אני עוקב בטוויטר אחרי כל ההפתעות

חיא2

New member
פעם דברו על "נסיכי הליכוד"

הנגבי הוא היחיד שנשאר עוד "בחיים" אחר ה"טבח ההמוני" שביצעו בהם משפחת הקיסרות, והנה הוא קיבל משרת "שר ללא תיק". איזו בדיחה.
 
יאיר...קבל.

הנה התשובה לכל השאלות שלך. תראה כמה ממלכתיות יש באיש הנפלא הזה. איזה מזל גדול יש לי, אההההה?
מזל כזה גדול נפל בחלקי.
שראש הממשלה הנוכחי הוא דווקא האיש כלבבי.
זאת אומרת שהפתק ששמתי בקלפי קרם עור וגידים.
יאיר, יש לי תחושה מוזרה שמזלך לא שפר עליך כל כך.
טוב, כמובן שמהצד אביגדור ליברמן, יאיר לפיד ועוד כמה, נבחו ונבחו. אבל השיירה ברוך ה' עברה בשלום. יאיר, שיהיה לך ולחבר שלך התורכי ברור.. זאת תהה הממשלה שלכם עד לבחירות הבאות בעוד ארבע שנים.
אתה מבין? צריך רק מזל בחיים.
https://www.youtube.com/watch?v=7sQV1B4_Pno https://www.youtube.com/watch?v=7sQV1B4_Pno
 
יאירי, ה"ייללות" של הציבור השמאלי מובנות בעיניי.

הרי גם חתול כשהוא גוהר מעל גב החתולה הוא מיילל למה הוא מיילל? שהרי הוא במצב הכי כייפי והכי סבבי. כי הוא חתול.
חתולים מתבכיינים גם כשהם מזד#%נים.
לכן אני רואה את חתולי השמאל ומבין שהבכי והנהי בא ממקום של "טוב לי, אבל לגמרי לא טוב" כי מה? "שדדו" לכם את המדינה.? יש לכם עכשיו את הזכות המלאה לשיר את: עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן.
אגב, אם צפית אמש בטלויזיה אז בטח ראית את חלוקת התיקים החדשה של השרים בממשלה. איזה יופי?
הרי רציתם את גנץ בראשות הממשלה והוא יהיה שם בעוד שנה וחצי אם ירצה ה'. אז גם זה לא טוב? רגע, אולי "לא טוב" בגלל שהרשימה של המחבלים (המשותפת) בחוץ? כן? זה העניין? חורה לכם שביבי הצליח להקים ממשלה בלעדיהם?
 
סתם ליידע אותך, בתי תמחוי יש גם בתל אביב.

אבל הרצון שלך להתנשא (כמו רבים וטובים כדוגמתך) גורם לך אפילו בתת מודע להוסיף את המילה "שדרות". יש כאלה שההתנשאות מעלה על פניהם ארשת של חשיבות מרובה, גם ישבנם מתרומם קמעה ומתנפח.
אז מה? האם יש איזושהי מדינה בעולם שאין בה תושבים משכבה סוציואקונומית נמוכה? רק בשדרות? רק בישראל? בקשר לשאר... על זה בדיוק אני מדבר. למרות שאתה גר ליד הבוטקה של השב"כ ולמרות שאתה מרוויח טוב וילדיך מקבלים חינוך טוב לצד טיפול יקר באסותא ובכל זאת אתה לא מפסיק ליילל כמה שלא טוב לך כאן. אז תחליט כבר. או שטוב לך באסותא, או לא טוב לך בשדרות. אתה לא יכול לפסוח על שני הסעיפים.
 
"שילטון שאתם הנפגעים העיקריים ממנו"?

מי בדיוק הנפגעים כאן? רק אתם אלה שמתבכיינים כל הזמן. אז לכן מין הסתם אתם אלה שנפגעים. אנחנו בניגוד אליכם מאושרים עד הגג מהשלטון שלנו.
אגב, גם בתקופות אפלות יותר כשההורים שלכם היו בשלטון מפא"י כאשר הם זרקו את ההורים שלנו לדימונה/ירוחם/אופקים ועל הדרך ביד אחת חטפו ילדים תימנים ומכרו לאמריקאים עשירים ואילו ביד השנייה ריססו את ההורים שלנו ב D.D.T ובכל זאת ההורים שלנו עבדו בפרך והיגיעו לאן שהיגיעו בעמל רב וביגע כפיים זוכר את אבי חוזר מעבודה בנמל יפו כשכולו שבור ורצוץ כשאימי הייתה עושה לו מסאג'ים כדי שיוכל בבוקר שלמחרת לצאת שוב לעבודה ובכל זאת מעולם לא שמעתי מפיו מילה רעה על הממשלה המפא"יניקית החביבה. או על כך שמנצלים אותו או עושקים אותו (כפי שאתה עושה רוב הזמן) להפך, הוא כל הזמן היה אומר לי: "ברוך ה' שיש לי מקום עבודה שאוכל להתפרנס ממנו". אתה מבין את ההבדל בינינו? זה הכל תלוי בנקודת ההשקפה.
 
יאיר היקר, די שתשים את המונח "חטיפת ילדי תימן" בגוגל וכבר

תקבל המון מידע בנושא. לגבי הדי די טי.. ההורים שלי/הדודים / השכנים כולם סיפרו שבעת הגיעם למעברות, הם עברו תהליך ריסוס אבקתי על גופם. רק יותר מאוחר נודע להם שזה היה די די טי. אגב גם עולים אשכנזים רוססו בדי די טי. אבל להם הסבירו ביידיש או בשפות אירופאיות אחרות מה קורה ובשביל מה זה נחוץ. למרוקאים לא אמרו כלום, פשוט ריססו ובעטו להם באחוריים כמו שעושים לבקר.
 

שחר 6761

New member
ולמרות כל היתרונות המדומיינים עליהם אתה מדווח אתה נותרת מלנכולי ודכאוני מתמיד , נתניהו מכנה אותך ודומיך בכינוי "מלפפונים חמוצים"....

כל כך עצוב לראות אנשים אומללים מסוגך...ההתעקשות הזאת לצייר מציאות חליפית וקודרת ממש מצחיקה אותי...

אתה מדקלם מנטרות חבוטות ושחוקות של דאגה מזויפת לאוכלוסיות מוחלשות אך כל בר דעת מבחין באליטיזם המחליא אשר בוקע מדבריך.

אני מתגורר סמוך למקום מגוריך ואני יכול להבטיח לך שממש לא בטוח שאתה אמיד או משכיל ממני... ולמרות זאת יש בי הרבה יותר כבוד עצמי ודוגמא אישית מאשר אחד כמוך.....

כשאני קורא את הפוסט שלך אני מבין עד כמה אני מתעב אותך ודרכך את מרבית השמאלנים אשר אוחזים בתפיסת עולם מורמת מעם וגזענית.....

זכור יקירי , "יש גזענים בכל מקום אך לעולם לא תמצא גזענים גדולים מן השמאלנים"....פתגם אבות.

המרירות הקולוסאלית והבלתי הגיונית הזאת הביאה אותך להעדיף רשימת תומכי טרור על פני ראש ממשלה יהודי פטריוטי....זו גולת הכותרת אשר מתמצתת את חייך "המאושרים" ליד מתקן השב"כ , זו המורשת אותה תעביר לצאצאיך....

אילו הייתי מי מצאצאיך לא הייתי יודע היכן להתחבא מפני הבושה....
 
אני תמה כיצד החלטת שנושא החטיפה של ילדי תימן הוא שקרי.

הרי קמה אפילו וועדת חקירה בנושא. אז נכון שהוועדה לא דיברה על חטיפה גורפת, אבל הסכימה שאכן נחטפו ילדים. ודובר על מקרים שבו ילדים נפטרו והרשויות אפילו לא טרחו ליידע את ההורים. בקיצור התנהלות בזוייה ולקוייה עם טונות של פגמים הצועקים עד לשמים וכל זאת רק ממקום של התנשאות ואי איכפתיות מינימלית כלפי בני אנוש. בני אנוש שכל חטאם היה, שהם היו בני עדות המזרח. https://web.nli.org.il/sites/NLI/Hebrew/library/news/Pages/childrenofyemen.aspx
 
מצטער יאיר, אז אולי לא התנסחתי במדוייק.

כשאמרתי,"ההורים שלכם" לא התכוונתי להורים הפרטיים שלך אלא לכלל המנהיגים ששלטו אז כאן בארץ אשר היו אמורים להתייחס להורים שלי בכבוד ולא כפי שמתייחסים לפרות ברפת. https://www.youtube.com/watch?v=QSmgoDY0nrM
 

מיקהפ

New member
בטח שהוא יכול, זו משמעות המשפט.

לא נכנסת לויכוח בלכם, אבל מציעה לסבא לבדוק מה זה לפסוח וכו'.
 

חיא2

New member
אני עוקב בטוויטר אחרי כל ההפתעות

שמכין לו "הקוסם" רה"מ . שטייניץ הודח מתפקידו כשר אנרגיה, סירב לקבל את תפקיד ה"שר לענייני השכלה גבוהה" [ טוב לא כולם אפסים כמו הבת של דוד לוי שמביישת את אביה בהשתטחות שלה על הרצפה ], צחי הנגבי - יאללה קישטא. הביב, אני מניח, בעצת בת זוגו ובנו עם הפה המטונף מכינים את החצר המושלמת של מלחכי פנכה ואומרי הן, מה שמבטיח הדרדרות ממשית בממשל הישראלי ובשיח האזרחי, חברתי,תרבותי ופוליטי כאן. המשמעות האמיתית היא: אליטא ימנית ישנה אאוט, אליטה מומצאת חדשה אין [ השיר אוחנה כמשל!] אגב אני לא מתכונן להכנס לשום שיחה עם הניק שנדבק לי לתחת בכל מקרה. כל טיעון שיתייחס אליי ישירות ולא לטענותיי לא יזכה אף הוא לתגובה.
 
עד כמה שאני עדיין זוכר

מדובר במקרה של אליהו הנביא מול נביאי הבעל על נחל הקישון אליהו שאל את העם: "עד מתי אתם פסחים על שתי הסעפים". כוונתו הייתה, או שאתם מקשיבים לנביא האל, או שאתם נוטים לנביאי הבעל. אליהו בא בטענה אל העם המתלבט האם להטות אוזן קשבת לנביאי הבעל או לנביא ה', הוא טען שהם פוסחים, קרי מדלגים על שתי הסעיפים. זהו מקור המשפט. ולזה בדיוק התכוונתי כלפי החבר "יאיר". או שטוב כאן או שלא טוב כאן בארץ. הרי אי אפשר "גם וגם".
 
היום בעזרת ה' תוכרז ממשלה חדשה.

חלאססס תתקדם. מספיק להתבכיין. מי שלא טוב לו שיקח את הסמרטוטים שלו ויסע חזרה לארץ אבותיו. אפשר גם לתורכיה. תמיד יוכל לחזור בעוד 4 שנים למערכת הבחירות הבאות כדי לנסות ולשנות. אני באופן אישי הדבר האחרון עלי אדמות שהייתי רוצה לעשות זה להידבק לישבנו הקשיש של מאן דהו ועוד ממין זכר?
 
למעלה