האם אתם/בקטע של תלונות על מוצרים

האם אתם/בקטע של תלונות על מוצרים

אני חושב שבמהלך חיי התלוננתי אולי 3 פעמים על מוצרים שקניתי אצל החברות.לאחרונה זה היה על יוגורט יווני שיצאתי צודק.אני לא נוהג להתלונן לרוב.זורק את המוצר ואומר כפרה על הכסף.גם הזיכויים שהם שולחים זה מוצרים שאתה לא אוהב..אז בשביל מה להתלונן?איך אצלכם/ן?
 

Ron W

New member
צריך להתלונן גם במרחב הציבורי

תרבות הצריכה שלנו בשפל המדרגה
במוצרי מאכל סומכים כבר על הכשרות יותר מפיקוח תברואתי / תזונתי
אפשר גם להתלונן על מחירים ולא רק מחאת הקוטג' ביחס למחירים באירופה
גונבים אותנו על ימין ועל שמאל גם במוצרי קוסמטיקה היכן שרק ניתן.
בעיקר שאין בושה. מעבר למחירים גבוהים יש גם פערי מחירים בין חנויות
זה נראה לנו טבעי שצריך לעשות סקר שוק - אבל בכלל לא נכון !
בארצות מתוקנות יש מחיר שהיצרן / יבואן מכתיב והתחרות היא בין מותגים
לא בין חנויות, כך שלא מרויחים על חשבונך או מפילים סוחרים אחרים.
 

מנץ1

New member
נכון מאוד, בחנות בבולגריה ראיתי מוצרי סנו הרבה יותר

זולים ממה שנמכר בארץ וזה מעצבן, כשיש לי בעיה אני מתלוננת, אם ההתיחסות מכובדת אני ממשיכה לקנות אותם ואם לא .....שיחפשו אותי
 
למעלה