להיות בן 150..

להיות בן 150..

אני בן 57.כן עשר שנים לפנסיה.מצד אחד המוות בהמשך מצד שני הסוף סוף להפסיק לעבוד.אולי להתנדב.לשבת בבית קפה.ללכת לים בבוקר ועוד תעסוקה של פנסיונר.
הנבואות מדברות שהדורות הבאים בגלל הניידים לא יחיו הרבה שנים.דלקות,בעיות בריאות בגלל כל הטכנולוגיה המתקדמת ושתמשיך להתקדם.
אני חושב הפוך.מאמין שהדורות הבאים יעברו את גיל 100.לא ייראו כמו תשושים ,קמטים וכפופים.אולי לא יגיעו ל150 אבל מאמין ש115 יהיה לא קשה עבורם..
אבל,פה האבל הגדול שלי.מה הטעם בחיים שיגרתיים:החיים שכמעט יום יום חוזרים על עצמם..האם שווה לחיות הרבה שנים או שעדיף שהיום יום ייגמר בגיל 80 או 90 גג?
 

מנץ1

New member
קודם כל בריאות.....ואם יש כל האפשרויות פתוחות והחיים יפים...

אני מתנדבת ונהנית מאוד, להשקיע בילדים ובנכדים, להצטרף לקבוצת טיולים המותאמים לגיליינו, מועדון קריאה, תרשם למוטקה יש שם מבחר פעילויות וגם בקלאב 50,אם אתה עדיין חושש אז אולי תמשיך לעבוד ותוריד מינון..השאלה אם ההכנסה תספיק גם חו"ל וכ'ו....
 

AnarchistPhilosopher

Well-known member
אני יכול לשאול אותך מה הטעם בחיים לא שגרתיים?

או בכלל מה הטעם בחיים?
&nbsp
אתה מוזמן לפורום פילוסופיה לכל -69.
&nbsp
למרות שבזמן האחרון זה נהיה פורום פוליטיקה לכל השמאלנים...
&nbsp
 

arieciub

New member
יש קללה סינית שאומרת

שיהיו לך חיים מעניינים.
מכאן למדים שהאדם הסביר מחפש שיגרה.
 

נהורית1

New member
היי גבר


אי אפשר לדעת מה יהיה בדורות הבאים. קודם כל שתצלח את 10 השנים הבאות עד לפנסיה בבריאות. בדורות הבאים יכול בהחלט להיות יותר מעניין מעכשיו. אי אפשר לדעת אילו פיתוחים יהיהו עד אז. יכול להיות שהפיתוחים יגרמו לאנשים יותר עיניין בחיים. בינתיים אתה עובד, עד הפנסיה יש לך זמן. כמובן שאתה צריך לחשוב מה לעשות בפנסיה, איך לגרום לחיים להיות מעניינים.
גם אני בפנסיה, כבר 15 שנה. בזמן הזה, כתבתי שני ספרים, מבלה עם בעלי שיחיה, עושה ספורט, מציירת, תופרת, קוראת המון, הצגות, סרטים. פשוט ממלאה את החיים בעשייה. לא משעמם בכלל.
מה שחשוב. תשמור על הבריאות כדי להגיע לשם בריא.
 

נהורית1

New member
שניהם נמצאים בבלוג שלי.

1. 'כחומה בצורה'
2. קטורה.
יש בבלוג את הפרקים הראשונים של שני הספרים.
 

נהורית1

New member
העיתון מבקש ממני להיות מנויה כדי לקרוא.


האם הכתבה שלך? אם כך שימך טל שחף?
 
למעלה