מחקר נוסף מעורר את הוויכוח על "גן ההומוסקסואליות"

שחר 676

Well-known member
מנהל
מחקר נוסף מעורר את הוויכוח על "גן ההומוסקסואליות"

שלום לכל השמאלנים , רציתי להביא לעיונכם חלק מכתבה על מחקר אשר פורסם בעיתון "גלובס" לפני כחצי שנה תחת הכותרת " הומוסקסואליות היא גנטית" ?

מאחר וכולכם "חכמים ומוצלחים"
רציתי שתקראו את הכתבה.
כמובן שגם כתבה/ מחקר זה הוא אחד מיני רבים וגם לא בטוח שהוא מוכיח משהו
אך הוא בכל זאת מעלה "חומר למחשבה".
מסתבר שיש חילוקי דעות בתחום זה ואולי {רק אולי} הומוסקסואליות אינה רק גנטית.
מאחר ושמאלנים פלצנים רבים אוהבים לחשוב שהם מאד נאורים ומתקדמים חשבתי שמן הראוי לחלוק איתם כתבה זו.

אני חושב שכדאי שנתוודע גם למחקרים אשר אינם תומכים רק בדעה שחד מיניות היא גנטית בלבד , לא כך "נאורים" שלי ?


להלן הקישור לכתבה המלאה.
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001215683

"השאלה אם הומוסקסואליות (ובהתאם, הטרוסקסואליות) היא מולדת או נרכשת היא שאלה פוליטית משמעותית לזהות המינית. אף שהתפיסה הליברלית טוענת שאין זה משנה מהו המקור להתנהגות מינית מסוימת כל עוד היא נעשית עם מבוגרים אחרים בהסכמה, רבים מהנאבקים על הכרה בנטייתם המינית נוטים להעדיף את ההסבר הביולוגי - הרי אם מדובר בתכונה מולדת היא אינה ניתנת לשינוי ולכן אין ברירה אלא לקבל אותה.

המתנגדים להכרה בנטיות מיניות שאינן הטרוסקסואליות קלאסית, לרוב יאמרו כי אין מדובר בעניין מולד אלא נלמד, ומתוך כך נגזרות הפעולות שהם נוקטים, כמו "טיפולי המרה", הרחקת ילדים מהשפעה בכיוון ההומוסקסואלי וכדומה.
בסוף השבוע שעבר התפרסם מאמר שבחן את הקשר בין מוטציות גנטיות מסוימות לנטייה המינית של הגבר, והוסיף עוד קיסם למדורה.
המחקר, שפורסם ב-Scientific Reports (אתר המו"ל של כתבי העת מקבוצת Nature, המפרסם מחקרים ראויים מבחינת איכותם המדעית אך אינו בורר אותם לפי חשיבותם), איתר שתי וריאציות גנטיות שנמצאות במתאם עם הומוסקסואליות. עדיין לא ברור עד כמה משפיעים ההבדלים הללו על הנטייה המינית ביחס להבדלים גנטיים אחרים שלא זוהו במחקר או להבדלים סביבתיים בין הנבדקים, אולם בדיקת השפעתם של גנים אלה על ההתפתחות יכולה לשפוך אור על האופן שבו מתפתחת הומוסקסואליות.
אזור אחד בכרומוזום 13 בגנום, שבו הופיע הבדל בין הגאים לסטרייטים, נקשר בהתפתחות ההיפותלמוס במוח במהלך ההיריון, זמן לא רב לפני הלידה. בשנות ה-90 התפרסם מחקר שלפיו ההיפותלמוס של גברים גאים קטן מזה של סטרייטים, ודומה יותר בגודלו להיפותלמוס של נשים. הסיבה לא הייתה ידועה, והממצא כעת תומך בהסבר שלפיו הגן משפיע גם על מבנה המוח וגם על הנטייה המינית.
הגן השני, TSHR, מייצר חלבון הקשור לגרוי בלוטת התריס. הממצא הזה תואם את השכיחות הגבוהה יחסית של מחלת גרייבס, המזוהה עם פעילות יתר של בלוטת התריס, בקרב הומוסקסואלים.
החוקר אלן סנדרס, מ-North Shore University באילינוי, מדגיש שגם גבר עם שתי הווריאציות הגנטיות הללו עשוי להיות סטרייט. כמו תכונות רבות, גם במקרה הזה כנראה מדובר בתכונה שיש לה מגוון גורמים, סביבתיים ומולדים, וגאים שונים יכולים להפוך ל"כאלה" מסיבות שונות."

בקיצור , רב הנסתר על הגלוי בנושא זה , יש עדיין חילוקי דעות לא מעטים ולכן , עבדכם הנאמן אינו תומך בהפיכת ילדים לשפני ניסיונות כל עוד לא תהיה תמימות דעים בנושא.

יאללה , תצרחו במקהלה , "הומופוב" - אני נהנה מכל רגע
 

שחר 676

Well-known member
מנהל
ניסיתי תמיד להבין את "אפקט העדר"

גם אצל הימין וגם אצל השמאל אך אצל השמאל הבעיה הרבה יותר קשה שכן הם אמורים להיות הרבה יותר חכמים מאוכלוסיות אחרות


ובכן , הגעתי למסקנה שהרצון הזה להיות משויך למה שקרוי " השבט החושב" אינו אופייני רק למשתכנזים בזויים , הוא אופייני גם לרבים מאנשי השמאל הישראלי , אשכנזים ומזרחים כאחד.

לדוגמא : התקשורת הישראלית ומובילי דעת קהל אינטרסנטים שמאלנים החליטו כי זה מאד "נאור והגיוני" לתמוך בכל עמדות הקהילה הגאה ללא יוצא מן הכלל , כאילו אומרים "סמכו עלינו , אנו נציגי החכמה עלי אדמות וכל מי אשר רוצה להצטייר בעיני הבריות כאינטלקטואל רם מעלה חייב להתיישר עם כל עמדותינו "


וכך יוצא , שגם אנשים נאורים בעיני עצמם
מוצאים עצמם תומכים בדעות מטורללות מבלי להפעיל קצה קצהו של הטלת ספק בריא , מבלי לשאול שאלות מתבקשות , מבלי להסתמך על מחקרים מדעיים לכאן ולכאן אלא רק על מחקרים אשר תומכים במה שהוכתב להם ע"י חונטת "הנאורים והמתקדמים"
.
וכך הם מוצאים עצמם מגיעים עד ידי תמיכה בניסיונות של חשד לגידול מלאכותי של תופעת החד מיניות באמצעות אימוץ / פונדקאות של ילדים בתאי משפחה גאים וזאת מבלי שתהיה להם תמימות דעים של עולם המדע.
כלומר , נעשה מן הילדים " שפני ניסיונות" ואם הם יהפכו לחד מיניים בבגרותם הרי זה משובח או שפשוט נודה בטעותנו ונאמר , אופס טעינו " ונמשיך לחייך כאילו כלום לא קרה


"אפקט העדר" נמצא גם בימין וגם בשמאל אך אצל השמאלנים הבעיה קשה הרבה יותר , הם הרי אמורים להיות "אור אינטלקטואלי" לשאר אחיהם הימניים אשר לא ניחנו במוח אנליטי מתוחכם
.
 

dory141

New member
צהריים טובים, בלי קשר לנושא שדיברת עליו- עדריות קיימת בחברה

האנושית מאז ומעולם. רצוי שאנשים יחשבו ויפעלו על דעת עצמם, אבל הבעיה היא שרבים משנים את עורם, בחיים המקצועיים והאישיים, מחשש שיסתכלו עליהם באלכסון. מודה שלא פעם אני אחד מהם, אבל אני משתדל לחשוב בכוחות עצמי. אתה בטח שם לב בדעות שלי, שלפעמים אני נותן מלה טובה למישהו שאני ממש לא סובל. שיבחתי בפלטפורמה הזאת את מיקי זוהר ואת מירי רגב, כשהגיע להם לדעתי. כמובן שירדו עלי, אבל לא ממש אכפת לי.
 

שחר 676

Well-known member
מנהל
כל הכבוד על הכנות שבדבריך.

כתבת משפט יפה "הבעיה היא שרבים משנים את עורם, בחיים המקצועיים והאישיים, מחשש שיסתכלו עליהם באלכסון "

הווו , אילו ידעת עד כמה מדויק המשפט הזה.
 

שחר 676

Well-known member
מנהל
ברנהיימר: "הומוסקסואליות היא נרכשת, בעקבות הטיפול התחלתי ...

להסתכל על בנות"...

שלום שמאלנים נאורים למראית עין שלי
.
הפעם רציתי לענין אתכם עם סיפורו של הומוסקסואל מוכר שלא חושב שכל ההומואים נולדו הומואים.
בחרתי להדגיש עבורכם התבטאויות מעניינות.......
אז אני מבקש מכל "החכמים בלילה", אלו בעלי המוחות המקובעים אשר חשים כי "הנאורות והקידמה" היא נחלתם הפרטית בלבד להיחשף גם אל דעות ותחושות מעט שונות.
אני כמובן מחוייב להזכיר שאין בדבריו של נשוא הכתבה משום הוכחה כלשהי, דבריו מעלים {לדעתי} אי אילו תמיהות....

אבנר ברנהיימר, מבכירי התסריטאים בארץ, יוצר הסרט “יוסי וג’אגר”, סדרת הטלוויזיה “אמא ואבאז” ועוד. ברנהיימר יצא מהארון לפני שנים רבות והוא חי עם בן זוגו. בראיון שהתפרסם השבוע במגזין “ליידי גלובוס”, ובראיון שהתפרסם ב”הארץ” הוא מספר כי בעקבות הטיפול הפסיכולוגי שעבר גילה את הצד ההטרוסקסואלי שלו. ברנהיימר יוצא נגד “הטרור הקהילתי” המטיף ליציאה מהארון, הוא סובר כי הבחירה באורח חיים זה אינה נותנת מענה למצוקה, והוא קורא לחופש בחירה גם בתחום המשיכה המינית.
להלן קטעים מהראיונות:
“אני לא חושב שכל ההומואים נולדו הומואים”
– בדקת את המשיכה הזו?
“אני לא אפתח את היחסים שלי עם ערן כדי לבדוק את זה, זה גם לא שבא לי לממש את זה. אבל אני הרבה יותר מודע לנשים כיצורים מיניים, למורכבויות שלהן. אני אגיד עוד משהו שהרבה הומואים לא ישמחו לשמוע, שהוא לא פוליטיקלי קורקט. אני לא בטוח שהומואיות היא גנטית. הפוליטיקה של ההומואים נורא רצתה להגיד: זה גנטי, תקבלו אותנו כי נולדנו ככה. ואני אומר: סליחה, מי אתם שתקבלו אותי או לא תקבלו אותי, בין אם נולדתי או לא נולדתי ככה, גם אם הומואיות זו בחירה, אתם תקבלו, כי זו בחירה שלי.
“אבל אני לא חושב שכל ההומואים נולדו הומואים, יש משהו שהוא כן ביחסים במשפחה, בין האבא והאמא והילדים, שמוציא איזה פוטנציאל של הומואים ולסביות. אין לי שום ספק שזה שילוב של גנטיקה ומערך כוחות במשפחה.
“אני חושב שבאופן אישי היו לי יחסים מאוד סימביוטיים עם אמא שלי, שהייתי צריך להרחיק אותה קצת, ובחירה בגברים הייתה רצון לשים גבול ביני לבינה. לבחור בגברים, אולי מתוך חרדה שאבחר בה, שאולי אשכב איתה. אדיפלי לחלוטין. זה עלה תוך כדי הטיפול. ברגע שהשלמתי עם האזורים האלה, הצלחתי להכניס אישה לחיים שלי, כי נשים כבר לא מעוררות בי חרדה שאבלע בתוכן, שאשכב עם אמא שלי. זה נרגע אצלי”.
– לשיטתך, נטייה מינית היא הפיכה. ואם כך, יש הטוענים שאפשר לעשות טיפולי המרה.
“אולי זה הפיך, אבל השאלה למה להפוך את זה? אין שום סיבה להפוך לסטרייט, זה לא משהו שמעניין אותי. זו ברכה שיצאתי הומו”.
“חלק מתים לחזור לארון”
– מה תגיד למי שמתלבט אם לצאת מהארון?
“חלק מהחופש שאני רוצה לחשוב שהגענו אליו הוא שנפסיק להגיד לאנשים בקהילה איך להתנהג. צאו מהארון, אל תצאו מהארון. תעזבו אותנו בשקט. יש שקר שמספרים בקהילה שלנו: ‘תצאו מהארון והכול יהיה טוב, תהיו מאושרים’. מה זה הבולשיט הזה? זה טרור קהילתי. זה שקר, מוכרים פה שקר לאנשים: תצא מהארון וכל בעיותיך ייפתרו, תהיה בשמים קשת צבעים של הדגל ההומואי. המציאות מוכיחה את ההפך. אולי בארון יותר רע, אבל הבעיות ביציאה ממנו לא נגמרות, רק מתחילות”.
“את יודעת כמה הומואים יצאו מהארון והמשיכו להיות עם כל הבעיות הקודמות שלהם? בדיכאון, חרדות, חלק מתים לחזור לארון. היציאה מהארון מביאה סט חדש של בעיות עם עצמך. המכה שאתה חוטף כשאתה יוצא מהארון היא לא פשוטה. בואי אני אספר לך משהו, הרבה מהנציגים הגדולים שלנו, של היציאה מהארון, חייהם לא מאושרים במיוחד, הם בדיכאונות, על כדורים פסיכיאטריים, והם עדיין ממשיכים לנקוט בשקר הזה הלאה, שהכול ורוד שם בחוץ”.
“התחלתי להסתכל על בנות”
אמרת לי קודם שאני הומו מאוד סטרייטי, ובאמת פעם הפסיכולוג שלי אמר לי “אתה מפלרטט עם הגן הסטרייטי שלך”. וזה גאוני. הומואים תמיד חושבים שכולם הומואים והם פשוט לא מודים בזה? למה לא אומרים גם שיש הומואים שיש בהם משהו סטרייטי? ולהיות אבא של יואל חידד את זה. פתאום אתה breeder.
אינסטינקט ביולוגי קדמוני הפך למשהו נפשי.
זה בדיוק זה. ואני אגיד לך משהו יותר קיצוני – התחלתי להסתכל על בנות.
באמת?
כן. ואני מסתכל על שדיים.
די, נו!
נשבע לך. אני מסובב את הראש אחרי מחשופים.

אני פתאום חושבת על זה שהומו, גם אם באמת יש לו חברות קרובות, לא חשוף באמת לאינטימיות עם אשה. יש לו את היחסים שלו עם אמו כילד וכמתבגר ואז זהו. הקופסה הזאת נסגרת.
היא נסגרת והיא נסגרת באופן מעורר חרדה.
ופתאום אתה מחזיר את זה לחיים שלך.
לגמרי. ועוד בגיל ארבעים. תקשיבי, זה היה כזה שוק. זה גם מאוד שיפר את היחסים שלי עם אמא שלי. הפסקתי לפחד מנשים ולכן הרגשתי יותר ביטחון להתקרב אליה.
מצאתם נקודת השקה.
בדיוק. יכולתי להתקרב אליה בלי להילחץ מזה שאני באינטימיות גדולה עם אשה. ולכן כל המהלך הזה של יואל ורות, הכביכול מלאכותי, העלה משהו הכי עמוק. יש לי חברות קרובות, אבל היתה התעלמות מוחלטת מכל הנשיות הפיזית. היא לא היתה קיימת מבחינתי. יותר מזה, נשים נורא מיניות ממש איימו עלי. הייתי מתרחק מהן.
תנסה להסביר למה.
היום אני כבר יודע שדווקא בגלל שהיתה לי איזו משיכה. פחד גבהים זה משהו שיש למישהו שקצת רוצה לקפוץ. גם אמא שלי היא אשה מאוד מינית. אני רואה עכשיו את הנשיות אחרי שנים שברחתי ממנה.

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000849521

https://www.atzat-nefesh.org/ברנהיימר-הומוסקסואליות-היא-נרכשת-בעק/
 
אני באמת לא מצליחה להבין למה אתה אובססיבי לנושא הזה?

מה איכפת לך מההומוסקסואלים?
תתמקד באישתך ובילדיך.
תודה לאלוהים כל בוקר שלא עשה אותך אישה ולא עשה אותך הומוסקסואל.
תתעסק בענייניך האישיים ובנערות הליווי שמספקות את הצרכים שלך שאשתך החסודה לא יכולה להעניק.
תהיה מאושר בחייך, במשפחתך ובילדיך. תחנך אותם כמו שאתה מוצא לנכון.
אתה כל הזמן חופר וחופר בנושא ההומוסקסואלי
ומנסה לשכנע את המשוכנעים בצדקת דבריך.
מביא אסמכתאות, מחקרים, מאמרים, עדויות ושאר ירקות והכל כדי להוכיח שהומוסקסואליות בכלל זאת המצאה של השמאלנים הנאורים. כאילו היא לא באמת קיימת בטבע ולא באמת דוד אהב את יהונתן יותר מאשר כל אישה אחרת.
בתור אחד שמאוד גאה בסטרייטיות שלו,
הרי אתה מדבר על הומוסקסואליות מעבר לרגיל.
אני מכירה הומוסקסואלים. המון. הם לא מדברים על הנושא בכלל. הם חיים את החיים שלהם כמו כולם. אוהבים, שונאים, עובדים, מתאהבים, בוגדים, מתחתנים, מאמצים ילדים, מנסים בכל כוחם לחיות את החיים האלו במסגרת מה שהטבע
נתן להם בעולם הזה.
ואתה, איש קטן ומושתן, מפמפם שוב ושוב את ההתלבטויות שלך
עם ילדיך ועם הנושא הזה כאילו זה מה שבוער בעצמותיך.
מנסה להוכיח קבל עם ועדה שאתה גבר גבר.
גבר אמיתי לא מתעסק בנושא הזה בכלל. זה לא מעניין אותו. זה לא מעסיק אותו וגם לא מנסה להשליך מהנושא הזה לפוליטיקה. אתה מנסה לקשר את ההומוסקסואליות לשמאלנות ולבחירה מרצון. הומוסקסואליות היא גנטית ולראיה משפחות רבות בהן שני אחים הם הומוסקסואליים או שתי אחיות, שתי בנות דודות, לסביות. אתה מביא כל מיני עדויות של אנשים בודדים מתוך הכלל. אני יכולה להביא לך מיליון סטרייטים כביכול שהם עדיין בארון מהסיבה הפשוטה שהם בעצמם לא הגיעו לתודעה של מה הם באמת. כל אחד חי לפי מה שמתאים לו בסביבה שלו.
אתה לא הומופוב,
אתה סתם אובססיבי, משועמם, נקמן ונטרן שהיה רוצה להעלות באש
ולשרוף את כל מי שלא חושב בדיוק כמוך ואת כל מי שלא מעריץ את
דבריך כאילו היו תורה מסיני.

יום טוב שיהיה לך ושבת שלום
ומאחלת לך באמת בריאות שלימה
ופחות אובססיביות לשמה.
 

שחר 676

Well-known member
מנהל
הוו ברוכה הבאה...., תיארתי לעצמי שלא תצליחי להתאפק


אתחיל בכך שאני אוהב מאד סקס וביקורים חצי שנתיים אצל נערת ליווי מובחרת עושה לי טוב על הלב. גיוון הוא דבר נפלא.
מדובר בפורום מכובד , האם היית רוצה שאזכיר את דעותיי לגבי היחסים בינך לבין בעלך ?
אם את רוצה לדון באישתי החסודה בואי לקומונה שלי ונדון בהרחבה בה ובבעלך.
למה את מכנה אותי "מושתן" - מדוע את מקללת אותי ?

אם תמשיכי כך אפנה אל המנהלת בתלונה עליך....

האם לאדם אסור לכתוב את דעתו ?
את כועסת עלי מפני שאני כותב את דעתי אשר מנוגדת לשלך ?

ועכשיו אני קצת עסוק , מאוחר יותר אגיב בהרחבה לדברייך , מבלי לפגוע , בקומונה זו אני משתדל לשוחח לגופו של נושא בלבד.
 
אל תגיב בהרחבה ולא בקיצור

אין לי שום כוונה להיכנס איתך לדיון.
לך לטיפול. מאחלת לך
בריאות שלימה למען ילדיך.

בכל אופן,
ממילא רוזי תמחוק את תגובתי,
חבל על הזמן שלי. הקומונה שלך לא ראויה לכף רגלו של אדם.

שבת שלום.
 

RossieL

Active member
כמה מילים קטנות

פעמים רבות חלקתי על דעותייך, התנהלותך ותגובותייך.
לא הפעם.
הפעם, בכל מילה איתך!

שבת שלום
לך ולכל בני ביתך

תוספת בעריכה

למה? למה ככה את ממעיטה בערכי?
ממש העלבת אותי בסיפא של תגובתך השניה
 

שחר 676

Well-known member
מנהל
ברור שאת בכל מילה איתה , זכותך

המלאה , שהרי "נאורות" מסוג מסוים היא דבר מדבק

מה עם איזו התייחסות למחקר אשר פתח את השרשור ?

נוו , הצלחתי לעורר קצת את הפורום הזה , לא מגיעה לי טפיחה על השכם ?

ראו איך הצלחתי להפשיר את היחסים בין שלושה גולשים מאד "נאורים" אשר חזרו לכתוב יחד תחת קורת גג אחת למרות משקעי העבר.
 

poseidon111

Active member
האמת היא שכאב לי לקרוא את דברייך. כאב מכיון שאני יודע

שבניגוד לעצותיי אלייך את פשוט נפגעת מדבריו של אדם שכל מוסד ראוי היה מרחיק אותו משורותיו.
את צריכה להבין (שוב), טבעו של האדם הזה הוא לפגוע היכן שהוא חושב שיש לו יתרון יחסי. הוא לא הומו (לפחות לא כלפי חוץ) אז זה נתפס כיתרון עלייך. הוא ילעג
הוא יפגע והוא ינגן על זה. זה מוציא אותו לרגע מהמצב האישי בו הוא נמצא.
משום מה תמיד התייחסתי אליו בכפפות של משי יחסית לדברים שיכולתי לכתוב.
הוא נתפס בעיני כארנב מבוהל שבורח מעצמו על ידי חבירה לכל האלמנטים שבעיניו הם חלשים אף יותר ממנו. הוא מוכיח את "גבריותו" רק על ידי פגיעה בך משום שאת עדינה בהתבטאויתיך. את זוכרת מה קרה לו כל פעם שניסה לעשות זאת לאנשים פחות עדינים. הוא נס על נפשו ליילל במדמנה.
הרי מה יותר קל מאשר ללעוג לו על הקמצנות החולנית שלו שפוגעת בבני משפחתו?
ללעוג לו על המראה שלו ובני משפחתו, ללעוג לו על "חוכמתו", על העובדה שהוא חנפן ולקקן מהסוג הנקלה, ללעוג לו על סיפורי אלף לילה ולילה שהוא מספר על השכלתו עושרו ורווחתו וזה רק על קצה המזלג.
הרי העובדות מוכיחות תמיד את ההיפך ואלו עובדות שהוא מספק רק שבעוונותיו הוא לא שם לב לזה אפילו.
יש מישהו אצלו במדמנה שעושה ממנו חוכא ואיטלולה על בסיס קבוע, אז מה, את חושבת שהוא לוקח משהו מזה ומנסה להפנים? מה פתאום.
"המורה" שמסביר ומראה ומוכיח לכולם (בסגי נאור) הוא לא יותר מקופי פייסט של דברים בהם הוא נתקל. גם אז הוא לא תמיד מצליח להבין מה הוא קורא בעצם.
הוא והחבר שלו הם מקרה קיצון של ישראל הלבנטינית. את שיחסית אליו הצלחת
לבנות משפחה בריאה נחשבת כמובן למשתכנזת רק מכיון שאת מצליחה.
הוא שלמרות כל מאמציו נשאר הרחק מאחור סבור שזה רק בגלל שהוא מזרחי.
כך ימשיכו עוד דורות רבים של מקופחים רק מכיון שהתירוץ לאי הצלחה הוא "אני בסדר זה האשכנזים השמאלנים המנייאקים שלא נותנים לי להצליח". בחינה עצמית? התבוננות פנימית והפקת לקחים? מחשבה איך הוא יוצא מהבור? הצחקת אותי, זה לעולם לא, זה קשה מידי אז בוא נפגע ביחפה לשיפור הדימוי העצמי.
אני מדגיש, ביקורת עלייך היא לגיטימית אבל על אורח חייך ובני משפחתך? לחלוטין לא והוא עושה זאת שנים.
אני מבטיח לך שהוא היה מאוד רוצה להיות כמוך מהרבה בחינות, מספיק שתראי איך הקנאה שלו בכל מי שמצליח אוכלת אותו לאט לאט.
הוא ראוי לרחמים יותר מכל דבר אחר.
 

שחר 676

Well-known member
מנהל
פוס , נרגעת ? הוצאת הכל מהבטן

או שנשאר עוד ?
אתה צריך להבין יקירי , אני לא אתן לך לדרדר את השיח בפורום איכותי ורציני כמו זה.

את המענה לפוסט הנוכחי תקבל במיקום הוירטואלי הסודי שלנו אותו אתה קורא באדיקות.


אני דווקא רוצה לעזור למנהלת הפורום שלנו לעצב פורום נטול התייחסויות אישיות , היא הביעה את רצונה עשרות פעמים בעבר ואם תמשיך עם הפוסטים התוקפניים שלך אתה תעלה את חמתה , ראה הוזהרת


אני לא מבין , בא אדם , כותב את דעותיו ובתגובה לכך מותקף אישית.

אתם הרי נאורים , אתם הרי בעד דיון לגופו של נושא ולא לגופו של אדם , אתם הרי הרבה יותר אינטילגנטים מבור כמוני .


פוס יקר , דעותינו אחד על השני ידועות והן לא ישתנו לעולם , הבה נניח להם בפורום זה , במידה ולא אתלונן עליך בהנהלת הפורומים תלונה קשה ביותר.....
 
היי פוס, קראתי את דבריך עכשיו בעיון

והאמת היא שאין לי הרבה מה להגיד
מלבד זאת שאני מוכרחה לציין שלא נפגעתי כלל וכלל,
היו דברים אחרים הרבה יותר חמורים שהוא כתב שמהם באמת נפגעתי
ולא הגבתי. כשאני נפגעת באמת אני לא מגיבה. אני נותנת לזמן לעשות את שלו,
סופרת עד עשר. נושמת עמוק עד שזה עובר.
הפעם קראתי, בכלל לא נפגעתי, ההיפך, הבנתי עם מי יש לי עסק ולכן באמת
שאלתי את מה ששאלתי מתוך סקרנות נטו. זה מאוד מסקרן אותי התופעה הזאת
שנקראת שחר, והאובססיביות הזאת שיש בו בנושא הזה. לי בכל אופן זה נשמע
כמו משהו מאוד חולני ולא בריא נפשית. אדם בריא בנפשו לא מתעסק בנושא הזה כל כך הרבה ולא יוצר אובססיביות כזאת שדורשת טיפול.
מאוחר יותר ראיתי שיש בפורום עוד אשכול שעוסק בנושא הפונדקאות
וגם שם הוא כיכב עם עוד כמה משתתפים, הדיון הוא לגיטימי. הכל טוב.
זכותו של כל אדם לחשוב מה שהוא רוצה ולחיות את חייו באופן שהוא מוצא לנכון.
לא מקבלת את העובדה שהממשלה הזאת עם אוסף החוקים שלה
הופכת אזרחים מסויימים לאזרחים סוג ב' ואזרחים אחרים לסוג ז'
ומרוממת לדרגת אלוהות את היהודים החרדים שמקבלים הכל, את כל הזכויות
רק בגלל שחתכו להם את הז*ן ולא משתתפים בחובות. זאת הממשלה הנוכחית
שמוסיפה חטא על פשעי אבות האומה שלא חזו מראש את הצרה הצרורה
שיום אחד תפלג את האומה הזאת לשתיים.


שבת שלום
 

שחר 676

Well-known member
מנהל
אני שמח שלא נפגעת , גם אני לא נפגע מן "הברכות"

שאת ממטירה עליי .

אני שמח מאד על כי נפל בזכותי לכתוב לכם על נושאים רבים ובכך אולי להעשיר אתכם.

מחקריו של ד"ר אורי מילשטיין על רבין ז"ל היו מרתקים , לא כך ידידיי ?
אישיותו של שמעון פרס ז"ל , תקופת הסזון , רצח לוחמי אצ"ל מנוטרלים אשר ברחו מן האלטלנה , אישיותו של קסטנר, שלטון מפא"י הארור , פירוש הביטוי
"משתכנז" , מרגלים יהודים אשר תמיד מגיעים מצד אחד של המפה הפוליטית, תושבים מפונקים ונהנתנים אשר חיים בהרבה מעל ליכולתם הכלכלית ועוד נושאים רבים ומגוונים עד שהגענו לנושא חד המיניות הנרכשת או לא.

בקיצור , כל הנושאים שלא רציתם לדון עליהם {מענין מדוע?}

לדעתי אתם צריכים להודות לי , בזכותי אתם מוכנים לחיים האמיתיים.
מה אתה אומר פוס? אני צודק או אני צודק ?


.
 

שחר 676

Well-known member
מנהל
אשתדל לענות לך ברצינות ולעצם הנושא בלבד.

אני מאשים את חונטת "הנאורות" בכפיה מחשבתית , כפיית דעות אשר הן כביכול נאורות
.
אותה חונטה נוהגת ללעוג ולהשפיל את כל מי אשר חושב אחרת ממנה ויש אנשים חסרי בטחון עצמי משווע , הם כמהים לחסות תחת צילו של אותו מועדון חברים "נאור ומתקדם" ולכן הם מחצינים ותומכים נחרצות בדעות מבוססות אג'נדה אשר יש עליהן מחלוקת.

הם יעשו הכל על מנת שהחונטה לא תכריז עליהם כבורים ועמי ארצות , הרי ידוע לכל כי אסור לחלוק על אף דעה מטעמה של החונטה וכל העושה זאת מסתכן בנידוי והחרמה...
{ שאלו את גולדן המסכן}

הנושא אשר קרוי "חד מיניות נרכשת או לא" הוא נושא ראוי ואני בסה"כ הבאתי את דעותיי הלגיטימיות בנושא אך בשל כך מיד חטפתי מקלחת צוננין אישית.

אני לא קבעתי שחד מיניות היא נרכשת בלבד וזכותי להטיל ספק לאור המידע הנוסף אשר אליו נחשפתי במהלך השנים , אני בטוח שיש לה מוערבות גנטית אך אולי יש גם מוערבות סביבתית/משפחתית ולכן הבאתי מחקר מסוים ואת דעתו של חד מיני מסוים.

אני יכול לומר לך שקראתי עוד כמה דעות של אי אילו רופאים מוערכים בנושא אשר חולקים על הסברה כי חד מיניות היא גנטית בלבד. {אולי אביא אותם בהמשך}
כך שאין תמימות דעים בנושא זה וזאת למרות החד משמעיות אשר ננקטת ע"י רבים מבני הקהילה הגאה.

הדיקטטורה המחשבתית הנאורה הזו מפריעה לי ולכן אני מוצא לנכון לכתוב את השגותיי דווקא בפני גולשי פורום זה אשר חלקם מאד מאד נאורים......


אני לא אתמוך באימוץ ילדים ע"י משפחות גאות עד שהמדע יגיע לתמימות דעים בנושא זה שכן ילדים אינם אמורים להיות שפני ניסיונות , יש להוסיף כי לנושא זה יש השלכות אחרות אשר להן לא אכנס כעת.

אני לא בא אליך בטענות כלשהן , בסה"כ אני מבין את עמדתך האישית בנושא אך אני בז לכל אותם "נאורים למראית עין" אשר עומדים דום למשמע כל דעה לא מבוססת אשר נתמכת ע"י החונטה השמאלנית תקשורתית מבלי להטיל ולו ספק קטנטן , הרצון הזה להיות חלק ממועדון "איכותי וייחודי" גורם להם להיות סוג של רובוטים , בדיוק כמו אותם חותמי עצומות סדרתיים מן השמאל הישראלי.


"הספק הוא האבא של התבונה" וחוסר הבטחון של המסכנים הללו גורם להם להיות הרבה פחות נאורים מכפי שהם באמת
{והמבין יבין}

איני מתכוון להתייחס לכל "הברכות" אשר בירכת אותי שכן את במו פיך קבעת בפוסט שלך כי איני "הומופוב" וזה בהחלט דבר אשר מפריד אותך לטובה מיתר "הנאורים" אשר כותבים פה


אז אני מודה לך על המחמאה ומאחל לך שבת שלום.
 
למעלה