יוצאים לדרך חדשה

RossieL

Active member
יוצאים לדרך חדשה

זהו, הבחירות לרשויות המקומיות אחרינו.
נהריה, וואו, איזה מהפך בעיר.
איזה אושר לראות אנשים מחייכים.
כדי לשחזר את רגעי היוודע התוצאות אדרש למיליוני מילים אז אחסוך מכם, רק אומר שסופסוף מרגישים באוויר ריח של שינוי, ריח של תקוה.

העשיה האמיתית מתחילה עכשיו ומדובר בהמון עבודה לראש העיר החדש שלנו, רונן מרלי, אבל כולנו סומכים עליו.
מדובר באיש אשכולות, מלח הארץ, ביצועיסט משכמו ומעלה.
זה ייקח זמן, כי משימותיו הראשונות לתקן את מה שדורש תיקון [ויש המוןןןןן], אבל, לצידו צוות מצוין, אנשים נהדרים וכולנו איתם.

ומשכך, גם התפנה לי מעט זמן לפורום.
אני רואה שהכל מתנהל נהדר, בדיוק כפי שפורום צריך להתנהל.
מזכירה רק: בבקשה, כתיבה לגופו של ענין ולא לגופו של כותב.
שימרו על כבוד האדם, האמינו לי, בדרך זו אפשר להשיג הרבה יותר.
אפשר להתווכח, אפשר לא להסכים, זה בהחלט מקובל.
רק שימרו על הדרך. שימרו על האצבעות שמקלידות.
זיכרו, מאחורי כל מסך יושב בן אדם.

מאחלת לכולנו שבת שלום

 

dory141

New member
שבת שלום

אני מקווה שכל ראשי המועצות והעיריות, חדשים וישנים, בלי הבדל דת גזע ומין, יזכרו לכל אורך הדרך מהי מטרת העל. לא גריפת רווחים מצידם, אלא לשרת את התושבים בצורה הטובה ביותר.
 
אני ממש שמחה בשמחתך והייתי שותפה לאופטימיות במשך דקה

וחצי עד שהיא נעלמה...

לפני זמן מה קראתי משהו שדקר אותי בלב כי לצערי זאת התחושה שאני מסתובבת איתה כבר זמן לא מעט. הלוואי ואתבדה.


אנחנו בעד חיי אחווה, שוויון, חירות ושלום, ביחד‏ שיתף/שיתפה ‏פוסט‏.
6 שעות ·
"לפני עשרים שנה אמר מורי דב סדן בשיחת חולין כי הציונות כולה אינה אלא אפיזודה חולפת, התפרצות זמנית של חולין, מהומת היסטוריה ופוליטיקה, אבל יהדות ההלכה תשוב ותתגבר על הציונות ותטמיע אותה בקרבה", כתב עמוס עוז בכאב ובזעם כבוש בספרו התיעודי "פה ושם בארץ ישראל", "בשכונות אלה שבהן נולדתי וגדלתי [בירושלים], המאבק כבר הוכרע. הציונות נהדפה מכאן. כלא הייתה". [חיים באר, קשר לאחד, 269]
תודה לכם מתנחלים יקרים שחיסלתם את הציונות בשם "אתחלתא דגאולה" ודרדרתם את כולנו לתהום המוסרית של הכיבוש הכרוכה בדיכוי עם אחד בידי עם אחר.; תודה לכם שזיהמתם את ספר החוקים עם חוק ההסדרה, חוק פסול שנועד להכשיר בנייה בלתי חוקית שבוצעה תוך גזל קרקעות פלסטיניות ובחוסר תום לב. חוק מנשל, הרומס ברגל גסה את זכות הקניין של הפלסטינים, תוך העדפה ברורה של זכויות המתנחלים, ומתעלם מהחובה להגן על האוכלוסיה הפלסטינית שנמצאת תחת כיבוש ישראלי. תודה לכם שהבאתם לחיינו את הפנאטיות, הלאומניות, המשיחיות, הקנאות הדתית וההתנשאות הגזענית והחרבתם את החלום הציוני שהיה קשור בשוויון, בפתיחות, בחירות, בחילוניות דמוקרטית, בלאומיות עברית הנשענת על עבודה עברית, שפה עברית, ואדמה עברית בדרך היושר. תודה לכם שאתם משתפים פעולה רק עם האורתודוקסיה החרדית הקיצונית או עם זו החרדית לאומית בכל הנוגע לחיי דת בארץ שהפכתם לכפייה דתית, להדתה, לדיני מעמד אישי בלתי נסבלים, ולפגיעה עקבית ביהדות הרפורמית והקונסרבטיבית, המתחדשת הרוצה גם היא להתפלל בכותל.
תודה גם לכם חרדים יקרים שלא הרשיתם אף לרגע לעסוק בהפרדת הדת מהמדינה, בקידום חוקה לישראל, או בהשוואת זכויותיהן החוקיות של כל הזרמים היהודים ותודה לכם על שהרחבתם את ההדתה עד למקום שהנפש נוקעת, השלטתם עלינו את דיני המעמד האישי המפלים ומשפילים נשים, ודחקתם בירושלים מכל מקום אפשרי את רגלי החילוניים החופשיים הציוניים, שבאו לבנות ארץ חופשייה לאנשים חופשיים שרצו לברוח מהגלות המרה, ולבנות בית של חירות ושוויון וכבוד האדם לכל היהודים ברוח מגילת העצמאות. תודות לכם אין שום אפשרות לחילוני חופשי לחיות בשכונות רבות מאד בירושלים שם ההנחה היא שרק עיסוק בלימוד תורה יאה לגבר כי מישהו אחר מלבדו ידאג לפרנסתו . האם כל השכנים של האדם היוצא לעבודתו ולפרנסת משפחתו רוצים לחזור לחיות על כספי החלוקה? על כספי התרומות והסעד? גפני, ליצמן, דרעי וכל חבריהם במפלגות שאין בהן נשים-כמה עוד נוסיף לשאת את העוול?
תודה לכם אנשי "הבית היהודי " חובשי הכיפה הסרוגה החיים על אדמות גזולות, שהרסתם את מערכת המשפט ואתם עושים כל אשר לאל ידכם להנציח את הכיבוש המשחית ולדכא עם אחד בידי עם אחר באמצעות זיהום ספר החוקים של מדינת ישראל, תודה לכם רבני ההתנחלויות מהרב גינצבורג ביצהר ועד הרב ליאור בחברון שאתם עוסקים בדין מוסר ורודף ובהריגת תינוקות של גויים ותודה לרב העוסק בפרשת יפת תואר המתירה ליוצא למלחמה לאנוס נשות גויים ותודה גם לכם אנשי הליכוד שאתם נותנים יד ל"בית היהודי " הזומם כל רע באמצעות הלכות וחוקים דתיים המצרים את רגלי מי שאינו יהודי ובוחרים בראש ממשלה המגלם שחיתות, נהנתנות, ניכור ושקר, הפועל להנצחת הכיבוש והדיכוי ולהמשך החיים על החרב. תשמחו בנצחונכם שאינו אלא נצחון פירוס.
האם אכן הציונות אינה אלא אפיזודה חולפת תודות לימין הלאומני דתי קיצוני משיחי מתנחל או לימין הדתי החרדי המתנכר לכל המפעל הציוני? האם אכן היינו רק "חמורו של משיח" עבור הזויים שוחרי מקדש הרוצים לחדש את פולחן הקרבנות? לחדש את משמרת הקודש של משמרות הכהונה? עבור גנבי אדמות ומנשלים עזי מצח ואנשי "תג מחיר".האם עלינו, בנינו, סללנו, לחמנו והגשמנו כדי לעצור בני אדם שאינם יהודים מאחורי גדרות תיל? לחסום אותם במחסומים?
כמה הסכלנו לעשות כשלא דרשנו את הפרדת הדת מהמדינה ושלא דרשנו חוקה שתגן על ערכי מגילת העצמאות ועל חירות האזרח ושוויונו ללא הבדל דת, לאום גזע ומין. כן אז הדתיים איימו שלא יחתמו על מגילת העצמאות אם לא יבטיחו סטטוס קוו בדיני המעמד האישי שיבטיחו שנשים תמיד יסבלו מאפליה ושלנשים לעולם לא יהיה שוויון. עכשיו הסמוטריצ'ים והליצמנים, ושאר חברי כנסת דוגמת מוטי יוגב, אילת שקד ודוד ביטן, ציפי חוטובלי ואמסלם, מירי רגב, רוברט אילטוב, ליברמן ומיקי זוהר ודומיהם הופכים אותנו למדינת עולם רביעי, כוחנית, מושחתת, גזענית, מפלה, חסרת חוק, אנטי-דמוקרטית מבישה, מדכאה, אפרטהידיסטית שבה כל דאלים גבר, בשם האל או בשם העם, רחוקה מהחזון הציוני הכי רחוק שרק אפשר."
 

חביף

New member
אין סיכוי בעולם שאקרא טקסט כזה

בראש ובראשונה הוא מחקה את סגנון הכתיבה של סדן עצמו, שחיקה את עגנון, וזה סגנון יהיר המשקף את הכותב בעל יכולת תקשורתית של חולה אספרגר ממוצע.
האם את יכולה, למען הציבור ולמען שיחה סבירה עם הטקסט שהבאת לצמצם אותו לכמה עקרונות שאפשר לקוראם מבלי לעבוד כלכך קשה? כולה דב סדן לא איזה פילוסוף ברמה בינלאומית.
 

RossieL

Active member
אל תמעיטי בערכו

הוא גידר את הים,
צבע את העיר בלבן,
הציב תותח בכניסה לעיר,
משהו מזכוכית ויונים מבטון ביציאה מהעיר,
דאג לבנות גשר מיתרים מיותר ב 30 מיליון ש"ח,
ולא לשכוח:
חיסל את המתנ"סים,
חיסל את תנועות הנוער,
ייבש את היכל התרבות,
לא אישר להשתמש במגרש הכדורגל,
ייבש את בתי המלון,
הבריח מפעלים [זוגלובק ושטראוס],
וייבש אותנו כל יום, שעות, בפקקים.

ויש עוד,
אבל, אני תושבת כפויית טובה,
אז, לא אמשיך לפרט על כל מה שעשה ג'קי סבג למען העיר ב 30 שנות כהונתו.
אבל להגיד "שכל פועלו היה לצבוע את הדשא", לא לא, עד כאן,
לא נסכים כך להמעיט בערכו של מחרב העיר שלנו.
 
למעלה