בוקר טוב לאנשים שעברו את מחצים חייה

מיקאלה1

New member
שוקי זיקרי סיפר בדיחה אצל אודטה

כשהסקסולוג דיבר, שאיש אחד בא לסקסולוג ואמר לו שתמיד בסקס או קר לו או חם לו, אז הסקסולוג שאל מתי אתה עושה סקס? הוא ענה : בינואר וביולי.
 

מיקאלה1

New member
אודרי מודיעה לי בתופי טם טם שאין

קליטה בתפוז וקשה להכנס, בטח גם לאחרים.
 
שיו...../images/Emo174.gif

גם אמא שלי היתה מכינה פעם בשבוע ארוחה חלבית. אבל אצלנו תמיד אכלו בערב ולא בצהריים כי אבא שלי היה חוזר הביתה בערב. וגם אצלנו אכלו תותים עם שמנת...יאמי........ יש ארוחה חלבית אחת שזכורה לי וממש עולה מול עיני, בתחילת הארוחה היתה הפסקת חשמל פתאום,אז הדלקנו מנורת נפט (זוכרים את מנורת הנפט) ונרות ואכלנו לאורם. ואת הארוחה הזו אני לא שוכחת.
 

odrie

New member
ויש ארוחה חלבית אחת שאני לא אשכח

מישהו מהשכנים דפק בדלת, ויצאנו אליו , כנראה שהיה משהו מעניין, רק מיקאלה הקטנה והזהובה נשארה לבד ליד השולחן, בכל אופן הדלת נסגרה מאחורינו, היו פעם דלתות עם ייל כזה, שאפשר לפתוח רק מבפנים...טוב מה עושים יש לנו פעוטה זהובה לבד בבית..., אז אחד השכנים עבר מהמרפסת ופתח את הדלת...ולהפתעתינו הקטנה אפילו לא צייצה, היא רק חיסלה את כל חבילת החמאה..
 

מיקאלה1

New member
אני זוכרת כשהבאתי את החבר שלי

הביתה שהיום הוא בעלי, ואמא שלי אפתה עוגה עם תותים למעלה והיא הניחה אותה על השולחן והכינה גם לעצמה כוס קפה, וכשהיא התישבה היא חיפשה את העוגה ולא מצאה אותה. ראתה צלחת עם פירורים עליה. התברר שהבעל חיסל את על העוגה
 

itaf10

New member
איזה דיון מרתק ../images/Emo6.gif

אני קניתי בשוק תותים חבל"ז, כל תות מלמיליאן. עלה לי 25ש"ח לק"ג. זול לא? חהחהחה לא חשוב, העיקר הבריאות.
 

מיקאלה1

New member
איטאף פה המחלקה הקולינארית

של התפוז, בינתיים בטח נשרף לי למעלה כל האוכל
 
למעלה