הגיע תורו של ליאור שליין להחשף...

RossieL

Active member
וואי, איזה ריח לא נעים

נודף מהכתבה הזו ריח מאדדדדדדדדדד ל נעים של חיסול חשבונות על רקע אישי.
ניסיון לחסל קריירה של מישהו,
פתאום כל נ' וכל ד' הופכים להיות פסיכולוגים
"המודעות וההומור העצמי שמשתקפים מהציטוט מצטרפים לאספקטים נוספים באישיות של שליין ויוצרים דמות מורכבת וחריגה. הוא מצטייר כאדיש וציני, שלא אכפת לו מה חושבים עליו, ומצד שני - אדם חסר ביטחון שרוצה להיות מקובל על החבר'ה. "הוא לוקח מאד קשה ביקורת שלילית על התכנית ונלחם במבקרים שלו", אומר נ' שעובד בתעשייה.

ובכלל, למה לא להיחשף בשם מלא? עם פרצוף מאחורי השם?
ומה עם להביא הוכחות מתועדות לכל ההאשמות נגד שליין?

זאת ועוד, לא "מצאו" "מתלוננות" נגדו על הטרדה מינית אז החליטו ללכת על בוס מתעלל?
עוד הוכחה לכך שמי שמבקש להרוס חיי אדם אחר, כל האמצעים כשרים בידיו.
אני באמת מקווה שכל הנ"ונים, ח"יתים, ד"לתים ושאר אותיות ייחשפו ויתעמתו עם שליין פנים אל פנים ואם במקרה יעוף עליהם איזה כסא, הם הרי כבר מיומנים בלחמוק ממנו, לא?


וסתם מחשבה שככה עברה בראשי, יכול להיות שכל הכתבה הזו מאד מגמתית וממומנת?
ע"י מיני גורמים שחשים עצמם תחת ביקורת נוקבת של שליין וצוות גב האומה? אז הם תוקפים חזרה? בשביל להרוג?

תמהתני
 

RossieL

Active member
ולהלן תגובתו של Lior Schleien ליאור שליי

שלום לכם.
במוצ"ש, 11 בנובמבר, בעקבות פרשת אלכס גלעדי, מתחנו ב"גב האומה" ביקורת על הנעשה בשידורי "קשת". על סביבת העבודה הפוגענית כלפי נשים, על הביזוי של נשים בתכניות שונות, על מייל ששלח מנכ"ל "קשת" לכל העובדים ובו כתב כי הקושי העיקרי שלו בפרשה הוא הפער בין ההתנהלות המופתית של החברה לבין הטענות שמושמעות נגדה. בתחתית הפוסט, תוכלו לראות את הקטע.
למחרת בבוקר עשרות אנשים שעובדים ועבדו לצדי, לאורך 14 שנות עבודתי בטלוויזיה, קיבלו פניות מכתבת "מאקו", אתר האינטרנט של "קשת". הכתבת ביקשה מהם, בע"פ ובכתב, לספר לה כל דבר שלילי שראו אי פעם בסביבת העבודה שלי, תוך הבטחה שיצוטטו בעילום שם והיא תשנה כל פרט שעלול לחשוף את זהותם, "כולל התפקיד, המגדר, כל מה שצריך". רק שיטנפו.

היום, אחרי שבועיים וחצי של תחקיר מאומץ, פורסמה הכתבה.
כמי שמותח ביקורת על מה שבא לו אני חושב שכל ביקורת עלי, מצד כל אחד, היא לגיטימית, ולא חשוב מה האינטרס, הסיבה או העיתוי שעומדים מאחוריה. זה נכון לגבי ביקורות טלוויזיה, לגבי פוסטים, ציוצים וטוקבקים, וגם לגבי כתבות תחקיר, מופרכות ככל שתהיינה. בחרתי בתפקיד הזה, איש לא הכריח אותי.

מה שחשוב לי לומר לכם, שעוקבים אחרי פה בפייסבוק והולכים איתי כבר דרך ארוכה וצופים בי בטלוויזיה לאורך שנים, הוא שנמשיך לעשות את העבודה שלנו הכי טוב שאנחנו יכולים. צוות "גב האומה", על המסך ומאחורי הקלעים, הוא הצוות הטוב ביותר בטלוויזיה. מה שאתם רואים בתכנית מייצג היטב את מה שקורה במשרדי המערכת, באולפן ובחדרי העריכה: אנשים חכמים, מוכשרים, מצחיקים, חרוצים, שבאווירה טובה, מפרגנת ושוויונית עובדים יחד כבר שנים רבות כדי לעשות תכנית כמה שיותר טובה. אנחנו לא פוחדים מפוליטיקאים שהביקורת שלנו לא מוצאת חן בעיניהם אז הם תוקפים אותנו, לא מאנשי ממון חזקים וגם לא מאנשי תקשורת. אנחנו עובדים במקום נפלא, ערוץ עשר, שעומד מאחורינו ונותן לנו גיבוי מלא.

מעט מאוד מהדברים שפורסמו בכתבה נכונים, ואני לא מוצא בהם שום דבר שלילי (דיברתי עכשיו עם "העובד שכונה כישלון", הוא מאוד צחק מכך שנכנס לכתבה הזו. מה שלא סיפרו שם זה ששמו הוא אלון קיש, ולא אני המצאתי את הכינוי שלו - אלא חבריו בגן חובה. ההורים שלו ידעו ששם המשפחה הוא קיש, למה הם קראו לו אלון? זה כישלון שלהם). הרוב המכריע של הכתבה הם שקרים גסים, ועליהם אגיב בהתאם.

לאורך 14 שנה, בהן הייתי אחראי לשידור מאות רבות של תכניות, כמגיש וכעורך ראשי, היו מעט רגעים בהם איבדתי את קור רוחי. בינם לבין הנאמר בכתבה אין קשר. במקרים הבודדים בהם היה צורך, התנצלתי על כך מידית. בכל מקרה, בתקופה זו, בה מתפרסמים מדי יום דברים איומים שאנשים מפורסמים עשו, ונחשפים הפערים בין תדמיתם הציבורית לבין מי שהם באמת, אני מבין את הרצון של "קשת" ו"מאקו" לנקום בי ולמצוא עלי סיפורים כאלה, ומתנצל על כך שלא סיפקתי את הסחורה. מצד שני, אחרי שלא מצאו סיפורים, היו יכולים לגנוז את הכתבה במקום להמציא עלי סיפורים כאלה, במסווה של לוחמים אמיצים ומוסריים למען סביבת עבודה נעימה ובטוחה. אנשים שגרים בבית מזכוכית, שלא יסתובבו עם חלוק פתוח.
 

Ron W

New member
קשה באימונים קל בקרב מבחן התוצאה טובה ומהנה מאוד

מהכרות עם תחום השידור אפילו קריין בתחנה מקומית בד"כ לחוץ מאוד
מי שבוחר לעבוד בהפקה וכד' לא אמור לחוות בלוי אלא לחץ ועצבים
 

puma141

New member
הוא זהב טהור- לעומת שוקן, לוי ושות'......אשכרה זהב!

על מה אתה מדבר?
לפעמים יוצאים לו אמיתויות מהפה, כמו בעניין לפיד.
אסור שהשנאה תיצור אדם צר אופקים שמסתכל על העולם דרך עין צרה מאוד.....:)
פשוט אסור.
 

puma141

New member
מטורף כמו החברה שלו....

משהו שם לא 100 אצל שניהם, אבל הוא כמעט היחיד שלא נסחף בעניין
הצביעות הגדולה לגבי לפיד, ואמר את מה שאמת. כמו בבגדי ה"מלך" החדשים.......:)
לפיד גרוע בהרבה מביבי, נובוריש קטן לא חכם, שאומר בד"כ את מה שלהקות בני אדם במקרה הזה, רוצים לשמוע.
ויש מי שנוהר אחריו- ההם השטחיים......הרדודים בעלי ה........."אידיאולוגיה אג'נדה".
אז אל תאמינו-שוב. דמגוג מספר אחת בישראל=יאיר לפיד.
מהפח אל הפחת........
 
למעלה