ארץ אוכלת יושביה

ארץ אוכלת יושביה

השוטר האמריקאי שמחץ למוות שחור, הואשם ברצח. אני מאמין שהארוע הטרגי הזה הוא תוצר של מאות שנים של לוחמה בלתי פוסקת של המשטרה בפשע שיש שם ושל המלחמה שלה בכנופיות שחורים אפרו אמריקאים. מצד שני, לא בכדי הבאפלו נולד גדול, שחור, שעיר ומקורנן. התשתיות הגרועות, העוני וההזנחה הפושעת הן שהביאו אותו להיות פרא אדם. רק שלשוטרים שם יש את החוק לצידם חוק שנרמס לאחרונה מתחת לברכיו של אותו שוטר האמריקאי אומלל. עכשיו נוכח הירי על השוטרים שלנו ב"טירה". הייתי מציע לשוטרים שלנו לעבור לארה"ב כדי "להשתפשף" קצת וללמוד סוף סוף כיצד צריך להיות שוטר. הייתי גם מביא לכאן כמה שוטרים אמריקאים אסרטייביים נחרצים, החלטיים, חזקים ושולטים ללא מצרים. כדי לעשות סדר בפזורה הישמעאלית הצפונית. מבחינתי הם כבר מזמן גיס 5 ולא אזרחים שומרי חוק. אני לא דורש מהם שיאהבו את הדגל שלנו ושישירו את ההמנון הלאומי לפני שהם הולכים לישון.
אבל מי שיורה על שוטרים צריך שייעקר מהמקום ולצמיתות. יש לנו את היכולת ויש לנו את הכוח הנדרש לעשות זאת הבעיה היא שאין לנו ש ו ט ר י ם. יש לנו חבורת פחדנים במדים. אבל שיהיה ברור, הם לא פוחדים מהערבים. הם פוחדים מרשויות החוק, מבתי המשפט של השמאל. הם פוחדים מהמחלקה לחקירות שוטרים. כי שוטר הוא בעל משפחה שמביא לחם הביתה. הוא לא מחפש צרות. הוא אינו רוצה שיפסיקו את הקידום שלו או יורידו אותו בדרגה. לכן אם הממשלה אינה מסוגלת לתת מענה לאלה שיורים בשוטריה עדיף שיביאו לכאן שוטרים אמריקאים אמיתיים, כדי שיעשו סדר. אין לנו צורך בחבורה של מתרוממים במדים.
 

מנץ1

New member
היחס לשוטרים

רק אתמול היו שוטרים שהעירו לאזרחים שפתחו עליהם פה , ממש לא מכבדים/פוחדים.... מאוד מפריע לי , אין משטרה ....לא אוכפים בעניינים רציניים כי כפי הנראה חוששים והופכים להיות "גיבורים" על אזרחים פשוטים
 
מה שאת אומרת זה לגמרי נכון,

תראי, אני לא האיש שילכלך עכשיו על שוטרים. פעם בזמנו הייתה ייראה כלפי שוטרים, כולם עשו להם כבוד. "הבולשת" (ימ"ר ת"א כיום). כולם פחדו מהם פחד מוות. תראי, אני לא אומר שככה באלימות צריכה להתנהל משטרה. אבל מאז שהוקמה מח"ש השוטרים מעדיפים לא להסתבך עם האזרחים הם רוצים לחזור הביתה בשלוש ושהשכר שלהם יופקד בזמן ובמלואו בבנק. הם מחפשים "שקט תעשייתי" . יש לי ידיד שהוא שוטר. בסיום התפקיד היומי שלו הוא עולה על בגדים אזרחים וכך הוא חוזר לביתו על אזרחי, כדי שאף אחד לא יפריע לו או "יציק" לו בדרך. האם זה בסדר? לא. אבל אני מבין את הסיבה שהוא מתנהג כך.
 
למעלה