סיפור יפה על דו קיום אמיתי

dory141

New member
סיפור יפה על דו קיום אמיתי

ביום חמישי, נכחתי בהרצאה בנושא עסקים משפחתיים באוניברסיטת בר-אילן. נסעתי במה שהם מכנים שאטל (קלנועית משודרגת), בין הבניינים. באחת התחנות עלו 2 סטודנטיות ערביות עם חיג'אב (כיסוי ראש מסורתי לאסלאם, המקבילה לשביס ביהדות), בהיסוס רב. אני חששתי ממלחמת דתות, אבל הסטודנט הדתי שישב לידי ישב והציע להן לעלות (ועוד נזף בחבר שלו מאחור שלא פינה את המקום מספיק מהר עבורן). מתחשב ואנושי, בלי ספק.
 
אבל

שינסה יהודי עם כיפה לעלות על כזה שאטל שיושבים שם ערבים הם לא יתנו לו לעלות
בדוק..
 

dory141

New member
מה הקשר?

ממילא אין כמעט תלמידים יהודים במוסדות לימוד ערביים. כיהודים, צריך לעשות הכל בשביל לנסות להסתדר עם אנשים שהם מיעוט במדינה. לתת זכויות, מתוקף אזרחותם. כמובן שצריך לדרוש חובות (שירות לאומי), ושאדם ערבי שמבצע פשעים ומתגייס לדאע"ש, יילך לכלא. עונש מוות, אם רצח על רקע לאומני או סתם על רקע פלילי. אני ממש לא חושב שכל הערבים טובים, אבל גם ההיפך נכון. אגב, נפגשתי בצבא, באוניברסיטה וכשעבדתי ביפו עם הרבה ערבים. ראיתי מכל הסוגים.
 
תלמידים יהודים במוסדות לימוד ערביים?

אתה בסדר? אין בכלל תלמידים יהודים שם,
אמרתי באונברסיטת חיפה, זה בעצם שלוחה של ביר זית כנראה..
שם עומדים דום לזכר השהידים, מניפים דגלי פלשתין אבל אסור לנופף בדגל ישראל כי זה פוגע בערבים..
 

dory141

New member
למדתי באוניברסיטת ת"א

אתה חושב שהייתי מאושר, כשראיתי "הפגנות נגד הכיבוש" בשערי אוניברסיטה בעיר שלי? ואז עוד הייתי אולטרה ימין, פי כמה מרוב הצעקנים בפורום הזה ובשכניו. עם זאת, אני שמח שבמדינה שלי יש פתחון פה לאנשים מהסוג של חנין זועבי. לא כי אני אוהד אותם, להיפך, אלא כי זו תשובה לכך שיש בישראל דמוקרטיה, לא סתימת פיות. אם יכולתי, הייתי מגרש את זועבי מישראל ודואג לה למגורים בעזה, שתראה איזו דמוקרטיה מפוארת יש שם. בזה אני מסכים עם רגב, "רוחי לע'זה, יא חאינה" (לכי לעזה, יא בוגדת).
 

ruven7

Active member
הפגנות הן לגיטימיות עד גבול מסויים

אני לא שמח שיש פתחון פה לשונאי ישראל בכנסת.
שחנין זועבי שמבחינתי היא אם כל חטאת מקבלת שכר מכספי משלם המיסים.
כל ה"כיבוש" הזה יסודו שקר.
 

dory141

New member
ומי מגדיר את הגבול בדיוק? החוק

אם מאפשרים, סימן שזה בסדר. אני שמח שזועבי יכולה להתבטא, כי זו תשובה מוחצת ל-BDS שטוענת כי ישראל מפירה זכויות אדם. שוב, שים לב שהייתי שולח אותה לחמאס בלי בעיה בכלל. אז נראה על מה וכמה היא תדבר.
 

ruven7

Active member
החוק ואולי קצת קומון סנס

אני לא מבין מדוע החוק מאפשר לח"כית שונאת ישראל שהיתה על המרמרה ומשלם המיסים משלם את שכרה להיות בכלל בכנסת ולהשתלח בישראל כםי שהיא עושה.
ומדוע לא שמים גבול ל'אמנות' (אני לא בטוח מה החוק אומר) בה ראש הממשלה עם חבל תלייה על צווארו ו'אמן' עלוב נפש דוחף את הדגל למקום בו השמש אינה זורחת וקורא לזה 'חופש ביטוי אמנותי'.
 

dory141

New member
חבל התלייה זה משהו שאני לא מאחל גם לביבי

וכמובן שהיה צריך לעצור ולהעניש חוקית את הסטודנטית ההיא.
 

ruven7

Active member
בוודאי,זוהי הסתה תחת מטריית 'חופש אמנות'.גועל נפש

 
למעלה