ערן זהבי, צריך לחזור לשחק בנבחרת או לא?

dory141

New member
ערן זהבי, צריך לחזור לשחק בנבחרת או לא?

כזכור, חלוצה של גוונז'ו R AND F הושעה למשך שנה מנבחרת ישראל, לאחר זריקת סרט הקפטן במשחק מול מקדוניה. עכשיו, כשאנדי הרצוג האוסטרי מונה, זהבי נזכר להתנצל.
אני לא ממש תומך בחזרה שלו. היא מעכבת את התקדמותם של חלוצים מוכשרים- מואנס דאבור, אלון תורג'מן, דיא סבע ועוד. מעבר לזה, הוא לא ממש נתן מאה אחוז עוד לפני התקרית, מקסימום 30. תוסיפו על זה את התקרית ותקבלו גורם מרעיל ובלתי רצוי בנבחרת. זאת נבחרת ישראל ולא נבחרת ערן זהבי, למי ששכח.
הייתי מתנה את החזרה בדברים הבאים- שלילה לצמיתות של סרט הקפטן, התנצלות פומבית במסיבת עיתונאים, עונש הרחקה לשנתיים על תנאי (במקרה של הפרת משמעת דומה) והשעייה משני המשחקים הראשונים של ליגת האומות. סדרת חינוך אמיתית, כמו שיש במקומות מתוקנים. זה מה שהיו עושים לשחקן בספרד, גרמניה או אפילו ברזיל, אם היה מקרה דומה מתרחש שם.
 

dory141

New member
למה בדיוק?

זהבי משחק בליגה הסינית, לא בדיוק פסגת השאיפות של כל כדורגלן אמיתי. הייתי רוצה לראות את דאבור, תורג'מן ונאתכו מקבלים את הנבחרת לידיים. זהבי נטל ולא נכס.
 
WOW איזו צביעות, ערבי שמשחק בחו"ל כן צריך להיות בנבחרת

ויהודי שמשחק בחול לא?
טאלב טוואטחה =איינטרכט פרנקפורט
מואנס דאבור = אוסטריה
הקפטן ביברס נאתכו = אולימפיאקוס

בקיצור הבעיה של עם ערן זה שהוא יהודי.
אז אולי תשאל, האם ראוי שיהודים ישחקו בנבחרת ישראל.
 

dory141

New member
ברכותיי, קבעת הרגע שיא

רשמת את התגובה הגזענית והמטונפת ביותר שקראתי בתפוז אי פעם, לא כולל של גולש אחר כאן, ששמו לא יוזכר מפאת חוסר כבודו. ציינתי 2 ערבים שמשחקים טוב, זה אומר שאני שונא את כל היהודים? ? ממש לא מעניין אותי עם השחקן יהודי או ערבי, זה שייך לעבר. גם לא מעניין אותי עד כמה הוא שר (או לא) את התקווה. מסי לא שר את ההמנון בגלל בעיות קשב, מישהו חושב שהוא בגלל זה פחות ארגנטינאי?
כן, חלק מהשחקנים הטובים ביותר שלנו כיום הם ערבים. איציק זוהר, לא איש שמאל, אמר הרבה פעמים בפאנלים של ערוץ הספורט, שבעתיד הם יהיו לב הנבחרת. גם אוחנה הסכים איתו, באותן הזדמנויות.
אז לפני שמישהו עושה ממני כאן בכיר בשלום עכשיו, אני מעוניין בגולים ובנצחונות, בהקשר של כדורגל-וזהו. כל הגזענים, שיילכו יחפשו.
 
הרגע הוכחתי שאתה גזען ולכן אתה מתפוצץ, אתה זה שהכניס גזע

ברור שמעניין אותך אם השחקן יהודי או ערבי הרי אתה קבעת נחרצות, שחקן יהודי שמשחק בחו"ל( מסתבר שיש לך גם עם העם הסיני) לא ראוי להיות בנבחרת (ערן זהבי) ואילו ערבי שמשחק בחו"ל כן.
אני בשונה ממך, מאוד בשונה ממך, חושבת שכל שחקן ישראלי טוב ללא הבדל גזע,מין, דת, צבע תחתונים והארץ בה הוא בחר לשחק ראוי לשחק בנבחרת ישראל.
אז ברחה לך הגזענות נגד יהודים בלי שהתכוונת, הדברים הכי אמיתיים קופצים כשאתה לא מתכוון,לא ידעת?
 
למעלה