תם השרב הגדול, וגם הקורקורנה

חיא2

New member
במקצוע שלי

כל חכמי הטכנולוגיה הוכו שוק על ירך, כי הסתבר שכמו שגור חתולים לומד מאמא שלו, כל בני אנוש חייבים קשר בינאישי על מנת ללמוד.
 

אספרסו2

New member
אז נראה שלאדם

אינטילגנציה קצת יותר גבוהה מלגור חתולים כי מוסדות להשכלה גבוהה עוברים יותר ויותר לפחות ופחות התגודדות לצורך למידה.
 

חיא2

New member
תם השרב הגדול, וגם הקורקורנה

מניחה לנו, לעת עתה - השבט אליו משתייכת בתי מארגן מפגש גדול בערב שבועות, בו יהיו: 4 צאצאים, 4 גיסים וגיסות, 8 נכדים ועוד דודה אהובה ומחותנת ומחותן. וגם השבט אליו אני משתייך ייפגש בקרוב - 1 סבתא גדולה, סבא וסבתא, 2 צאצאים, שני בני זוג, 4 נכדים, 1 אחיין + בת זוג ושלושה צאצאים. די, הגיע הזמן. האביב בא והלך לו במכת חום אדירה, הזומזום, הווטסאפ וכל שאר אמצעי התקשורת האודיו-ויזואליים מיצו את עצמם לעד.
 

חיא2

New member
אתה משווה בין גן ילדים, ביה"ס יסודי ותיכון

למוסד לימוד אקדמי, שכולו מושתת על למידה עצמית או למידת צוות? האקדמיה מאז ומעולם עסקה בלימוד עצמי, הן אם זה בספריה או כיום באמצעות המרשתת. מי מצפה בכלל ממרצה להפעיל מערכות תקשורת בינאישיות כמו מורה? אשר על כן - אנחנו כמו כל היונקים, אך לא רק, לומדים מתוך חיקוי. ודוק - אם אתה זוכר את הסיפורים הנוראים על בתי היתומים ברומניה, וילדים שלא זכו למגע פיזי - קרא ותראה איזה אסונות אישיים, חריגות חברתית, סוציפתולוגיה ומה לא?! ואגב - לעולם אל תשכח אבאמא
 

אספרסו2

New member
נכון.

אבל קשה להאמין שעוד ישנם מורים שמקדישים לתלמידיהם יחס שמסוגל להחליף חוסר שיש להם מהבית.
 

חיא2

New member
ההשוואה הזו לא מדוייקת

אלא שתי אסטרטגיות הוראה שונות לגמרי, והיעדים שלהן אחרים. תראה אני לא יודע מה קורה במקום בו אתה נמצא, אבל במקום בו אני נמצא מורים נמדדים על פי רמת הקשר הבינאישי שלהם עם תלמידים. לצערי, ובאמת באמת לצערי, פעמים רבות המורים, עובדי ההיקף הפדגוגי [ יועצת, פסיכולוג, מורה מקצועי, איש הבית וכו' ] הופכים למשפחה, למוקד הבטחון היחיד של התלמיד. זה עצוב, אבל...
 

אספרסו2

New member
טוב כאן זה אחרת

מנותקים רגשית,המורה ממלא את חובתו המקצועית ולא מעבר לזה.זה קצת אבל לא מסתדר לי מה שאתה מספר כי בארץ ההורים שתלטנים מאד מול המורה וכך יש לה או לו הרבה פחות סמכויות.
 

חיא2

New member
בארץ ובבתי ספר רבים

"החינוך האישי" שמעודד את הקשר הבינאישי הוא מעין אידיאולוגיה פדגוגית. ברור לגמרי שגם אני מכליל, אבל משיחות ומהכרות עם עמיתיי הקשר הבינאישי מאוד מוערך ומבוצע.
 
למעלה