איך לעשות כסף בלי לחכות ללוטו..

האיש הוא גאון פשע אבל עם פגם קטן.

הוא נתפס כל פעם מחדש, דבר שמוסיף לו עוד ועוד שנים שהוא יצטרך לבלות בכלא. מה זה משנה באמת אם הוא עקץ מיליון או שניים. כשהוא בתא הכלא הוא לא יכול להנות מהכסף הזה.
 
עולם הפשע תמיד יפרח וישגשג כאן כל עוד השופטים הם רחמנים בני

רחמנים. הם חייבים דחוף לשנות את התפיסה הישנה והמקובעת האומרת שפושעים הם אשמים רק לאחר שהם נתפסים. בארה"ב היו פותחים את הת_ת לזה שעקץ את רמי לוי. גם צביר בר, הם היו קוברים אותו יחד עם הכסף שהוא גנב. אנחנו חייבים דחוף, זן חדש של שופטים. שופטים ב'.
 
שאני אספר לך?


יש ברוך ה' את גוגל, הגיבור הגדול והכל יכול. תרשום שם בכותרת: "מערכת החוק ב"..כל נקודה בעולם שתחפוץ ומובטח לך שתקבל את כל הפרטים הרלוונטים.
 
אהההההה, עכשיו הבנתי.


אז תראה.... יש לי חיבה יתרה לממשלות דיקטטוריות. כמו קובה, צפון קוריאה, וונצואלה... אבל צ'צ'ניה, היא הפיבוריטית שלי.
 
איך לעשות כסף בלי לחכות ללוטו..

יש 2 דרכי הונאה להרוויח כסף(הראו בחדשות): 1.אתה מתקשר לחנות בגדים בקניון מזדהה כבעלים ואומר שיגיע שליח שלך לקחת את הכספים שבחנות,כמה דקות והשליח מגיע רגוע לוקח כספים .המוכרות/מנהלות לא מספיק ראש גדול/חכמות לבדוק.הן יותר בקטע של התרגשות שהבעלים מתקשר ישירות אליהן.הלך הכסף!!! 2.אתה קונה חבילת מסטיק מרשת נותן 200 שח ואז אומר רגע יש לי כסף קטן לוקח את ה 200 שח,בדרך מדבר קצת עם הקופאית ואז אומר תחזירי את ה 200.מראה כיסים שלא קיבלת ועשית 200 שח בדקה..כי הקופאית לא זוכרת שהחזירה.ומחזירה. *אולי יש עוד ראיונות לעוקץ מהיר?ואני עובד כמו חמור שנים..
 
הכי פשוט זה להכנס לבנק.


לירות שני כדורים בתקרה ולצעוק: "תרימו ת'ידיים, זה שוד".
אבל זה לא אני.
את כל הכסף שלי הרווחתי בדם יזע ומעות.
מעולם לא נגעתי בעניינים הנוגדים את החוק. אני ישן בלילה שינה מתוקה, בדיוק כמו תינוק.
 
למעלה