סיפור נחיתתי בקובה...

שילה1

New member
טוב-טיילתי עם אותה חברה,לא עם אותו

מדריך,לצערי כי רב,והרמז ברור מאוד. דווקא המצגת הראשונה מראה את קובה.שם אגב-אין צד אחורי,כי הכל כזה אחורי. סבורה כי רק מי שהיה וראה יבין זאת.
 
דרום פלורידה, שילה

מלאה בקובנים שהצליחו לברוח מהמשטר הדיקטטורי הזה של קסטרו. יותר ממליון מהם כבר חיים בדרום פלורידה. כל יום נתפסים עשרות שמנסים שוב ושוב להגיע לארה"ב. רבים נהרגים בניסיון לחצות מיצר ים של 160 ק"מ. בכל זאת, תכנית "קופת חולים" שלהם היא הטובה ביבשת אמריקה וזה כולל את קנדה וארה"ב.
 

שילה1

New member
מערכת "בריאות הציבור"

(בתרגום מספרדית),וכן מערכת החינוך-לדעתי,מהמתקדמות ביותר שראיתי. אגב-בקובה כ 80%אקדמאים,ויש אומרים כי זהו אחד הנתונים הגבוהים בעולם. אכן-יש המנסים לברוח בכל מיני דרכים,ויש המחכים קצת,עד שקסטרו יעלה לעולמם של מעלה. בסך הכל-מדינה מדהימה,אנשים נפלאים,וחוויה שאין שנייה לה.
 

אגל ט ל

New member
אם לוקחים בחשבון כמה עולה

רישיון לרופא שיניים רופא עיניים או גניקולוג... אז כן, זה הצליח להם...
 

B T1

New member
מקבלים תוארים אקדמאיים....../images/Emo9.gif

במקום רמת חיים? כשעומדים בתור לתפוחי אדמה כנראה שהתור של האנאלפאבטים הוא ההכי קצר
 
חחח...יפה בי טי

וואלה אני לא יודע מה יותר טוב. לטינו רוק מקובה עם אחד איברהים פררה שהלך לעולמו ועם עני ומרוד, או פרס נובל בתורת המשחקים, פרס נובל לשלום, פרס נובל בספרות ועם עני ומרוד.
 

שילה1

New member
כל מרכז חלוקה שכזה פתוח

שעות רבות,וממש אין בו תור. מה מקבלים? אורז,קמח,100 גרם סבון,אבקת כביסה,ביצים,משחת שינים ,חלב ומוצרי חלב,יוגורט,רסק עגבניות,בשר,ועוד. לא מקבלים ירקות פירות ,שלכולם יש ובשפע מאחר וגדלים בכמויות ,ללא השקייה.כולל פולי קפה,מכל מיני זנים. אגב-יש המון זנים של תפוח אדמה וכל מיני ירקות שורש אחרים עמם ערכתי הכרות לראשונה בחיי.כמן כן המון זנים של בננות,מהן עושים שימושים רבים. בגדול?אוכל לא חסר להם.ומה שחסר-כל אחד מוצא לעצמו את הנישה שלו לקומבינות,וכאלה יש מליון סוגים. ובקיצור:כולם מקבלים,כולם בעסקי קומבינות,וסחר החליפין חי נושם ואף בועט. ועם הכל-האנשים מאושרים:שרים ,רוקדים ונעימים מאוד.
 
הטיול שלך שילה נראה לי חלומי

כמעט כמו טיסה לכוכב אחר. אני נהנת לקרוא את חוויותיך.
 

TJ

New member
מענינים כל הספורים האלה.

איך זה שלא שמענו שלשלטונות ההגירה בקובה יש בעיה עם אלפי עניים מארה"ב המבריחים את הגבול לקובה?
 

שילה1

New member
אמריקאים בקובה?ממש לא.אפילו

דולרים לא ששים להחליף שם,ואם כן-יש עמלה של 20%! וחלילה לדבר על דרכון אמריקאי,או כרטיסי אשראי המכילים את השם אמריקה. אמריקה מבחינתם-מקור כל הרע בעולם,ומנהיגיה-נחשבים לשטן בהתגלמותו. מזכירים רבות כי ארה"ב וסוכניה ניסו להתנקש בגנרל כ600 פעם!
 

רק נועה

New member
ברוכה השבה שילונת...

ספרי עוד..מעניין ומרתק, שמחה שנהנית והתמלאת בחוויות..
 

שילה1

New member
תודה לכלהמפרגנים.באמת חוויה מיוחדת

ומפרה..לאט לאט אביא את עיקרי הדברים.עזרה לי מאוד השפה..
 
למעלה