לא יאומן

לא יאומן

החוק (שאני מקווה שלא יחוקק) שאי אפשר לחקור ראש ממשלה מכהן..
ואז מה יהיה? חוק ההתיישנות? וגם חברי הממשלה רוצים להכלל בחוק הזה..
לא הגזימו? עד כמה הם מנותקים מהעם? עד כמה הם לא סופרים אותנו?
 

RossieL

Active member
אולי צריך לתזכר את רוה"מנו וחבר מרעיו

ביושבו כיו"ר האופוזיציה, אמר נתניהו לחדשות 2 כי חקירותיו של ראש הממשלה דאז, אולמרט, צריכות להביא לפירוק הממשלה ולבחירות.
"אין למי ששקוע בחקירות את המנדט המוסר והציבורי לקבוע דברים כל כך גורליים למדינה"

"מדובר בראש ממשלה ששקוע עד הצוואר בחקירות, אין לו מנדט מוסרי וציבורי לקבוע דברים כל כך גורליים למדינת ישראל, כי קיים חשש אמיתי ולא בלתי מבוסס, שהוא יכריע הערכות על בסיס ההישרדות הפוליטית שלו ולא על בסיס האינטרס הלאומי".
את הדברים האלה, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו בשנת 2008 בריאיון לחדשות 2 – אז ביושבו כראש האופוזיציה בתקופת ממשלתו של אהוד אולמרט עם תחילת החקירה.
"אני חושב שהדבר הנכון שהיה צריך לעשות בלאו הכי, זה שהממשלה תלך הביתה ונחזיר את המנדט לבוחר", הוסיף נתניהו אז. "אבל במצב הזה של ממשלה שהגיעה לסוף דרכה, של ראש ממשלה שנמצא במצוקה המיוחדת הזו, הכל כך ארוכה, הרי הצעדים נעשים כאן כדי להסיח את הדעת".

לרגע אפשר לדמיין שנתניהו ניבא את מצבו? ידע את עתידו?
 
כנראה שכן..

הבעיה היא שהזכרון הקצר אינה מנת חלקו של ראש הממשלה
הבעיה שהזכרון הקצר הוא מנת חלקו של הציבור...
 

Purple Mushroom

New member
הוא לא ניבא את עתידו

זה מלחמות של אגו גדול, כמו ראש ממשלה. היה 10 שנים באופוזיציה, ברק, שרון ואולמרט היו, ואז חזר. זה האגו הכי גדול, ראש ממשלת ישראל, וביבי הוא הפוליטיקאי הכי מוכשר בתפקיד, להחזיק בתפקיד כמה שיותר זמן, מאז קום המדינה. נראה מה יקרה בעתיד, עם כל הבלגנים סביבו, כמה שנים, וכמה קדנציות הוא יכול להחזיק מעמד, במעמד הכי רם של מדינת ישראל, הוא מדינת ישראל כבר יותר מ 8 שנים. לפחות עד 2019.
&nbsp
 

dory141

New member
כשאתה מבטל את יריביך, זו לא חוכמה

כשאנשים יודעים שזה הסוף שלהם, אם רק ירמזו שהם מתנגדים למהלך של נתניהו, יחשדו בו כחותרים תחתיו, הם מעדיפים להיות יסמנים ולשתוק. מצידי שישראל כץ או הנגבי יחליפו את נתניהו, וזה לא קל בשבילי להשלים עם האפשרות שזה יקרה.
 

RossieL

Active member
והדובדבן? התאגיד

"ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע בישיבת ראשי המפלגות על יוזמתו לסגור את תאגיד השידור הציבורי למעט רשת ב'. ...
הנימוק הרשמי למהלך הוא רייטינג נמוך ובזבוז כספים, והמטרה, במסגרת יוזמת נתניהו, היא לחסוך עלויות של כחצי מיליארד שקלים. ..."


רגע, שניה, חכו
תנו לי להחליט מה אני צריכה לעשות עכשיו-
לצחוק או לבכות?
להתעצבן או להתייחס בביטול?
כאילו, מה???????

מארגון העיתונאים נמסר בתגובה: "עוד לא יבשה הדיו על החלטת בג"ץ להקפיא את החוק ההזוי, המיותר והמזיק לפיצול תאגיד השידור הציבורי, והנה ראש הממשלה ואנשיו מנסים להנחית עליו מהלומה נוספת כדי להסיט את תשומת הלב מההתפתחויות בחקירות. זה עוד מהלך ציני של ראש הממשלה, שלא יכול להיגמל מההרגל המגונה להתעלל בשידור הציבורי ובעובדיו".
 

dory141

New member
אם נתניהו יהרוס את התאגיד העם יהרוס את נתניהו

איך? הפגנות מול הבית בבלפור . אחרי התגודדות שכזו (ושלטים- מושחת, תתפטר) , הוא עולה על המטוס הראשון לאמריקה, או לאיזה מקלט מס שהוא ארגן.
 
למעלה