פסג'

פסג'

לאחרונה חיפשתי חייט בעירי.נכון יש מלא.ומצאתי בתוך פסג' מישהו שכל תיקון עשרים שח.אדם טוב ישר.מתברר שהאנשים של פעם את עסקיהם שהקידמה לא מדברת אליהם ואת יושרם נמצא בסמטאות קטנות או בפסג.גם בדינגוף יש פסג' קטן שחוץ ממשרד כרטיסים ושתיים שלוש חנויות ישנות אין בו כלום.
אני חסיד של פעם.סימטאות.געגועים למוצרים שלא קיימים ובעיקר הנייד.אתמול שכחתי את הנייד באיזה מקום.שתי דקות חלפו וחשבתי שאני מקבל התקף שלא מצאתי אותו.הלחץ שהייתי נתון בו שאני בלי הנייד היה קרוב למשהו שלא ניתן להגדיר.שונא את הקידמה.מעדיף פסג' מאשר רחוב ראשי.מעדיף טלפון עם אסימונים.מעדיף יומן כתוב מאשר לוח שנה בנייד.מעדיף מכתבים במעטפה עם בול מאשר הודעות הנייד.מעדיף לשמוע קול באוזן מאשר לכתוב מילים כתובות.
 
הקדמה לצד היתרונות שלה

הורסת את התקשורת הבינאישית , דור הילדים שלנו צמוד למסכים עם קשיים ביצירת קשר אמיתי כמעט בכל התחומים , גם בתחום הרומנטי . גם לי יש געגוע גדול לפשטות , לכרטיסי ברכה לשנה טובה עם הזהובים והנצנצים , לשלוח מכתב בדואר ולהמתין בציפייה למענה , לטייל ללא נייד ולהיות רגועה מבלי לקבל עשרות טלפונים מהילדים של " מה יש לאכול אמא" .....לתקן את הנעליים אצל הסנדלר ולשמוע את הירקן צועק " אבטיח על הסכין אדום ומתוק " ......
 
בהחלט , אבל כאשר אמא סוף סוף יוצאת מהבית

באמשכם תנו מנוחה . לא כל שנייה טלפון היסטרי מה יש לאכול ... ותמיד יש מה לאכול הם מתעייפים אפילו לבדוק .
 

נהורית1

New member
יש הרבה געגוע לעבר.

אבל העולם מתקדם, וצריכים להתקדם איתו, כי אחרת נשארים מאחור. בזמנו, לפני מאה שנה בערך, העריכו המלומדים שלונדון עלולה לשקוע בחרא של סוסים כי האוכלוסיה הולכת ומתרבה וכך גם המרכבות והסוסים. תארו לכם שלא היו ממציאים את המכונית...
 

מאלף שבלולים

Well-known member
חייבים להתקדם כל הזמן

ופסג' כזה עם אנשים "ישנים" שנותנים שרות במחירים מצחיקים , יש בכל עיר.
 

חיא2

New member
לא רחוק ממך, בגבעתיים עירי המעטירה

ברחוב כצנלסון יש, אאל"ט לפחות שלושה מקומות בהם אתה מקבל שירותי תיקון בגדים, ונכון, ב- 20 ש"ח התיקון הקל.
אני הולך ל"שון צעירי". בחור צעיר, עוד לא בן 30, מקסים, חייכן, ועושה עבודה נהדרת. [ טוב הוא גם חתיך, אבל "נרות חנוכה" תמיד היו אהובים עליי].
בפריס בת זוגי ואני טיילנו בין 11 פסאג'ים שונים, אצלנו פסג' זו בדיחה עגומה ביחס לפסאג' הפאריסאי..
ובאשר לקדמה -
באו המכוניות במקום החרא של הסוסים ובא שינוי במזג האוויר.
 
למעלה