מוזר.

צפיתי אמש בסרטון ואני חייב לציין ש-שום דבר חדש לא התגלה לי.

חבורה של אנשים עם בעיות נפשיות מכאן ועד לאלסקה הקפואה. קשה לי להאמין שבית חולים פסיכיאטרי שלם יצליח אי פעם לרפא אותם. ראיתי שם.. ילד ערבי שבמקום להתפלל כמוסלמי טוב 5 פעמים ביום לאלללה אז הוא משייף לעצמו את המצח, שותל עצם במקום הסנטר הגברי שהיה לו ולסיום הסאגה המטורפת הזאת הוא גם חותך לעצמו את הבול-בול. יש גם אבא ממגזר חרדי שהפך להיות אמא לסבית. או ילדה בגיל הבגרות שהחלה לצמח שיער על הפנים אבל למטה עדיין מככבת אצלה וואגינה בשלה ופעילה. לדעתי אם היא הייתה ממתינה עוד קצת עד שתגיע לבשלות מינית ומישהו היה ככה תוקע אותה כמו שצריך, אז היו שומעים את החצוצצרה שלה קורעת את השמים
וכמובן הייתה נחסכת כל הטרלילה מסביב. אגב כולם בסרטון עברו ריטוש וליטוש איפור והשד יודע עוד מה כי את המבוגר/ת בחבורה ראיתי פעם בתל אביב מקום שהיא/וא התנדב/ה שם. אני חייב לציין שבמציאות הוא/י נראה/ת זוועה. אז או שהסרטון הזה נעשה לפני 20 שנה, או שהמאפרות עבדו שעות נוספות. לבוא ולהגיד שאחרי צפייה בסרטון לבי נמלא אמפתיה, סימפתיה או איכפתיה? לא. לבי נמלא המון רחמים.
 
זה שאתה מסכים איתי, זה לא אומר שכאן מסתיים תפקידי

אני עדיין חושב שמשהו עם החבורה הזאת שהוצגה בסירטון הנ"ל חייבת התערבות דחופה של רופא מקצועי. לפני שעוד מישהו יחתוך לעצמו את איבר מינו, דבר שהוא בלתי הפיך לכל הדיעות. אגב, לדעתי הסרטון הנ"ל הוא מאד מגמתי ומיועד בעיקר "לעשות נפשות" לנושא הלהט"בי. או במילים אחרות: בחסות סרטונים חמודים ושנונים מנסים לגייס "בשר טרי" לשורות צבא ה"גאווה".
 
מוזר.


זוג שהיו נשואים 25 שנים ואז לפתע ביום בהיר הבעל מחליט לשנות את מינו. ועם כל זאת, עדיין לא לפרק את התא המשפחתי. הוא ואישתו ממשיכים לחיות זו לצד זו. לה קוראים דגנית והיא דווקא בעלת מראה נחמד המזכיר משהו בין דליה שימקו לענת וקסמן. הוא/י (נילי) מזכיר/ה לי משהו בין ששון גבאי לדובי גל. עכשיו למרות שאני נחשב לאדם מתקדם וליברלי, אבל בכל זאת אותי באופן אישי הסיפור הזה מאד זעזע וגרם לקרע עמוק בכל מה שקשור להבנת הגנום האנושי. כי אישה באופן חופשי ומודע חיפשה ומצאה בשלב מסויים של חייה דווקא בן זוג זכרי כדי שיהיה לה לבעל, כדי שיפרה אותה ויחד יביאו ילדים לעולם. והנה אותו "אביר" דווקא לעת זקנתו, יורד מהסוס ופתאום מחליט שהוא מתחיל ללבוש שמלות?
מעניין מדוע דווקא בגיל 50 פלוס זה קורה להם? מילא בגיל צעיר...אם מסתכלים על דנה אינטרנשיונל או סתיו סטרשקו. אבל 50 פלוס?
תסלחו לי אבל אישה זה לא.
מה שאני רואה מולי זה, איש זקן וקצת מטורלל עם שיער בלונדיני וארוך.
מה אני אגיד לכם? שיהיה להם בהצלחה.
 

פונדיצ'רי

Active member
מעריכה את האומץ שלו

כשהתחתן לפני 40 שנה, זה היה מאד לא מקובל לשנות מיגדר. הוא היה צריך להיות הרבה יותר אמיץ מסתיו סטרשקו. אתה שלם עם גבריותך, אני מניחה. תאר לעצמך שחיצונית היית אשה לכל דבר. היו לך שדיים וקול גבוה. היית עושה מאמץ כדי להיות גבר לא מושלם או נשאר כלוא כל חייך בגוף האשה ?
 
גילוי עצמי

כל מה שעושה להם טוב:אם לגלות למי הם נמשכים מינית או להפוך למי שהם מרגישים שהם צריכים להיות דרוש אומץ רב.מזל שהחברה היום יותר פתוחה לכל סוגי "השוני" מלפני שנים רבות.אומרים שאחרי גיל חמישים זוגות מגיעים לרבנות אחרי שהילדים גדלו לפרק זוגיות לא מאושרת.אז מה רע אחרי גיל חמישים לעשות מהפכים בחיים..
 
החברה אכן פתוחה לכל סוגי "השוני", אבל אני לא פתוח.


מה זה מעניין אותי אם החברה פתוחה או אינה פתוחה? מעניין אותי מה קורה אצלי בבית. תאר לעצמך שאתה נישא לעלמת חן צעירה ובדיוק כשאתם אמורים עכשיו בגיל 50 להזדקן לכם בכייף ככה ביחד ואז היא פתאום מחליטה להיות גבר.
היא בולעת טסטוסטרונים בכמויות, מגדלת זקן צרפתי וגם מנתחת לה בתאילנד ז#ן קטן. אז עם הדבר הזה אתה הולך לחלק את יצועך ולבלות את שארית חייך?
אתה שהיית רגיל לישון מדי לילה עם מאדם קירי.. מוצא את עצמך לפתע ישן עם אלברט אינשטיין?
 
שאלה

לפעמים אנחנו לוקחים משהו קשה כי יש בו משהו שמציק לנו בנושא מסויים אישית..לא אני ולא אתה קמים עם השינוי הזה.אז למה זה קשה לך כל כך?מה איכפת לך מה קורה אצל הדשא של השכן?
 
כן, ייאמר לזכותך שאתה מאד עדין עם המונחים שלך כלפיי.


אני כבר שמעתי מלא פעמים את המילה "הומופוב" או: "כנראה שאתה בעצמך הומו סמוי" ועוד כהנה...טענות מגוחכות הנאמרות כלפי אדם שהיה נשוי שלוש פעמים ועוד ידו נטויה.
אמש כשצפיתי כאן בסרטון ש"יאיר" הביא אז בדיוק הבן שלי הקטן עמד לצידי ואז באופן מיידי הפסקתי את הסרטון כדי שנפשו העדינה לא תחשף חלילה למוטציות האנושיות שרצו על המסך, אני לא רוצה שהוא בכלל יידע שיש דברים כאלה. שמא מאן דהו אי פעם ינסה "להשתיל" לו במוח כל מיני שטויות.
 
יאמר לזכותי

שלא חשבתי עלייך את המילים שכינית...פשוט לפעמים אנחנו נדלקים כי יש משהו שנמצא שם..לא דווקא עלינו. ולגבי נשים אשרינו שאנחנו נמשכים ואוהבים את המין הנשי..
 
אכן אשרנו שאנחנו אוהבים את המין הנשי.

כמובן שלא כולם כאן יסכימו איתנו אבל האם יש דבר יותר נפלא בעולם מאשר להתעורר בבוקר מחובק עם אישה , חמימה, נעימה, רכה, עדינה, עירומה, מלאה ניחוחות נעימים?
זה גן העדן עלי אדמות.
 
אני באמת לא יודע אם זה קשור לאומץ.

זה יותר קשור בעיניי לאכזבה. כי אם את נישאת דווקא לגבר, אז את מצפה שהוא יישאר כך לאורך כל הדרך הזוגית שלכם. את לא מצפה ל"ספינים" מטורללים מצידו. במקרה הספציפי הזה אישתו/ה "דגנית" היא כנראה אישה טובת לב שמוכנה להכיל אותו על כל פגמיו וטירלוליו. אגב, אם היו לי שדיים וקול גבוה הייתי הולך להיות זמרת אופרה.
אבל כששמעתי את קולו בטלויזיה או את קולה.. הקול ממש אינו גבוה. קולה הוא נמוך ובס אפילו מרעים, כמו אצל רוב הגברים. לדעתי הוא היה צריך לראות רופא לפני שהוא החליט את מה שהחליט.
 
למעלה