שהידה מעזה.

אנטוליו

New member
שהידה מעזה.

שיחת היום בעיתונות בינלאומית זו חיסול מתנדבת עזתית בסהר האדום רזאן אל נג'אר. הנה למשל כתבה עליה באנגלית באתר שאני מבקר שם כל יום: http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=171122 יש שם הרבה סרטונים, אבל משום מה הם לא עובדים, לכן בחרתי סרטון מהיוטיוב עליה:
https://www.youtube.com/watch?v=Pp2ztMy9ZrE
וכאן טקס הלווייתה:
https://www.youtube.com/watch?v=GPyxGnGF-Cs
כמובן בכל העולם מגנים את ישראל ויש רק אדם אחד - ח"כ סמוטריץ' מהבית היהודי שקרא לצערי לממשלה להמשיך ולפגוע ללא רחמים באוכלוסייה האזרחית בעזה.
 

dory141

New member
סמוטריץ' פרובוקטור

הטמטום נמצא ב-DNA שלו, זה בדוק.
 

RossieL

Active member
לא מלאך רחמן

דובר צה"ל בערבית, רס"ן אביחי אדרעי, פרסם סרטון בחשבון הטוויטר שלו בו נראית רזאן אל-נג'אר כשהיא משליכה רימון עשן ומודה ששימשה מגן חי למתפרעים • "האם פרמדיקים בעולם מיידים רימונים ומשתתפים במהומות?"

מתחקיר ראשוני של צה"ל עולה כי נג'אר לא נהרגה מירי ישיר של צה"ל, ואולי אף נהרגה בכלל מירי תועה של פלשתינים. באירוע ביום שבת נורה מספר מצומצם של כדורים שנשלט על ידי המג"ד והמח"ט שהיו באזור, ולא התבצע ירי ישיר לעברה. נבחנת האפשרות שהפרמדיקית נפגעה מנתז של כדור ולא מפגיעת כדור ישירה. לא נפסלת האופציה שאנשי החמאס הם אלה שירו בה.

כזכור, ביום העברת השגרירות לירושלים דיווח ארגון החמאס על תינוקת בת שמונה חודשים שנהרגה משאיפת גז מדמיע, מה שמאוחר יותר התגלה כשקר. התינוקת מתה בביתה כתוצאה מדום לב והובאה לגבול על ידי משפחה, ונבדק האם המקרה של הפרמדיקית אל-נג'אר דומה.

 
למעלה