הטנטרה האותנטית מכוונת אל ההארה

VICKTORYA 52

New member
הטנטרה האותנטית מכוונת אל ההארה

משתפת פוסט של המדריך אגני אל-
‏מנחה ומטפל מיני בטכניקת "סוד הלוטוס"‏ ב-‏רזי הלוטוס מיניות מקודשת‏
‏מלמד במסלול לאהבה ומיניות מקודשת‏ ב-‏רזי הלוטוס מיניות מקודשת‏
למד ‏מדעי הרוח אנתרופולוגיה‏ ב-‏Tel Aviv University | אוניברסיטת תל-אביב‏
למד ב-‏‎OSHO International Meditation Resort. Pune. India‎‏

גם בגילנו, וזוהי השקפתי, שווה להכיר ואף ללמוד וליישם מיניות נשגבת, שמרפאה, אם ובמידה, אתגרים , שנשארו "תקועים" ברגשות כואבים בחיים

הטנטרה האותנטית מכוונת אל ההארה.
סוגי הטנטרה השונים
קיימים ארבעה סוגי טנטרה:
טנטרה לבנה - שהיא הטנטרה הטקסית (כוללת תפילות, מנטרות, טקסים, מדיטציות וברכות שאינם קשורים למיניות אלא לזיווג התמידי שקיים במציאות בין הניגודים בטבע כמו יום ולילה, חורף וקיץ, זכרי ונקבי וכו'). עוסקת במדיטציה, יוגה ובכל השאר. יש גם חלוקה פנימית שלה לטנטרה של צד ימין ושל צד שמאל. המקור ההודי דורש תהליכים איטיים וארוכים של הקדשה, התרחקות ממגבלות ארציות דרך ההתקרבות אל האלוהויות ושינוי פנימי.
טנטרה אדומה- עוסקת במיניות מודעת, מכילה טקסים שיש בהם עירום, אלכוהול ואוכל. טנטרה זו יותר גופנית כמו הטקס שיווא שאקטי ומטרתה להגיע לטראנס ואחדות עם היקום.
מתייחסת למיניות כדרך נוספת להגיע להארה הן כאינדיבידואל והן תוך שימוש בבן/בת זוג, הטכניקות המיניות שבה, מאפשרות מיניות מודעת השונה מהמיניות המקובלת במערב. על פי תפיסת הטנטרים, קיימת באדם "אנרגיה מינית" קונדליני. היכולה להשתנות בעוצמתה ולנוע דרך נתיבים שונים בגוף, אשר משמשים בדרך כלל לזרימת אנרגיית החיים.
טנטרה שחורה- משתמשת בטקסים שמטרתם לשנות את המציאות, כמו טראנס, נעזרת בסמים ובשמים.
שהיא לא ממש טנטרה, היא מעין אגדה ויש המשייכים אותה לקסם שחור. לא יודעים עליה יותר מדי והיא מאוד מעורפלת.
כיום, הסוג הנפוץ ביותר הוא הניאו-טנטרה- הטנטרה החדשה
והיא המיזוג של הטנטרה הקלאסית עם עקרונות גופנפש.
היא נקראת לפעמים טנטרה - תרפיה כיוון שהיא עוסקת בייצוגים הזכריים והנקביים בנפש כמו דימויי אב ואם, בעיות בזוגיות ובמיניות ועוד.... אחד מהאישים הבולטים שהביאו את נאו-הטנטרה אל המערב היה בגואן רג'ניש (אושו), אשר הכניס ללקסיקון את המושג נאו טנטרה כדרך המשלבת את הידע העתיק של הטנטרה יחד עם הידע והפתיחות אשר התפתחו במערב ) שיטה זו החלה לפני עלייתו של אושו אך הוא זה שהפיץ אותה ברמה העולמית).
השימוש בטנטרה ככלי לתרפיה, מאפשר לגלות את הקשר הבלתי ניתק בין הגוף לנפש, תוך שימת דגש על החסימות הריגשיות ומקבילותיהם הפיזיות, מציאת המקור לחסימות אילו וכיצד ניתן לרפא אותן.
הטנטרה כתרפיה, מאפשרת התמודדות עם טראומות ריגשיות ומיניות אשר פוגעות בתפקוד המיני, מערכות יחסים ואף בבריאות הפיזית. כמו כן, היא מאפשרת תקשורת טובה יותר של המטופל עם עולמו הפנימי וכתוצאה מכך, תקשורת בריאה עם הסובבים אותו.
כמו כן, משמשת הטנטרה בין השאר לטיפול זוגי: הן ככלי להעשרת הזוגיות וחיזוק הקשר הריגשי והמיני, והן בטיפול במשברים זוגיים. וזאת בשל יכולתה של הטנטרה להבין לעומק את היחס המיוחד שבין זיכרי לניקבי ביקום ואת המהות האנרגתית של המפגש ביניהם, ידע עתיק זה מאפשר יצירת הרמוניה פנימית וזאת בעזרת המדיטציות והטכניקות השונות (הכוללות בין השאר טכניקות ריפוי המיני כמו עיסוי טנטרי לצד טכניקות שאינן מיניות).
יש גם את הטאו-טנטנרה מיזוג בין שני העולמות.
אגני: מנחה סדנאות טנטרה ומיניות מקודשת

 
נראה לי שחלק

הטנטרות מיועדות לגילאים מסויימים.כלומר בגיל 60 או מעלה לא ניתן ליישם חלק מהם.אולי גם מחמישים ומעלה..אשרי מי שמיישם טנטרות כי זה מין מהנה ומדהים.
 

VICKTORYA 52

New member
היי

&nbsp
&nbsp
תתפלא, לכל גיל זה מתאים. גברים מעל הגיל ה- 50 , אשר יכולה להם להיות בעיית זקפה ונעזרים בכדורים, , תהליך טנטרה, יכול לחזק גם את האונות.
לכן אני מעלה ומשתפת על כך.
וממליצה על מדריך שאני מכירה
&nbsp
 
למעלה