הכתובת על אלימות באמת הייתה על הקיר??

חיא2

New member
שולה אלוני כבר לפני שנות דור העלתה סוגיה זו

אבל - הזכות הטבעית להמשך קיום הגנים שלך נתנונה גם לנגיף הקורונה, אז לא לפרימאט - שיא הבריאה עאלק? נכון, שבנחילים של חרקים, ישנה אחת ויחידה המורישה גנים, אבל כל הצאצאים יממומשו גנטית בזכות הזכרים והמלכות העתידות שיווצרו בכוורת.
 
איך אני אוהב כשאתם תמיד "שולפים" את "ילקוט הכזבים"

או אפילו מעלים באוב את "ניטשה".(פרידריך הטעאבאן) כדי להצביע על נאורות וקידמה שכביכול מונחת באמתחתכם.
אני כמעט בטוח שמתחת לכרית מונח תמיד איזה א,ב,ג,ד,ה,ו, זין יהושוע.
 
סתם שיאילה.

אני על קו הזינוק במסלול מירוץ אולימפי. בקצה המקצה זונה תאילנדית ולידה במסלול הבא, מלכת אנגליה.
למי לדעתך אני אגיע ראשון.?
אתן לך רמז. God save the old and wrinkled queen
 

חיא2

New member
בדיוק

הכי אני "אוהב" איך מציירים את עו"ס כמרשעיות שגונבות ילדים.
 
מכל הדוגמאות בעולם הבאת דווקא את שולמית אלוני?


אולי נערוך סייאנס ונביא גם את שימון פיירעס?
אם כבר אז היית מביא דוגמאות מבית מדרשו של אחמד טיבי. הוא ושולה היו פעם חברים טובים (לפני שהחזירה ציוד). בטח יש לו (לאחמד) מילה טובה להגיד לקולגה .
מז"ל טוב, זה גם טוב.
 
הכתובת על אלימות באמת הייתה על הקיר??

כשמדובר על רצח של אישה על ידי גבר אומרים את המשפט:הכתובת הייתה על הקיר.. האומנם?האומנם אנחנו מכירים מישהו לתוכו לפני הרצח?ואולי כן אפשר לדעת מה אופיו..ומה עם השנים?אדם לא יכול להשתנות? כשהכרתי את אשתי הראשונה(כן אני נשוי בשנית)הכרתי בחורה צנועה,ביישנית,אשת בית.אחרי הלידה של הבת הגדולה אשתי השתנתה:שמעה קולות בראש.ניהלה שיחות עם קירות הבית כאילו יש שם אנשים מולה.לא יכולתי להוכיח שהיא לא שפויה,כל מי שדיבר איתה גילה אישה נחמדה.הייתי הולך לישון אחריה שמא תשמע קולות לרצוח אותי!!!חשבתי שילד נוסף "ירגיע"אותה.זה רק החמיר.למזלי שנינו רצינו להתגרש בהמשך.הבת הלכה למשפחה אומנה כי האמא לא יכלה לראות שהבת יותר יפה ממנה.הבן חיכה אחרי הצבא לברוח ממנה והשכיר דירה.עד היום אני שומע סיפורים ועברו כ 25 שנים שהיא מדברת עם עצמה..זה היה יכול להסתיים באסון.אולי הייתה רוצחת אותי,אולי אני הייתי הורג אותה מרוב עצבים של חוסר שינה..אלה הסיפורים שנגמרים בסוף טוב(ללא רצח).לסיכום:אין כתובת על הקיר.יש רק לעשות הכל ברגע שאדם מתגלה כמסוכן לא להיות שם.
 

פונדיצ'רי

Active member
חתיכת פוסט

שמחה בשבילך שנחלצת מהנישואים. אני מכירה מישהו שגם אשתו השתנתה לאחר הנישואין. הוא לא מסוגל נפשית לעזוב את אשתו והיא במצב חמור יותר, כך נשמע לי. אז הם ממשיכים כמשפחה.
 
אני משער

שאת צרכיו הוא משלים בחוץ..זה מה שקורה כשאחד או אחת מבני הזוג מוגבל נפשית או מינית או פיזית ולא מפרקים.משלימים בחוץ.ואני בעד זה לגמרי.
 
אני חושב ששנינו חיינו בעולמות מקבילים

אישתי השנייה הייתה אישה מאד אלימה. היו מריבות בכל השבוע אבל בעיקר בימי שישי בערב ולאורך כל יום השבת כי אז שהינו יחד בבית. היו ימים שהיא התעוררה עם שיר קטן בלב והיום עבר ככה בכייף.
והיו הרבה ימים שהבית הפך להיות זירת התגוששות קשה.
תחנת המשטרה הקרובה הייתה אורחת של קבע אצלנו בסלון הבית. לא משום שמישהו מאיתנו הזמין אותם אלא השכנים היו מצלצלים ומבקשים דחוף להגיע "לפני שמישהו יירצח שם".. כשהיו מגיעים השוטרים... הרבה פעמים ספרתי להם שאישתי היא השחקנית הראשית בחוג התיאטרון של המתנ"ס הקהילתי ואנחנו פשוט מתאמנים על הצגה שבה זוג מרבה לריב.
השוטרים היו מגחכים, לוקחים מספרי ת. הזהות והולכים. אחרי 10 שנים התגרשנו, היא לקחה את מעט הדברים שלה והלכה כשהילד המשותף נשאר איתי, אז הוא היה רק בן 13 אפילו הבת שלה מנישואיה הקודמים שהייתה חיילת בת 18 נישארה לגור איתי לעוד 7 שנים עד שעזבה את הבית. כיום אני וגרושתי חברים מאד טובים. לא יכולנו להיות חברים כשגרנו ביחד. אבל כיום הכל נשכח נסלח ואני אוהב אותה כמו פעם. אני נשוי בשלישית ואישתי הנוכחית היא האנטי תיזה של האישה השנייה היא נבהלת אפילו ממשק כנף של יתוש. היא תמיד שקטה ותמיד חייכנית. מאד ביישנית. הגונה ומאד מוסרית. אני לא רגיל לכזאת.
לפעמים האקשן של השנייה מאד חסר לי.
 
כן, אתה בהחלט צודק. אין כמו השקט והשלווה, אבל...

היו למריבות איזושהן ערך מוסף שלא הזכרתי קודם. אחרי המריבות באופן מאד מוזר היינו נמשכים אחד לשנייה ותמיד היינו מקנחים בסקס טוב.
היא הייתה נכנסת אחרי למיטה והייתי ככה בעדינות מנגב לה את הדמעות. ולאט אבל בבטחה היא הייתה הולכת ונצמדת אלי עוד ועוד... איף יו קנואוו וואט איי מין.
 

חיא2

New member
הבן שוכר דירה

כן.. אמנם לא בת זוגי, אבל אמי היתה גם היא נוירוטית לגמרי. לפעמים ריחמתי על אבא שלי, אבל הוא היה תלוי בה נפשית, רגשית באופן קיצוני לגמרי. למרות זאת, משהלכה לעולמה הוא פרח כמו לא היה כך מעולם.
 

riki yot levi

New member
בעיות נפשיות הן בעיות רפואיות כמו כל...

בעיה רפואית... והנה אני שמה את עצמי פה אשה מול גברים, אשה שנקלעה לסוג של בעיה נפשית לא קלה... פרקה את המשפחה הנהדרת שלה לרסיסים... התאוששה קמה מתוך עצמה... נישאה לגבר שהוא אבי ילדיה סיפור שיש בו עשרות טונות של כאב... ומאות טונות של שמחה... ואני יודעת שאין מי שמחוסן מפני 'להיות חולה נפש'...חולה שלא ברמה של אישפוז בבית חולים לחולי נפש... או למחלקה שכזו בבית חולים 'רגיל'... האם חולה נפש לא מאושפז מסוכן לציבור? כנראה שלא כמו כל בריא אחר... האם חולה נפש מסוכן לבן הזוג שלו??? כנ"ל לגבי השאלה הראשונה... וכך לגבי הילדים. לי מתאים לספר על עצמי שנכנס בי דבוק בזמן מסויים... כאשר בחנו (בשקט ובשלווה של אחרי) מצאנו שהדיבוק בתוכי החל 'לעבוד ' בשיא ההצלחה שלנו... משהו דבר על מחלה??? רק העניין של טריפוליטאית גזעית והונגרי אסלי יצרו משפחה שאין כדוגמתה בארץ אולי בעולם... שיא ההצלחה? אישי בונה את עצמו לאט אבל בטוח להיות מבין המובילים בארץ בתחומים שונים במסגרת 'משרד לחקירות פרטיות'... יחד פתחנו חנות חמודה לבגדי נשים במידות גדולות במחירים עממיים... (אז עוד על גרב 'גדולה' עלתה פי 7... שתי בנות חמודות בן נפלא וזוגיות מתפוררת מתוך פחד נוראי שתקף ותקף ותקף... מהחזרה אל הילדות, אל הנעורים... - אל הרעב. 10 שנים כמעט נורמטיביות... עם דיבוק משתולל... אהבה שהפכה לשנאה ושנאה שהפכה לבוז... עשיתי במרדף הזה נגד הדיבוק הרבה הרבה כסף... ידעתי להמר... מעולם לא נפלתי בהימור... איזה סוג של חוש שמכל פיסת ברזל תעשה זהב... דרכתי לגברים על הביצים כשהיו מוכנים להיות העבדים שלי... רק להיכנס אתי לשותפיות... המזל צחק וצחק וצחק... והביא איתו מליוני שקלים במזומן... אבל - חולה. המשפחה שלי שילמה ובגדול. בכורתי חזרה בתשובה בהיותה בת 16... - כמעט איבדתי אותה לטובת חרדים משוגעים... בתי שבאה לעולם כשנתיים אחרי... הפכה להיות גמלונית כמו אמא שלה... היתה לא אשה מוכה אלה חברה מוכה... עברה התעלליות מטורפות ממי שהי הגברים שלה בחיים... והבנים??? הבנים היו לנמרים. בחרו בצד של אבא שלהם... פייטרים גברים חזקים ללא מורא ופחד... בחרתי באותם הימים - בבדידות. בחרתי לרכוש כל דבר בחיים... ממזון ומעוזרת בית... ועד למעסה אצבעות הרגליים שלי פעמיים בשבוע... ועוד מעסה רק לצואר בימי חמישי. לא הזדקקתי לאהבה... להיפך... חום היה לי זר ולא רצוי... סקס? מילה שכולה קללה... עד שהגעתי בדרך לא דרך אל מקובל ירושלמי זצ"ל שמכל מיני רבנים ורבניות סחטנים... עשה בי מעשה מופלא חינם אין כסף... אותו השלים רואה החשבון שלי... שהיה אמון על עסקי... מהבחינה הכלכלית משפטית... ששאל והראה לי את הדרך... החדשה ישנה...
 
סיפור חייך הוא סיפור חזק, ריקי..

יש לי תחושה שלחלק מהאנשים כאן לא יסתדר הזיווג של טריפוליטאית והונגרו אשכנזי. (זה פשוט עושה להם חרא רע) אבל בשורה התחתונה, הצלחתך בזוגיות ובעסקים היא ההצלחה של כולנו.
אני דווקא מאד מבסוט ממך.
את בהחלט יכולה לשמש פה מודל לחיקוי לכמה נשים הזויות שמסתובבות פה לפעמים.
אגב, אותו מקובל ירושלמי צד"ל, זה שסיפרת ניסים ונפלאות אודותיו... הוא גר במקרה ברחוב בלפור?
 

מיקהפ

New member
אה, המקובל הירושלמי מצד"ל?

זה מסביר המון. וחס וחלילה לי לפגוע באיש מצד"ל, אבל סבא + ריקי, מזל שהחום הגדול כבר מאחורנו. יש צורך לפרט?
 
מיקהל'ה.. חבל שאת עדיין לא מכירה את הראש שלי


זצ"ל וצד"ל... זה מצ"ל צ"ל לי בראש באופן דומה.
עזבי ראשי תיבות עכשיו. מה לעשות שאותי זה הצחיק.?
 

מיקהפ

New member
מכירה מספיק.

כדי לדעת שאתה הומופוב מסור וקנאי עם לשון מטונפת, וחולק עם ריקי חיבה יתרה לפורנו רך.
 
למעלה