כאב לילד צעיר, האם היית סומך על מורה כזה?

אני לא מבין מה הדברים שלך קשורים למה שאמרתי.

מצד אחד דברתי על ילדים החשופים למורים פדופיליים. שלדעתי חלק מהמורים האלה היגיעו למקצוע ההוראה לא מתוך רצון לשמש באמת כמורי נבוכים, אלא יותר ממקום של למצוא קורבנות צעירים. ועל הדרך סיפרתי גם אודות שכן שהוא הומו רווק מזדקן שמסתובב בצורה מאד חשודה ליד ילדים צעירים. אין שום קשר בין המקרים. רק שמתי לב שהוא נטפל רק לילדים. מעולם לא ראיתיו משוחח עם ילדות. אז פה מישהי העירה לי שכנראה אני סובל מפראנויות. אז כן, אני מעדיף להיות פרנואידי ולו רק שישבנו של בני הקטן יישאר שלם, בטוח, טהור ושקט. מאשר להיחשב לליברלי נאור ומתקדם ולהרדם בשמירה.
 
אין שום הבדל.

זה נבלה וההוא טריפה. והלוואי שלא היו מקרים כאלה בעולם. רק שהבעתי תמיהה לגבי הנחרצות שלך בנושא. שהרי אם הוא פדופיל אז מדוע הוא נטפל רק לבנים ולא לבנות? הנה לך חומר למחשבה.
 
לא אמרתי שזה משנה אם הפדופיל הוא הומו או סטרייט.

ציינתי שלושה דברים. 1. פדופיל שהוא הומו מעדיף מין הסתם בנים. (ראה ערך, השכיין שאינו ישיין). 2. משרד החינוך. אולי בתום לב, אולי שלא ביודעין, אבל הם יצרו פרצה ענקית שדרכה חודרים פדופילים שזה עתה סיימו סמינרים להוראה והם נכנסים בזה אחר זה אל תוך מקום שהוא אמור להיות הכי מוגן והכי מאובטח בפני טורפי ילדים. לכן לא פלא שגוגל מלא באין ספור ידיעות מחרידות כגון אלה שהבאת לכאן. 3. חייבים לעשות סוף לדבר הזה שנקרא, "מורים פדופילים". חייבים לסרוק לאורך, לרוחב ואפילו באלכסונים כל מורה שנכנס למערכת החינוך. אם זה באמצעות מכונת אמת או משרד חקירות גדול ורציני שיקח על עצמו את הפרוייקט הזה. אם אתה שואל אותי? אני הייתי לוקח כל אחד מהנבחנים ומקרין לו על מסך גדול תמונה של ישבן קטן אם הוא מתחיל לרייר והאישונים שלו מתרחבים..
אז אני תיכף יודע עם מי יש לנו עסק.
 
בעוד אנחנו דנים ותוהים...

מסתבר שבית המשפט החליט שהמנהלת הפדופילית "מלכה לאופר" כן יכולה לעמוד למשפט והליכי ההסגרה שלה יתחדשו . אתה מבין? לא דיי שיש לנו כאן פדופילים מורים משלנו, תוצרת
אז הפכנו להיות "עיר מקלט" לפדופילים תוצרת חוץ. http://www.msn.com/he-il/news/other...הסגרה-יחודשו/ar-BB14BN7n?li=BBqrN0z&ocid=iehp
 
אני קראתי איזשהו תחקיר בנושא

מתוך השאלות שנשאלו באותו תחקיר הסתבר שרוב הפדופילים באותו התחקיר סיפרו שנפגעו מינית בעצמם בתקופת ילדותם דבר שבאופן לא כל כך מובן גורם להם לרצות לתקוף מינית ילדים בתקופת בגרותם. אין לי מושג עד כמה התחקיר הזה הוא מהימן ונכון אבל זה מה שקראתי. מצטער שאין לי קישור לדבר הזה. אבל אם זה באמת נכון אז זה בהחלט יכול להסביר את הנגע המתפשט בבני ברק. בבני ברק של היום מעודדים פדופילים ומנגד, מוקיעים את הקורבנות. תראה שלט שהם תלו בדירה שבה גר בחור שהתלונן שאנסו אותו בילדותו.
אתה מבין? "נהרסו חייו של האברך".
הילד שהיה שפחת מין בתקופה הכי יפה של חייו, דהיינו תקופת ילדותו ושפתחו לו את התחת, חייו לא נהרסו, הוא בטח מרגיש עם זה מצויין.
 
כאב לילד צעיר, האם היית סומך על מורה כזה?


בעת האחרונה אנו עדים לעוד ועוד מקרים שבהם מורים תוקפים מינית את התלמידים שלהם. אני יודע שעל פי רוב חינוך הילדים שלנו בבתי הספר נעשה על ידי מורות. ואני כבר לא יודע מה לחשוב לגבי גברים שהולכים להיות מורים. אולי עצם מחלת הפדופיליה שממנה גברים מסוימים סובלים, הוא הטריגר שדוחף אותם לכיוון ההוראה דווקא? כמו שבטבע הדבורים נמשכים לפרחים.
כך הפדופילים נמשכים לילדים.
והיכן יש הכי הרבה ילדים? כמובן, בבתי הספר, מועדונים וגני ילדים. אני באמת לא רוצה להכליל, אבל זה רק הולך ומחמיר. הרי אין חודש שלא שומעים על עוד מורה שתקף באופן מיני תלמידים נוספים. לדעתי היגיע הזמן לערוך לכל מי ש"חושק" דווקא במקצוע ההוראה תחקיר רציני ומקיף דרך חברת חקירות מקצועית ואפילו תחת מכונת אמת, כדי לזהות פדופילים פוטנציאליים אפשריים. הבן שלי לומד בכיתה ג' ויש לו שתי מורות עיקריות. וגם מורה זכר. אני לוקח המון שיחות עם הילד כדי ללמוד האם יש שם איזושהי התנהגות פסולה מצד אותו מורה. אני לא אאפשר לאף מטורף חולה מין שאמור כביכול להיות מורה, לגעת בבני הקטן או לבצע בו מעשים מיניים. יש לנו בבניין איש רווק בן 60 שהיה בעברו מורה. הוא חי לבד ואני יודע בפירוש שהוא חד מיני בנטיותיו . פעם כשירדתי עם הילד למטה הוא ניגש ורצה ללטף לילד את הראש הבעתי התנגדות שהוא יגע בראשו של הילד, גם כי אני לא מעוניין וגם מחשש שמא הוא סובל מאיזושהי מחלה קשה כמו HIV או חרא אחר וזה הדבר האחרון שהייתי רוצה שאיתו הוא ילטף את ראש הילד. אז כבר באותו המעמד הוא (החד מיני)הביע רצון "לעזור" לבני בלימודים. "אתה יודע שהייתי מורה"..הוא אמר לי. "אוכל לפתח את היכולות הקוגנטיביות של הבן שלך" הוסיף. אני שאין לי ברקסים בלשון, אמרתי לו בכעס: " אתה מתכוון לפתח לו יכולות? או לפתח לו את התחת? יא חתיכת הומו מז$#יין". "אם אני רואה אותך מתקרב לילד שלי או של מישהו אחר, אני אדחוף לך את הראש לתוך החור של הת_ת המצומק שלך" הגבתי בכעס. הוא הסתובב והלך משם ומאז הפסיק לדבר איתי (מזכיר לי מישהו
). אני משער שלו הוא היה אומר את זה לאישתי התמימה והנאיבית היא הייתה קופצת משמחה שיש מורה שמוכן חינם אין כסף ללמד את הבן שלה מבלי להבין את ההשלכות המסוכנות שהצעד המטופש הזה יכול להוביל. אבל ברוך ה' יש לו אבא איתן וחזק שיידע לתמרן כל מיני "מוקשים" וחולאים עד שייגדל מספיק כדי לדעת לשמור על עצמו מפני הזאבים חובבי הישבנים הצעירים.
מורה א'.... https://www.mako.co.il/news-law/legal/Article-f32bd3f0e331f31004.htm מורה ב'.... https://www.mako.co.il/news-law/legal-q2_2017/Article-8a8785e13be3b51004.htm מורה ג'.... https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3954027,00.html מורה ד'..... https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART2/521/142.html מורה זין.... https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART2/888/859.html
 

שחר 6761

New member
קראתי את הכתבות , אכן מזעזע... חשוב מאד להיות עם האצבע על הדופק ולהיות זהיר.
 
העניין הוא שלא מספיק להיות רק עם אצבע על הדופק.


מטבע הדברים עד שדברים כאלה מתגלים אז הנזק הוא בלתי הפיך. פה מדובר בדיני נפשות. אלה ילדים קטנים ותמימים. אני באופן אישי מתחקר את הילד מדי יום ביומו לגבי מה שעובר עליו במשך היום בבית הספר. אתה אולי תחשוב שאני פרנואידי, אבל אני שוקל ברצינות להצמיד לילד מצלמה נסתרת. ככה אני גם אבדוק אם הוא מתנהג כשורה וגם אוכל לפקח על הנעשה סביבו.
 

legender

New member
כל חברה סובלת מחולי כזה או אחר-

כפי שרואים בתוך בתי הסוהר- אסירים שהם רוצחים- גנבים - ואנסים- כנל יש לצערנו מורים פדופילים- יש גם מורות המנצלות מינית את התלמידות- כמו מלכה לייפר מאוסטרליה- אני מסכים לגמרי שיש להפסיק להיות שאננים- חייבים לבדוק אותם יותר ברצינות- כדי לנסות להבריא את החברה- הטמטום שהיה עד כה- חייב להפסק-
 
אם אנחנו נתקלים בכמות כזאת של מורים פגומים

אז כנראה שמשהו שם במערך הקבלה של מורים חדשים הנו פגום מהיסוד. היה איזה מורה ברחבי הרשת שסיפר לי פעם שביוון העתיקה המורים שם "אימצו" אל לבם נערים בני 14-15. מתוך דבריו של אותו מורה, ניתן היה להבין שאותם נערים תפקידם היה "לספק את כל מחסורם" של אותם מורים, אם אתה מבין למה שאני מתכוון.
למזלנו הרב, אנחנו לא ביוון העתיקה. ואותו מורה מחורבן יכול רק להמשיך ולפנטז. ובכל זאת מסתבר שיש כאלה שלא רק מפנטזים אלא מנוולים של ממש.
 
כול לא נרדמים בשמירה

יום מורה לא תגרום לתלמיד לינוק מהמוצץ. ושום מורה לא יגרום לתלמיד למצוץ במוצץ
 
אין לי מושג מי מוצץ למי, השאלה הייתה: האם היית מפקירה את

הבן שלך הקטן לתוך רוליטה רוסית שבה את לא יודעת מי הוא מורה לחיים ומי הוא מורה שיפתח לילד שלך את הישבן. אגב לא מדובר רק במורים זה קשור גם למדריכי נוער למיניהם לדעתי יש שם המון פדופילים שמצאו "דרך" להגיע הכי קל והכי מהר לילדים שלנו.
 

פונדיצ'רי

Active member
אני עוד בשוק ממה שאמרת לשכן שלך

לא ברור אם זו המצאה שלך או דבר שקרה. סביר להניח שהאיש לא פדופיל וכוונתו היה טובה. בכל מקרה, התחלת פה לפני חודש בערך, מרוסן ואט אט עלית על גדותיך. אתה מוציא את החשק להיות בפורום הזה.
 
אני באמת מצטער, בטי.


אף מתנצל, אם דבריי כלפי השכן שלי ההומו, גרמו לך אי נעימות. אבל היי בטוחה שאני לא בודה את הדברים מלבי. הטיפוס הזה נצפה על ידי ועל ידי שאר השכנים משוחח תמיד עם ילדים קטנים. מדי יום בשעות אחה"צ הוא נמצא תמיד במיני מרקט השכונתי ורוב הזמן הוא מפתח שם שיחות, אך ורק עם ילדים. ברור שהוא תמיד ייתרץ זאת כחיבה תמימה וטהורה לילדים קטנים. בדיוק כפי שעורכי הדין של מייקל ג'קסון תרצו בזמנו את מעלליו הקשים. אז תאמיני לי שיש דברים בגו... אני לא מדבר סתם.
 
למעלה