בעקבות הפוסט האישי שהמנהל (גבר בדרכו)העלה לכאן.

אין ספק שאין תחליף לאנושיות עצמה.


אפרופו...לקח לי להינשא שלוש פעמים עד שהיגעתי ל"אנושיות עצמה". הרבה דם יזע ודמעות ניגרו על שבילי הדרך עד שהיגעתי למנוחה ולנחלה. לכן אני טוען שלפעמים עדיף לעשות "קיצור דרך" ולקחת ישר את הבובה. מאשר לעבור את החוויה המפוקפקת של הוויה דה לה רוזה של "האנושיות עצמה".
 
בעקבות הפוסט האישי שהמנהל (גבר בדרכו)העלה לכאן.

אני חושב שצריך אומץ מסוים כדי לפתוח סיפור אישי ופרטי כזה אבל מאידך אנחנו הרי לא מכירים אחד את השני באופן אישי אז כך שזה בסדר, אנחנו עדיין שומרים על דסיקרטיות מסויימת. עכשיו, נושאת הפוסט הייתה האישה שאליה היינו נשואים. ואז נזכרתי אודות מפעל המייצר רובוטים אנושיים. יש כיום אפשרות נפלאה הן לגברים והן לנשים קוראים לזה, רובוט/ית אנושי/ת. בהתחלה בנו אותן כדי לשמש חברה לאנשים עם מוגבלויות. חלק מהרוכשים סתם הניחו אותן כקישוט או גימיק בסלון הבית.
אולם בהמשך היצרנים שמו לב שגברים רבים החלו להתעניין ולרכוש אותן והן הפכו להיות מצרך מאד מבוקש ונחטפו ממש כמו לחמניות טריות. היצרנים מצידם לא שקטו יותר מדי על השמרים ומיד החלו לייצר את הרובוטיות לצרכי מין בעיקר. ואז היגיעו מצד הצרכנים דרישות ספציפיות. יש שביקשו לשנות את גדול הפטמות, את עובי השפתיים. אפילו היו כאלה שביקשו לשנות את כושר הגמישות הוואגינלית הרצוייה של הבובה. עכשיו מה העניין? בעידן הטכנולוגי המתקדם ניתן לעדכן את הבובה הרובוטית במידע רב והיא די בקלות תוכל להסביר לאורחים שלך בשיחות הסלון אפילו על רגל אחת את תורת הקוואנטים או סתם מהו מזג האוויר בקליפורניה. אבל בינינו, מי מחפש אישה שתהיה "מדענית אסטרופיזיקאית בענייני חלל"?
מה שגבר מחפש בעצם זאת אישה שתכין לו ארוחה טעימה וגם אם אפשר יותר מאוחר שתשחק לו קצת במוצץ
ובעיקר שתניח לו אחרי זה לישון בשקט.
אני מניח שהיא גם מחוברת לשלט רחוק שסותם לה את הפה כשהיא מתחילה יותר מדי לחפור.
עלות הדבר הזה הוא בין 5 ל50 אלף $ תלוי בצרכים האישיים של כל אחד. אבל בכל זאת מחיר זול לכל הדעות בהתחשב בהוצאות עו"ד /מגשר / גירושין / חלוקת רכוש וכדו' שהרבה חווים בחייהם הזוגיים. עוד דבר חשוב ששכחתי קודם לציין. הבובה הזאת אינה סובלת אף פעם מכאבי ראש.
https://www.youtube.com/watch?v=oChonXVV3ao
 

פונדיצ'רי

Active member
גם בעוד 100 שנה לא תקום הרובוט שתחליף אשה בהצלחה

אלא אם אתה סוציופת. אשה בשר ודם על כל מגרעותיה, עדיפה על בובה, ברוב המקרים. רובוט יזייף צחוק גם מבדיחה טובה, לא תהיה לו חמלה, טוב לב , אינטואיציות. ואולי אין לו כאב ראש אבל אתה תגלה שהסוללה חלשה ברגע הכי פחות מתאים.
 
אני מצאתי המון מעלות טובות, דווקא אצל הרובוטית

אבל אציין רק אחת מהן, היא לעולם לא תעמוד מול ארון הבגדים ותאמר: "אוףףףףף, אין לי מה ללבוש".
 
להתחתן? אנ'לא חושב שזה מה שאני הייתי עושה.


אבל הייתי בהחלט רוכש לי אחת, כהת עור כדי שתגיש לי את הקפה ההפוך עם העוגיות מדי בוקר למיטה.
אפרופו, שמעתי שערב הסעודית זאת המדינה הראשונה בעולם שנתנה אזרחות לאישה רובוטית כזאת.
אז אולי אקרא לזאת שלי, "קליאופטרה".
או "אמירה". גם בשל האמירות שבטח יש לה להגיד וגם האמירויות הערביות של המפרץ. https://www.da-magazine.co.il/חדשות/הרובוט-הראשון-בעולם-שקיבל-אזרחות-בערב/ ;
 
חחחחחחחחחח נרדמת בשמיכה


לא כפרה, אמרתי לך כבר בקומונה הסגורה שבה שנינו חברים מין המין ייאן. אני כבר גרוש מההודית ההיא יותר מ10 שנים. ונשוי לחדשה כבר 10 שנים והחדשה אינה שחורה היא סבונית לבנה חיוורת כמו החלב ששפכתי הרגע לתוך הקפה. ואני מאד אוהב שאת ככה עוקבת אחרי לכל מקום שבו אלך. על זה נאמר: "לכתך אחרי במדבר בארץ לא זרועה".
 
למעלה