אנחנו לא משוחדים. האמנם?

שרונהה

New member
ככל שזה קשור אלי באופן אישי

אני יודעת לעשות את ההפרדה בין כישרונו של אדם או יופיו, לבין מעשיו.... אני יכולה להודות שיש לו/לה קול מדהים או כישרון יוצא דופן, אבל להוקיע את התנהגותו או מעשיו. אלו באמת שני דברים שונים. לגבי הדוגמא מהתחום האחר, אני עדיין חושבת שהאקס שלי הוא בחור יפה, אבל מעשיו היו מכוערים....
 
אני חושבת שגרושתו של גרושי מדהימה

ויש לה גוף מסעיר. שימותו הקנאים
 

רק נועה

New member
זהו.כבשת את ליבי הקט.....

גוף מסעיר???? אהה.... איך הגוף של גרושך? ריבועים???
 

רק נועה

New member
גמני מעדיפה שחומים../images/Emo3.gif

אבל בועז?, בועז? אמנם זמיר שאצלי הוא במקום הראשון, אבל מראהו הכחוש והשברירי אינו לטעמי (המשובח
, אני אוהבת אותם גדולים ומלאים במקומות הנכונים
 
אתה מדבר על עצמך, לכן זה תקף רק לגביך

ולזה בדיוק הופנתה תשומת לבך בהודעתי , שתגובתך ה"צינית" משהו עליה שלחה אותי לקרוא את ההודעה שלך מחדש.
אינך יכול לגזור מעצמך שום כלל לגבי אנשים אחרים. אתה, אולי, בעקבות מידע חיצוני משנה את העמדות שלך, אני לא.
 
עכשיו הדהמת אותי

אתה לא משנה את העמדות שלך בעקבות מידע חיצוני? כל המידע שאני מקבל הוא חיצוני ואני משנה את דעותי בקשר לדברים שונים חדשות לבקרים. חשבתי שקצב אדם הגון והנה קיבלתי עליו מידע אחר ושיניתי את דעתי. אני בטוח שאתה לא זקוק לדוגמאות נוספות. ובקשר לציניות. לדעתי הציניות היא רעה חולה כי יש בה מן ההתנשאות ולכן אני משתדל להימנע ככל שאני יכול מלהתבטא בצורה צינית, במיוחד כשאני מדבר עם אנשים שלא מכירים אותי ועלולים להיעלב.
 

גלבועא

New member
אני שמח על רגישותך

כי רבה היא. שוב אתה קופץ בעד דלת פתוחה ומוכיח שוב את טענתי הבסיסית. אין עקרונות אובייקטיביים לשיפוט אסתטי, דא עקא שאם אני מחבב קול מסויים אני לא מוטרד כמוך מההיסטוריה של בעליו עד כדי כך שאשנה דעתי על הקול.
 

ק ו ל י ת

Well-known member
לא חושבת שהוא מוטרד

נראה לי שאתם תמימי דעים בנושא זה.
ולנושא השרשור... לדעתי,,שכל אחד יתחיל לפשפש ראשית אצלו בביתו ולאחר מכן יתחיל למתוח ביקורת .אני קוראת את התגובות וחושבת שכמעט כל אנשי הפורום הזה היו גנרלים בצבא ההגנה לישראל
 
חחח קולית... אפרופו גנרלים...

אתמול ראיתי במציאות ולשבריר שניה - כיצד נראה איציק מרדכי, הוא אומנם דיבר בפלאפון ואני אצתי לקחת את ילדיי מהקייטנה בסוף היום. ציפיתי לאיש גבוה וראיתי איש נמוך. בטלויזיה החריצים שבלחייו מאד מודגשים ובמציאות לא ממש. לרגע חשבתי שזאת פטה מורגנה, לקח לי זמן להאמין שזה הוא. כנראה איש פשוט ?
 

pynokyo

New member
קול פעמונים נשאר קול פעמונים בין ששירת בצבא

ובין שלא. במדינה שלנו - שהצבא לצערנו הוא צורך קיומי ולכן שירות בו - הוא שירות חובה. זה מקומם אנשים לדעת שבשעה שצעיר/ה כלשהו בונה לעצמו קריירה כאשר בן/בת גילו משרתים בצבא ולכן יש כעס כלפי אלה שלא משרתים בצבא. מצד שני - אם הצבא שחרר מישהו משירות חובה - זה בינו לבין הצבא - ואל לנו הציבור לשפוט את "המשוחרר". הצבא לא משחרר סתם אנשים - אלא ואם מטעמים כאלה שהכרח הוא. אי אפשר להפנות אצבע מאשימה כלפי מאן דהו - כי הרי הצבא אישר את שחרורו. נכון זה מרגיז - אבל מן הסתם זו המדיניות שהיתה נהוגה בשנים האחרונות. ישנה אפשרות שהמדיניות הזאת תשתנה עקב כל הרעש התקשורתי סביב "המשתמטים כביכול". אבל כל עוד המדיניות הצבאית היא לשחרר אנשים מטעמים כאלה ואחרים - זכותם לחיות את חייהם כשאר אזרחי המדינה. לא מדובר בעריקים - אלא במשוחררים משירות צבאי בהסכמה וברשות. ואין שום קשר בין כשרונו של מישהו וההנאה בלהקשיב לקולו - לבין שירותו/אי שירותו הצבאי.
 

pynokyo

New member
../images/Emo13.gif ../images/Emo25.gif ../images/Emo24.gif ../images/Emo51.gif ../images/Emo6.gif

 
למעלה