם מפלגות מרסנות, כפי שאמרת בעצמך.
 

אבי בן 1231

Well-known member
הפעם אני בטוח שאתה הוא זה שלא הבנת

לא כתבתי ולא התכוונתי עם מפלגות מרסנות!!!
 

RossieL

Active member
הנה, יש פיתרון [יש?
]

דיבר, דיבר, דיבר,
אבל- מה הפיתרון שלו?
אה, אולי להעמיד שורות של אברכים שיתפללו השכם והערב שהטיל הבא לא יפול על הבית שלהם ....

https://www.facebook.com/100016230516092/videos/341448056406209/
 
למעלה