היום הוא ה-25 במאי 2020

נכון, אם אני לא טועה "אלק גינס" הבריטי שיחק שם

ואחרי 13 שנים הוא הלך לעולמו. שיהיה בריא. אהבתי אותו גם ב"גשר על הנהר קוואי". ואני הייתי כל כך צעיר באותה תקופה.
זה לא להאמין איך שהזמן טס..
 
היום הוא ה-25 במאי 2020

היום בשנת 1932 האומן ארט באביט יוצר את דמות הקומיקס "גופי" של וולט דיסני. יש לי פה שכן שהוא דומה שתי טיפות מים ל"גופי".
היום 1940 נאטם "האולם התת-קרקעי של הציביליזיציה", קפסולת זמן אשר מיועדת להיפתח מחדש בשנת 8113. בשביל מה זה טוב? והאם זה טוב להיהודים?
היום ב1961 נשיא ארצות הברית ג'ון קנדי מכריז על תוכנית אפולו לשיגור אדם אל הירח. תיאוריית הקונספירציה אומרת שאף אחד לא היגיע באמת אל הירח וכל הצילומים שכביכול הוצגו בעצם צולמו במדבר נבאדה.
היום ב1991 מסתיים מבצע שלמה להעלאת יהודי אתיופיה. ומאז אנו חווים הפגנות אלימות מצידם, חבל שלא הביאו עוד עולים מצפון אפריקה. אבל מצד שני האתיופיות הן נשים חמות, נעימות ומעוניינות.
היום 1977 הפיכה צבאית בסיירה לאון. שמחת זקנתי על ראש אביעד.
לסיום: ביום הזה מצויין בארה"ב "יום הילדים הנעדרים". זוכר שבילדותי גר ילד שההורים שלו היו ממוצא הודי אך היגיעו מעירק. קראו לילד "שאול" הוא היה אז בן 14 או 15 ובוקר בהיר אחד הוא יצא מביתו לבוש בפיז'מה ומאז נעלם. כלבי הגישוש של המשטרה הובילו את החוקרים לחוף ימה של יפו אבל שם הוא פשוט נעלם, נעלם, נעלם, כאילו שהאדמה בלעה אותו. ועד היום לא נודעו עקבותיו. זהו להפעם. תהיו בריאים ואל תשכחו להחזיק אצבעות לראש הממשלה שלנו.
 
תאיריכים חשובים הבאת

חוץ מהשורה האחרונה שמיותרת לגמרי.אין לה הקשר לנושא חוץ מלצפות שגיבו לך על השורה הזאת.
 
מצטער, השורה האחרונה היא משהו שאין לי כמעט שליטה עליה.


גם כשאני ישן בלילה, אני ממלמל: "ביבי, ביבי, ביבי".
 

מיקהפ

New member
אתה לא רואה טוב, או לא רגיש במיל.

בבקשה, 2 ענינים שונים, תחליפו בכושית, יהודיה, מרוקאית, "היום ב1991 מסתיים מבצע שלמה להעלאת יהודי אתיופיה. ומאז אנו חווים הפגנות אלימות מצידם, חבל שלא הביאו עוד עולים מצפון אפריקה. אבל מצד שני האתיופיות הן נשים חמות, נעימות ומעוניינות." מזעזע, הבעיה שלו היא רק ביבי? אתה באמת לא רואה שנאת זרים או שחורים או אפריקאים? ממש לא מעניין מאיזה מוצא הוא או אתה או אני, מה הסבא הזה יודע על אתיופים ועל העליה שהמדינה כשלה בה? והוא ממשיך לספר על "נשוי פעם שלישית", כאילו שזה מחמיא לו, ומתיחס לנשים, נו, אתם באמת לא רואים? אז למה בדיוק הבאת אותו לכאן? מויחל טויבעס.
 
השיקולים שלי להבאתו

שלי בלבד.חוץ מזה ראית שמה שלא נראה לי אני מעמיד במקום.חוצמזה אותך ראיתי כאן לעיתים רחוקות.חשוב לך המקום?איפה נושאים מצידך להעלות?להגיב יותר?
 

מיקהפ

New member
הצעה ידידותית,

קרא שנית ושלישית את תגובתך, לא ראויה מתחילתה ועד סופה, אם לא תבין לבד, חבל מאד.
 
למעלה