שוב ידיעה שמקוממת אני רואה רק אותי:

אנטוליו

New member
שוב ידיעה שמקוממת אני רואה רק אותי:

אלמונים ניקבו הלילה (חמישי) צמיגים של שתי מכוניות וריססו כתובות נאצה על קירות בכפר עוריף שליד שכם. בין היתר נכתב: "כאן גרים אויבים. לגרש או להרוג" ו"יהודים לא שותקים". זאת, בהמשך לדיווח פלסטיני מאתמול כי הושחתו עשרות עצי תאנה וגפנים ליד הכפר בורקא הסמוך לשכם.
ברור שמעשה נבלה זה בוצע ע"י דמויות אפלות אלה שרוקדים כאן על הדם, אבל אף אחד אינו מעוניין להקשות עליהם, כי הרי חבריהם יושבים בממשלה:
https://www.youtube.com/watch?v=gMACaiclAHc
 

אנטוליו

New member
במה קשורים קישוריך בנושא שהעליתי -

הצקה של אוכלוסייה בשטחים הכבושים ע"י המתנחלים על מנת ללבות שנאה כלפי היהודים גם כאן וזה בנוסף למקום שם היא כבר הייתה קיימת - באירופה? תמיד היה בעם היהודי חלק חשוך וקנאי שפעל בשם היהדות ובכך השניא את כלל היהודים על שכניו. אחרי שגורשו מאירופה הם עושים את זה כאן באין מפריע ואתה וכמותכם במקום לגנות אותם, נטפל אלי כאילו אני אשם בכל הרדיפות שהיו מנת חלקם של היהודים. לפחות הגבת, אם כי לא במקום - שאר באי הפורום שתקו - כנראה היחס הגזעני מצד המדינה לא מזיז להם.
 

TaL53

New member
אוהו טוליק!

אם נתחיל לספור את ההודעות הלא קשורות שלך.. בכלל יהיה משעשע. אז מה אתה אומר על הכתבות מהאתר האהוב עלייך? גם ככה לאף אחד לא מזיזות ההודעות שלך והנה- יש לך לפחות גולש אחד שמוכן לשמוע את דעותיך.. אם תהיה מסוגל להסביר אותם בלי להתחמק..
 
למעלה