אחד הדברים שבגללם אני שונא את הקורונה המחורבנת

השבח לאל, אבן נגולה מעל לבי.


מה אומר, יאיר? זו אחת הפעמים שאני מאד שמח לראותך כאן בפורום המכובד הזה.
 
אחד הדברים שבגללם אני שונא את הקורונה המחורבנת


מדי חצי שנה אני נכנס לרופאת המשפחה שלי כדי לעשות בדיקות תקופתיות.
הרופאה שלי היא אישה בגיל החמישים ומשהו אבל אם הייתי צריך ללהק לסרט הקשור לאלילים מהתקופה הרומית? אז אותה הייתי מלהק בתור אמא של וונוס למשל.
היא גבוהה ממני בסנטימטר או שניים, העור שלה בהיר חיוור ולבן. הצפרניים אצלה תמיד מטופחות עם לק אדום. גם השפתיים מרוחות תמיד בשפתון באותו הצבע מה שמשווה לה מראה סליזי משהו.
כשהיא מניחה את הסטטוסקופ על גבי הוא תמיד תמיד קר.
אבל מנגד היא מניחה את ידה החמה על כתפי דבר שיוצר נגידויות מעניינת. וכך כשגופה קרוב קרוב אלי וכל נקבוביות העור שלי כמו חיישנים מופלאים החשים את חום גופה וניחוח גופה הקרוב מבעבע דרך שמלתה העדינה, פשוט יכול להטריף לי את כל החלמוציטים.
השילוב הזה של כל הדברים האלה נותנים לי את התחושה וההכרה שאני חי בעולם מיוחד ומאד מופלא.
והנה אתמול נכנסתי אליה, היא הייתה בכלל עם מסיכה.
כבר לא הייתי בטוח האם זאת היא או מישהי אחרת בכלל. הידיים הענוגות עם הלק על הצפרניים היו בתוך כפפות לטקס שמריחות כמו לטקס.
הבדיקה הפעם עם הסטטוסקופ שהייתה אמורה להימשך לנצח הפכה למשהו חפוז והסתיימה תוך 10 שניות.
המסיכה שלי לא אפשרה לי להריח כלום. גם דיבורה דרך המסיכה היה לא ברור ונשמע עמום ונורא. נקבוביות העור שלי אפילו לא הספיקו להיפתח מספיק.
יצאתי מקופת החולים מאד מאוכזב. אפשר לומר שכמעט אבל וחפוי ראש.
זה מה שמעניין אותך אצל הרופאה שלך? האם העור של ישבנה הוא בצבע לבן? שום ידע במצדינה? שום אפשרויות איבחון וריפוי מקצועיות?
ברור, הרי בשביל מה אני חבר בקופ"ח?
 

פונדיצ'רי

Active member
יכולה להבין אותך

לא יצא לי להיבדק מתקופת הקורונה אבל לכל אשה יש כמה רופאים שמאד נעים לקבוע אצלם תור.
 
לאישתי יש רופא ממוצא רוסי

הוא נראה טוב. הוא גם אינטליגנט כזה, האריסטוקרטיה פורצת לה מכל הכיסים של החלוק הרפואי שלו. האם אני אמור להתחיל לדאוג?
 
נזכרתי בשיחה שחוזרת 7שנים

בגיל חמישים יום הולדת.שיחה מקופת חולים.אני מוזמן לבדיקות:לחץ דם.בדיקות דם..דם בצואה.מביט במראה.לא רואה שינוי מגיל 49.אומר בסדר ולא הולך.שיחה תזכורת ועוד תזכורת עד שהאחות שהתקשרה התעייפה.עוברת שנה שוב תזכורות שוב אני אומר שמגיע ולא הולך.שנה שלישית מתקשרת הגירסה הנשית של יוסי סיאס.קול מלטף.הפעם אני הולך מצפה ללחץ דם מהיר שאראה אותה.אך אכזבה בין הקול לדמות.אבל הגעתי עשיתי את הבדיקות ולמזלי אני אדם בריא.מאז כל שנה שיחות ואני מבטיח לבוא או שלא עונה.מחכה לגירסא הנשית של מריל סטריפ..
 
תמיד סברתי שכל עוד חשים בטוב..אז ניתן לדלג על הבדיקות הנ"ל.

היה אצלנו במקום העבודה בחור, דווקא דיי צעיר (44). הוא נסע לטיול ברומניה ושם חברים המליצו לו לעשות בדיקות מקיפות כדי לשלול אפשרות של מחלות לב / ריאות וכלי הדם. מה גם ששם בדיקות כאלה נעשות בעלות השווה לכל כיס. אז הוא עשה באמת את כל הבדיקות. והם הודיעו לו שהוא יכול להיות רגוע כי הממצאים מראים שהוא בריא וחזק כמו שור.
הוא באמת היה בחור בריא, בחור צנום ונמרץ שעשה ספורט מדי יום, לא מעשן, לא שותה משקאות חריפים ולפי הפרצוף העגום שהיה תמיד מרוח על פניה של אשתו, אז הוא כנראה גם לא היה מזי#ן.
והנה למרבה הצער, שבוע אחרי שהוא חזר לארץ, הוא חטף דום לב ונפטר בו במקום. אז או שהרומנים פישלו ובגדול. או שהוא סבל ממשהו נדיר שצץ לפתע. עובדה שהבדיקות המקיפות לא הצדיקו את עצמן.
 
אז זהו שהוא לא נסע לרומניה במיוחד כדי לעשות בדיקות.

הוא נסע לטיול ושם על הדרך הציעו לו לעשות יום של ספא פלוס בדיקות מקיפות. אני לא שולל את האפשרות שזה היה בכלל טיול מין אז בתקופה ההיא מי שהציע ברומניה של צ'אוצ'סקו לבחורה, מכנס ג'ינס או אפילו מסטיק לעיסה.. היה מקבל ממנה את ה%#ון של הLife
 

SupermanZW

Well-known member
שני פתגמים פולנים בנושא

״החולים קוברים את הבריאים״ ״חולה... חולה... חולה... אלמנה.״ ובנושא שכתבת: דום לב הוא סיבת המוות הנפוצה אצל אנשים בריאים, את הסיבה לדום הלב כמעט אף פעם לא מוצאים. מי שחולה, פחות סביר שימות מדום לב, מכיוון שמחלותיו ידועות, ניתן לטפל בהן, לעומתו מי שלא מוצאים אצלו מחלות ומת, זה קורה לו בפתאומיות וללא שום סיבה נראית לעין.
 
הפולנים הם אלופי העולם בציניות והפולניות עוד יותר.

ידוע שדום לב בגיל צעיר הוא עוצמתי יותר מזה של קשיש. עוצמתי, הכוונה באופן השלילי הפעם.
 

tgranot1

New member
לו גבריאל גראסיה מרקס היה חי כיום

לבטח כבר היה כותב פרק המשך לאחד מספריו הנקרא אהבה בימי קורונה.
 
באופן כללי אני מאד מעריך אנשי צבא רוסיים, כגון

הגנרל ולדימיר בצ'קוב. אבל יש לך אולי מאמר שלו כשהוא מפוכח לחלוטין ולא הלום כמויות של וודקה?
 
למעלה