להבהיר, אחת ולתמיד

דורי יש לי שאלה

ממשלה אשר האיש העומד בראשה מפעיל את השב"כ נגד מפלגות אחרות
זו דמוקרטיה בשיא תפארתה?
או שמא דיקטטורה מוסוות?
 

SupermanZW

Well-known member
היא לא באמת טיפשה

היא ערסית וולגרית וחסרת תרבות, אבל לא טיפשה. אני די בטוח שבחוכמת חיים היא שמה את שנינו בכיס הקטן, לא סתם הגיעה לאן שהגיעה.
 
נו באמת, מישהו אמר שתצא לא מרוצה? מישהו דיבר על אדיבותם?

אתה אמיתי?
וכשקיבלת שירות מרוקח יהודי לא היית מרוצה? למה? הוא נתן לך תרופה שגויה?
לא הבנתי מה רצית להגיד. שיהודים רוקחים לא נחמדים בגלל זה מעדיפים לתת עדיפות בלימודים לערבים?

הנקודה היא, שאם הבן שלך ירצה ללמוד רוקחות רוב הסיכויים שלא יתקבל ולא בגלל שציוניו לא מספיקים
למה? כי הוא יהודי.
נקודה
 

dory141

New member
זו לא ממש דמוקרטיה

ועל איזה ראש ממשלה אתה בדיוק מדבר?
 

dory141

New member
יש כל מיני רוקחים

יש לידי בית מרקחת של מישהי שהיא במקור מבלגיה, והיא מעולה. לא אמרתי שיהודים מופלים כי הם נחמדים, אמרתי שערבים מנסים להיות סופר נחמדים כי הם מודעים לזה שמהצד השני רואים את "הערבי" ולא את הרוקח, בחלק מהמקרים.
 

dory141

New member
להבהיר, אחת ולתמיד


בפורום זה כתבתי לא מזמן, כי החרדים הלא יצרניים יביאו אסון דמוגרפי למדינת ישראל.מבחינת תעסוקה, כמעט אף אחד לא יעבוד בשגרה, או יילחם בחירום. אין לי שנאה בלב או בגלוי למגזר החרדי בכללו, לדתיים ולעולם הדת בפרט. יש לי בעיה עם המנהיגים שמאוותים את הדת ורוצים לשמש דוגמא. דרעי וליצמן אינם מנהיגים לדוגמא והייתי אומר זאת גם אם היו חילוניים. הערבים בישראל, מרביתם חיוביים, רוצים ללמוד, לעבוד ולהתפתח. יש בהם מיעוטים קיצוניים שמקומם ברשות הפלסטינית ובמדינות חשוכות, שמהללים מחבלים וקוראים לחיילי צה"ל רוצחים ונאצים. עם הנ"ל אין לי שפה משותפת, לא כל שכן רצון להידבר. עם הערבים המתונים והמשכילים, שעבדתי בשכנות להם 8 שנים, יש לי הרבה על מה לדבר. גילוי נאות- התחברתי יותר לנוצרים מאשר למוסלמים.
מגיע משתמש נתעב, ציוני פטריוט עאלק, וקורא לי שמאלן מפונק ובלתי מציאותי. הוא גם רמז שאני משבח מחבלים. מעולם לא שיבחתי, לא כל שכן חשבתי, לשבח מחבלים ועוד נגד יהודים, כולל חרדים, כולל חרדים אנטי ציוניים. לדעתי, האיש עצמו לא ראה ערבי חוץ ממסעדות שהוא מנגב בהן חומוס. עכברושים, למה ציפיתם?
אני מקווה שהרוב השפוי הבין כאן, שאני איש מרכז ושאיש לא ייעז לקרוא לי שמאלן. ספגתי אש באינתיפאדה ואף אחד לא יגיד לי שאני עוכר ישראל, או מתיוון, או מה שאני לא יהיה. מובן?!
 

dory141

New member
אז זה לא היה צריך להיות

תראה, אין ראש ממשלה חף מטעויות, בלי קשר לשיוך מפלגתי. הבעיה היא שהקו של נתניהו, הפרד ומשול, הוא מכוון ולא נעשה בטעות. אני מודה, שלא ממש אהבתי אותו עד "הערבים נוהרים לקלפיות", אבל איכשהו הסתדרתי עם קיומו. היום אני ממש מתעב אותו וסופר את הימים, עד לסיום דרכו בפוליטיקה.
 
בסדר.... הפרד ומשול??

זוכר את הפנקס האדום? למי שלא היה כמעט ולא עבד..
אנחנו היינו "בסדר", היה להוריט פנקס אדום..
זה שוויון מוחלט כמובן...
 

dory141

New member
אגיד את זה בצורה אחרת

הטעויות שעשו הממשלות הראשונות של ישראל היו איומות: מחקו פה זהות לאנשים, אסרו עליהם לדבר ביידיש ובלדינו, חייבו אותם לעברת את השם וכו'. אני אומר לליכוד- תלמדו ממה שעשו לכם בשמאל, תהיו יותר נאורים ותתעלו מעל כל רגשות העבר שלהם. במקום, יש תמיכה בסימון בוגדים ובהכנת רשימות. אם לא יעצרו, גם בני בגין ודן מרידור יהיו ברשימת הבוגדים. מה יעשו אתם, חוץ מעליהום ציבורי? אין לי מושג ואני מקווה שכלום, אבל זה הימור גדול מדי. בהגדרת החוקים דינו של בוגד מוות. קשה לי להאמין שיוציאו את השניים להורג, אבל מומלץ לנקוט בצעדי מנע חריפים כדי שזו בכלל לא תהיה אופציה.
 
למעלה