השועל החכם עושה בית ספר לכולם

RossieL

Active member
השועל החכם עושה בית ספר לכולם

המדינה כמרקחה.
ומצאתי מאמר מענין, לעיונכם
מאת ניר (שוקו) כהן

"ממזר", "ערמומי", "שד משחת" - כל הסופרלטיבים נכונים.
מתברר ש"מר תפוח אדמה" גרסת מפכ"ל משטרת ישראל, הוא יצור הרבה יותר מתוחכם ממה שחשבנו. אחרי שהרדים את כולנו עם ההמלצות בפרשות 1000 ו-2000, ואחרי שהבטיח בראיון טלויזיוני שנוי במחלוקת הפתעה וקיים בצורת המעצרים בפרשה 4000, הוא סיפק אמש את הסטמפה האחרונה: שלמה פילבר, מי שכבר קיבל את הכינוי "השולה זקן של ביבי" חתם על הסכם עד מדינה. וזה, גם נתניהו יודע, כבר לא רק סיגרים ושמפניה.

כשהמפכ"ל מונה בידי נתניהו, בשלהי 2015, נדמה היה ששלטון הימין מינה את איש שלומו המובהק: חייכן עם שפם, חובש כיפה ענקית, מתנחל הארדקור. האדם האחרון שמישהו היה מאמין שיהיה זה שיקבור את ראש הממשלה - החריף והמיומן הזה.

אבל עד מהרה התברר אחרת. אלשיך נתן לחוקריו גיבוי מלא ללכת בנתיב העובדות. וככל שהצטברו במהלך השנה העדויות המטרידות, כך הלכה וגברה ההסתערות עליו ועל המשטרה. הוא הותקף בפראות בידי נתניהו ושרתיו, אחד מהם (זוכרים את ח"כ דוד ביטן?) שקוע גם הוא עד צוואר בחקירת שחיתות וקולו נדם. האחרים ממשיכים במסע הרדיפה: ח"כ אמסלם - שהוא לא פחות מיו"ר הקואליציה - קורא "שטינקר" למי שנענה לזימון המשטרה לחקירה, כאילו הייתה המשטרה איזה ארגון עוין שאסור לאזרחים לשתף עמו פעולה. והבוקר הוא גם הבהיר לנו ש"עד מדינה זה דבר נחות"; יו"ר ועדת הפנים קיש מזמין את המפכ"ל ללינץ' מתוקשר בוועדה שלו; וח"כ ספסל אחורי קבע ש"מה שעושים לנתניהו זה גמו רצח רבין".
מעניין מי זה יגאל עמיר באנלוגיה המפגרת הזו?

אלשיך בינתיים לא ממצמץ, מקדים את כולם בצעד אחד. מחזיק את הקלפים קרוב לחזה, ושולף אותם בדיוק ברגע הנכון. במשטרת ישראל צריכים להיות מאושרים, יש מצב שיחסי הציבור שאלשיך עושה בימים אלו למשטרה עוד עשויים להחזיר עטרה ליושנה, ואיתה את אמון הציבור. אולי אפילו השפם עוד יחזור לאופנה.
 

dory141

New member
בדיעבד אלשיך הרבה פחות דפ"ר ממה שחשבתי עליו

טענתי כאן, או שאולי בפורום אחר, כשרק התחילו החקירות, שאלשיך הוא לא העיפרון המחודד בקלמר, אבל גם לא טיפש מוחלט. אם הוא יראה שביבי נופל, הוא ייתן לו. למה שיסכן את הקריירה שלו בשביל אדם שנמצא בסוף דרכו הפוליטית?
אמסלם וזוהר הן מוטציות של פוליטיקאים, חוליגנים בכנסת. במדינות ערביות ודרום אמריקאיות מושחתות היו מעיפים אותם לכל הרוחות כבר מזמן. מקווה שגם דרכם בפוליטיקה קרובה לסיום, כמו של עוד כמה צעקנים (לא רק מהליכוד, יש מכל הסוגים והמינים בכנסת ישראל).
 

RossieL

Active member
ואם בעדי מדינה עסקינן

ואחרי שאמסלם כינה את לפיד שטינקר, ואת פילבר מלשן ואת יסורי נתניהו הישווה מיקי זהר לרצח רבין, בוא ניזכר מה אמר בענין עד מדינה פרקליט המדינה, שי ניצן "חתימת הסכמי עד מדינה מעבירה מסר חד-משמעי: יידע כל מי שעומד לבצע עבירה - לעולם לא תוכלו לסמוך על איש משותפיכם, עוזריכם, או הקרובים לכם ביותר, שלא יסגירו אתכם באחד הימים... ברגע האמת, כל אדם שפשע יחד עמכם, או שהיה מודע למעשיכם - ותמיד יש אנשים כאלה - יכול להפוך לעד מדינה נגדכם"

ונתניהו, כנראה!!! היה שאנן ובטוח שמעשיו, התנהלותו וגחתמותיו לעולם יישארו סוד
 
למעלה