בוקר טוב לכם ידידי היקרים

ואני עשיתי זאת אכן קראתי ובאתי

להזכיר שמנפלאות הדמוקרטיה המחאה היא חלק ממנה ושום צד לא שמאל לא ימין ולא מרכז רשאי לפגוע בה. לתת כל כלי לבטא את המחאה לגיטימי בעיני . כתיבתך האיכותית מלאת התיאורים היפיהיפיים השאירה אותי שוב נפעמת . אתה אדון המילים והשירה וגבורתך היא כתיבתך . ישר כוח אחלה וכורע ברך אשתחווה נכוחך ,לפניך אני מתכופפת וסוגדת לשירתך.
 

עלייזה

New member
איב? התכופפת?../images/Emo6.gif

תזהרי שמעתי שבזמן האחרון כולם סובלים מהגב,עוד תצטרכי מסאג' טוב אחר כך
 
זהו התכופפתי לא פני שבדקתי ש..

אין שום תורכי בסביבה חהחהחהחחהחהחה פורפורית בנתיים הגב אצלי בסדר ותודה על הדאגה
 
תודה לכם ידידי היקרים../images/Emo24.gif

על התגובות החמות. ואני חושב, אולי יש בו משהו באחלה הזה... אני מאלה שמאמינים,כשיצירה עולה לאוויר יש לה את הכוח שלה. לכן, כל כיוון מחשבה נכון בעיני. אף על פי כן, עלי לבדוק היטב מדוע חונה ראתה יאוש ממני.עד שאבדוק ואראה מה לא בסדר, אומר מה התכוון המשורר. אני נהנה לראות כל בנין חדש. כל מחלף עושה לי את זה. כשחזרתי מחו"ל ועברתי דרך מחלף רבין בכפר שמריהו שפכתי...ניטים כמעט. דרך בגין ברושלים גורמת לי לסחרור. כשגבעת "נפוליון" נעלמה וראיתי בנין רב קומות במקומה, שרתי, באמת שרתי, אנו באנו ארצה, בכוונה גדולה. אני מקווה מאד, שבבת ים מותר כבר לפצח גרעינים בכיכר אחרי השעה 9 בערב, לא להעיר ת'שכנים(סתאאאאאאםםם. אגב, לא הייתי בעיר הזאת הרבה מידי זמן). שם ישבנו, צעירים חסרי מנוח אחרי נהיגה מפרכת מתל אביב. היום הנהיגה פשוטה, מהירה, במחלפים שלא היו מביישים את פלורידה, למשל. הזעקה שלי היא אחרת לגמרי. על מה שעלול להיות. על כך, אולי, בפעם הבאה. ושוב תודה לכם ידידי היקרים.
 

Sודית

New member
שאלה לי אליך....

אתה עדיין על הברך??? אולי תעמוד רגע שנראה אותך??? ונגיד לך פנים אל פנים, ש....כתבת יופי של מילים.
 

שרונהה

New member
נהדר, חזק ונוגע...

המילים שלך הניעו כמו בסרט מול עיני את המראות, הסמלים והמשמעויות... כל מילה מעוררת למחשבות פילוסופיות... כתיבה נהדרת. אהבתי מאוד
 
תודה שרונה, תודה סודית

עוד מעט סודית אתרומם מהברכיים, למה זה קריעת תחת לקרוע ברך. אז אוכל להודות לאל שאני על רגלי, כדרישת אנפה.
 
מזונות?

אילו מיני מזונות? סטייל רחב...מוכרת מזונות? או... בורא מיני מזונות? או קש מני, מארקים שוויצים(מה אצבע שלאם?). השכיליני נא.
 

Sודית

New member
../images/Emo6.gif הצחקתני אחלה ושבת שלום גם לך

איך השכילך, אם לא הבינותי את כל שכתבת? קודם כל אין יותר מארקים.... ולא היו מעולם מארקים שוויצריים - שם הולך רק הפרנק השוויצרי. כי כמובן יש גם פראנק צרפתי.... אם התכוונת ל...מה הצבע שלהם"... יש לפרנקים השוויצרים צבעים יפים מאד, הכסף שלהם יפה בעיני. לא שאכפת לי לאסוף ירוקים....
 
Y לי איזה בושות

פראנקים בטח...פחחחחח...אין כפרה. יאללה הולך להקבר ככה לשעה שעתיים כעונש.
 
למעלה