ככה סתם בעקבות הקור....טוסקה....

Sודית

New member
ככה סתם בעקבות הקור....טוסקה....

לפתוח ת'מגירות...שמעת??? בימים כאלה..... בימים כאלה, כשהקור בכל שולט, מפלס דרכו, עד לתוך הלב, אני נזכרת, ואפילו בכאב, בימים אחרים... ביןזרועותיך בינות לסדינים. זוכרת מבטך, שחודר אל הלב ומפיג ת'כאב. האמנתי... שאוכל גם בלעדיך, אך בימים כאלה, עורגת שוב... אליך. סודית בימים כאלה (ואחרים)
 

maxima

New member
סודית....יש לי...קור אחר...../images/Emo13.gif

ידך התומכת הניסה השחור הציתה ניצוץ גרשה את הקור ידך החובקת הביאה מזור לנפשי הדוויה שביב אור ידך האוהבת תמכה בידי ברוך ועדנה עטפה נשמתי. מקסימה
 

שרונהה

New member
סודית ומקסימה../images/Emo24.gif

מגירות הקור שפתחתן מחממות לי את הלב... ממש תענוג... איפה טוסקה??????
 

טוסקה

New member
דווקא יש../images/Emo9.gif משהו קר, חם מהתנור../images/Emo186.gif

הלכתי אליך ברחובות שהצינה פשטה בם. עברתי על פני אנשים – מבטיהם אטומים והבל נשימתם כרוח הצפון הקר. בחלונות הראווה ראיתי בָבוּאה, עטופה בבדידותה. על לחייה החיוורות אגלי קרח שקופים ואין מוחה דמעתה . עד הגעתי אליך. ואתה אספתני אל לבך, והפשרת בי כל נים שקפא .
 

שרונהה

New member
ללא ספק אופטימי ומחמם../images/Emo140.gif

יצא מהתנור חם וטוב. ככה אני אוהבת
 

Sודית

New member
תודה שרונוש שהוצאת ת'מסמר.....

עכשיו אפשר לפתוח ת'מגירות
 
טוסקה,נהדר../images/Emo70.gif ובתשובה "חילופי עונות

חילופי עונות\דולציניה 1992 ענין של ימים השינוי היחידאי שאני לוקחת ללכת מהר, לא לראות אנשים קורי עכביש אפרפרים סכים לעיני ערך התופין גדול מדי קטן מדי אני רוצה בדיוק את ההוכחה כשהיא במיקשור אחד השינוי היחידאי שאני לוקחת הוא ללכת לאט במזג אויר כלשהו; שיהיה לי קר אם קר בחוץ, שיהיה לי חם אם חם בחוץ, רק שלא יהיה אביב, רק שלא יהיה סתיו כך שאקבל חלוקה ותהיה לי שמורה לחלוק איתה. יש לך עכשיו כוכבית תורנית אצלך אני ראשונית בין היתר כך אתה אומר מוותרת לך מעקל כדי שמשהו יזוז משחררת אני יוצאת.
 
למעלה