יום כיפור-מלחמה

odrie

New member
ממש לא נעים לי לספר לכם

איפה הייתי ומה עשיתי ביום כיפור שנת 73 ..בשעה 2 בצהריים
...אבל אחרי האזעקה, יצאנו החוצה והשכנה מקומה ראשונה ...הדתייה..פתחה רדיו וצעקה בקולי קולות: פרצה מלחמה..פרצה מלחמה
 

TJ

New member
אמש יצאתי לרחובות העיר

מצויד ברוגטקה ובאבני קלע לצלוף במכוניות רשעות וחוטאות המפירות את היום הקדוש. לא הצלחתי. אפילו אמבולנס לא עבר. נאלצתי להסתפק בצעקות על אנשים שניסו לעשן בהחבא וחשבו שלא אגלה אותם. וגם גילתי אחד שותה מים מתוך תרמיל צד באמצעות קשית ארוכה. גם לו נתתי באבי אביו. חזרתי עייף אך מרוצה. בטח רשמו לי כמה נקודות זכות בדפים הריקים שלי.
 

B T1

New member
סמוך לאיזה בית עלמין אתה גר?../images/Emo9.gif

מכוניות נוסעות, רק מטוסים לא טסים... אולי בגלל שהם זקוקים לחסדי שמים
 

B T1

New member
טוב, אני קופץ קצת לסביבת בית הכנסת.

לראות את האנשים החיוורים ורעבים... אדווח לכם אם אפשר לבוא עם הבקשות ואם אלוהים הגיע כבר או לא. אני מקוה שחברינו יתפללו גם במקומינו כאם אם יתברר שיש אלוהים, אני יאלץ להחזיר ציוד מוקדם יותר ממה שתכננתי.
 

רק נועה

New member
ביטי - עזוב..לא כדאי...

אתה יודע שהמהדרין גם לא מצחצחים שיניים??????? הייתי ממליצה לך להתרחק מאזור בית הכנסת
 

אגל ט ל

New member
ליוויתי את הוריי לבית הכנסת בסביבה.

נכנסתי (עד ליזכור)...וזה הלך ככה: דייע טוכטער איז קרענק. זענע זין איז דורט, דייע שווסטער איז אין אמריקע אונט...אצטרע אצטרע אצטרע.. והן לא קראו מהספר את הדברים האלה..
 

מיקאלה1

New member
../images/Emo6.gifטי ג'יי אתה מזכיר לי את הסיפור

עם הזקנה שהבחור מהצופים העביר אותה את הכביש אבל היא בכלל לא רצתה לחצות את הכביש. כשהייתי קטנה והייתי רואה שיירת נמלים הייתי מעבירה את הנמלה האחרונה לתחילת הטור ככה אהבתי לעזור לנמלים. כל ילד וכיף שלו.
 
יום כיפור 2006

בבית ממש ממולי פתחו לפניי זמו מה בית הכנסת מאולתר של עולים חדשים מכורזיה ?פרסיים?לא מצליחה להבחין.ושם מאתמול בערב מתפללים והיום על הבוקר התפילה מתחילה ,בקריאה רגילה ומדיי פעם עולות מין צעקות בתפילה ללמעלה.והמון נשים יושבות בלבן בחוץ ממש על המדרכה..ומתפללות..בבניין ממש צמוד אליו יושבת בדירתה עולה חדשה מרוסיה וכרגיל שומעת טלויזיה בקולי קולות,לא עוזר כלום שזה יום הביפור ומידיי פעם עולים אליה מתפללים ומבקשים להנמיך היא בשלה...ואני יושבת ממול ושומעת גם זה וגם זה ..והאמת די נהנת מהתפילה... זו ארץ ישראל של 2006 שיש בה גם מזה וגם מזה ....
 

מיקאלה1

New member
קליאו תיאור סוריאליסטי את יכולה

לצלם אפשר לעשות סרט על מגוון האוכלוסיה והטיפוסים שחיים ביננו.
 

טוסקה

New member
הדירה הקודמת שלי היתה אף היא מול

בית כנסת, ופעם הבאתי לכאן את משהו שכתבתי באחד מהחגים... אז הנה זה שוב: לו יהי מבית הכנסת הסמוך לביתי מתגנבים לתוך חדרי מלמולים סתומים, קטעי משפטים, רסיסי משאלות. צלילי תפילות עתיקות. ובתוך לבי אני שוזרת מילה ישנה בחדשה, דברי פיוט קדומים בשירים מתנגנים, תחינות שזמנן עבר בתקוות המחר. קולעת לי מחרוזת של תפילות, תפילה לך ותפילה לי, לו יהי...לו יהי...
 
למעלה