לגבי הפלסטינאים, מדוע העולם בא רק אלינו בטענות ולא למצרים?

לגבי הפלסטינאים, מדוע העולם בא רק אלינו בטענות ולא למצרים?

משהו לא ברור לי, הרבה מדינות בעולם עושות עלינו חרם ובאות אלינו בטענות שאנחנו כביכול עושים מצור על עזה (דבר שלדעתי הוא ממש לא נכון, מאות משאיות עם מזiן וציוד נכנסות לשם כל יום!) אבל לעזה יש הרי גם גבול גדול עם מצרים, מדוע אף אחד לא בא בטענות כאלו גם כלפי המצרים? למה רק ישראל אשמה?
 

dory141

New member
זהו, וישראל עוד נסוגה מעזה

האו"ם הוא גוף אנטי-ישראלי במהותו, אז על מה מתפלאים בדיוק? כמעט כל הוועדות שם הן משחק מכור אחד גדול.
 

אנטוליו

New member
אנסה להסביר לך:

בעזה חיים פלסטינים וצאצאיהם שגורשו ע"י היהודים ב-48 מהישובים שלהם בדרום השפלה ונאלצו להתקיים מאז כפליטים חסרי בית. אדמותיהם נתפסו ללא כל תמורה ע"י מדינת ישראל, כך שעל ישראל מוטלת חובה מוסרית לדאוג להם ולפצות אותם, כמו שגרמניה פיצתה את היהודים קורבנות השואה. המצב כיום הוא שהם חיים ללא שום עתיד ותקווה במין גטו או מחנה ריכוז גדול מסוגר ע"י גדר תיל ומוטל עליהם מצור יבשתי, ימי ואוירי.
 

ruven7

Active member
אתה צוחק,נכון?

עזה נכבשה ממצרים 1967 במלחמה שישראל לא בחרה בה.
מי שהפך אותה למקום הכי גרוע זה חמאס.
 

dory141

New member
מה זה העולם? אמירה כללית מדי

יש גם אוהבי ישראל בחו"ל, כולל נוצרים.
 
כשאתה מתסכל על דפוסי ההצבעה באום למשל, רוב העולם נגדינו

ולדעתי זה בסופו של דבר בגלל יהדותינו, הרי סיכסוכים יש בהמון מקומות בעולם, נעשים מעשים איומים אפילו רצח עם, אבל אף מדינה לא מוקעת כל כך הרבה פעמים כמו ישראל.
 

dory141

New member
יש בכך משהו

בכל מקרה, צריך גם לבחון "ברמת האזרח הקטן". כיצד ממשלה מתייחסת לאזרחיה היהודים. במשך שנים, עד תקופת ארדואן, הקפידו להפריד בין הקהילה היהודית לבין מדינת ישראל. גם כאשר נמתחה ביקורת על המדינה, כמו חוק שריון הגולן, שנחקק בתחילת שנות ה-80, השלטונות הבהירו שהם לא רואים בקהילה היהודית "שותפים למדיניות ממשלת ישראל". בשנות ה-90, תור הזהב של שתי המדינות, כמעט ולא היו תקריות אנטישמיות. ובכל זאת, הייתה כבר אז, שנתיים לפני עליית ארדואן, הפתעה לרעה: מיין קאמפף של היטלר הודפס מחדש בטורקית ונהיה לרב מכר. זה מעיד על רובד אנטישמי חזק מאוד שיש שם.
 
שנאת יהודים זה יסוד מאוד עמוק בעולם, ההיסטוריה מלמדת

אבל ברמת האדם הבודד ברור לי שלא כולם שונאים אותנו.
הבעיה היא שזה לא נשמע.
 
למעלה